Sivu 2/4
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: To Tammi 08, 2009 8:28 pm
Kirjoittaja Hobu
Mie oon nyt päättänyt kuvat, eli yhen red merlen käyttökoiran kuvat tulee pojalle sitten. (:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 9:02 pm
Kirjoittaja Marcia
Mulla toi sukupuoli riippuu kuvista ja jos Anna, the hyvien kuvien valitsija jaksaisi mulle etsiä näistä kenneleistä hyvännäköiset koirat (jotta sinne näyttelypuolelle mentäis hakee muutakin kuin EH:ta).
Kuvaluvat on
1
Tänne
2
tänne
3
Tänne
4
Tänne
5
Tänne
6
Tänne
7
Tänne
8
Tänne
9
Tänne
10
Tänne
Käytössä on kuvat Bazi v.d.Urbecke, Webb v.d. Urbecke, Triwindas La-La, Diva vom Steinhauerberg.
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: La Tammi 10, 2009 12:14 pm
Kirjoittaja Anna_
Hobu: Hienoa! :D
Mariza: Mä en kyllä mielelläni valitsisi sun koiralle kuvia, eihän siitä mun koira tule. Enkä mä osaa sanoa mistä koirasta tuomarit tykkää, mielipiteetkin vaihtelee aika suuresti. Kun mä valitsen omalle koiralleni kuvia, otan sellaset, jotka mua itseäni miellyttävät. Jos muut ei tykkää niin ei sitten voi mitään, mutta ainakin mulla on koira josta itse pidän^^
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: La Tammi 10, 2009 12:25 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Mä rupesin noita kuvavarastoja penkomaan eilein, voittajasta otetuista kuvista löytyi parit mukvannäköiset junnu-uroksen kuvat :D
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: La Tammi 10, 2009 5:52 pm
Kirjoittaja Marcia
Aha.
No mä sitten otan jonkun vaan tuolta kuvista.
Laitetaan vaikkapa
tän koiran kuvat
Emmie osaa valita hyviä kuvia. kaikki oli niin hienoja ;/
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 6:54 pm
Kirjoittaja Anna_
Kuunsirppi: Hienoa, että kuvat löytyi :D
Mariza: Eipä mun mielipiteestä ois sulle kauheesti apua ollut, mua kun miellyttää kaikista eniten nuo vähän enemmän käyttölinjaiset kaverit^^ Mutta ihan kivahan tuokin narttu on.
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 8:46 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 6:07 pm
Kirjoittaja Hobu
Voisinko vielä sittenkin vaihtaa sukupuolen. :D Kun mie nyt sitten kuitenki aattelin et narttu vois olla kivempi ja se sais sitten
tän kuvat, jos tää nyt sulle kävis.
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: To Tammi 15, 2009 3:47 pm
Kirjoittaja Anna_
Kuunsirppi: Ok :D
Hobu: Kyllähän tuo käy. Mulle on tosiaan ihan sama onko sijoituspentu uros vai narttu^^
//Edit. Tänään tosiaan VF:n pentue astutettu!
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: Ma Tammi 19, 2009 5:02 am
Kirjoittaja Kati
Anna anna mulle piti sitä sakemanni pentua varata heti seuraavasta pentueesta! :D
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: Ke Tammi 21, 2009 4:11 pm
Kirjoittaja Hobu
Koska VF-pennuille tulee nimet? (:
// Huomasin että Grizz peru nyt varauksensa tuohon sakemanni pentueeseen. Olen huomannut etten enään stressaa virtuaalikoirien kanssa ja Bordersky ilman sakemannia tuntuu tyhjältä. Joten jos nyt uskallat/viitsit antaa mulle sakemanni pennunkin, niin voisin Borderskyhin ottaa HH-laisen nyt kun niitä taas kerran on tarjolla. Toi sijoitusuros kävis mulle kyllä, vaikka mulle nyt on tulossa tuo bckin sijotukseen. Mutta ymmärrän kyllä jos et halua mulle antaa nyt yhtäaikaa kahta pentua, mutta pakko nyt kuitenkin kysyä.
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: Pe Tammi 23, 2009 6:48 pm
Kirjoittaja Grizz
Tulin perumaan varaukseni sakemannipentuun. Tajusin ettei mulla oo aikaa uuteen koiraan kun virtuaali-innostus on taas laskenut ja edelliset koiratkin pitäisi kisata loppuun. Toivottavasti löydät uuden varaajan ja ymmärrät tilanteeni :/
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: Su Tammi 25, 2009 2:58 pm
Kirjoittaja Anna_
Grizz: Ok, ymmärrän kyllä, ei siinä mitään. Ja pojalle varmasti löytyy toinen koti^^
Kati: Ihan totta, niin pitikin! Minä ja mun muisti

Muttamutta, millaista pentua olisit haluamassa? Tuon sijoitusuroksen tietty mielelläni lykkäisin sulle, mutta jos ei niin jutellaan sitten seuraavasta pentueesta?
Hobu: Sinulle toki lähtisi pentu, mutta katsellaan mitä Kati vastaa. Olin tosiaan Katille luvannut seuraavasta pentueesta jo viime vuonna, mutta luonollisesti unohdin koko asian. Ellei nyt Katille lähde niin sitten sinulle.
Aika hyvä kysymys tuo, että milloin VF:n pentujen nimet tulee

Katsellaan, missä välissä ehdin keksimään. Ensi viikon torstaina tosiaan syntyvät, eli jossain vaiheessa ennen sitä.
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 5:23 pm
Kirjoittaja Anna_
Jin synnytti Village Foxin ensimmäisen pentueen eilen illalla, tuloksena kaksi tervettä narttupentua. Tästä johtuen nimet vasta tänään. Okei, myönnetään, mulla oli nimilista eilisen hukassa 'siivouksen' jäljiltä joten
Mutta tästä sitten valitsemaan, toki omankin saa keksiä jos on joku nimi mielessä. Myös oman yhdistelmän saa noista nimistä tehdä, jos niin haluaa.
VF All-rounder
VF Act Alias
VF Artful Alliance
VF A-bomb Astir
VF Autumn's Illustration
VF Attic Tricks
VF Abstract Case
VF Add Antic
VF Activate Mischief
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 5:47 pm
Kirjoittaja Hobu
Mie haluun ton VF Activate Mischief ja sivutkin jo oottanu valmiina vailla nimeä, joten
Vec esittäytyy.