Sivu 2/3

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 7:46 pm
Kirjoittaja Wolfie
donga, ei se viiden pennun pentue kuitenkaan mitenkään ylisuuri ole ;) ota ihmeessä ittelleskin Hulttioon ^^

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 7:47 pm
Kirjoittaja donga
Joo se viis mulla onkin rajana, mutta ihan sillä, että se kuusi saattas olla jo vähän liikaa (ajatellen mannaa) vaikka molempien koirien suku evm. :----)

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 7:52 pm
Kirjoittaja manna
^ joo no ymmärrän hyvin että et halua mitään jättiläispentuetta, vaikka olisin kovasti tästä yhdistelmästä halunnutkin pentua <: mut joo, varaukset on täynnä ja nyt vaan ei käynyt mulle hyvä tuuri, eipä siinä mitään, ehkä joskus toiste :)

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 7:53 pm
Kirjoittaja Wolfie
No ehkä jos mannalle sopii tai jollekkin että odottaa ensi pentueeseen tms, kuusi on kyllä erittäin paljon ja sitä en ehkä kannata, muttah joo sähän päätät. Olen kuitenkin pentua ottamassa vaikka tulisikin kuusi pentua

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 7:16 am
Kirjoittaja Bee
Tjoo vahvistan nyt ottavani nartun 8) Koskas nimiä on tulossa? =D

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Pe Tammi 23, 2009 6:48 pm
Kirjoittaja donga
Nimet :>

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Pe Tammi 23, 2009 7:09 pm
Kirjoittaja Twiggy

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Pe Tammi 23, 2009 8:07 pm
Kirjoittaja Bee

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Pe Tammi 23, 2009 9:26 pm
Kirjoittaja Kirsi
Fiaskotapaus mulle ja sukupuoleks narttu. Mä teen sivut tämän illan/yön aikana :)

/ Fiasko esittäytyy! Yritän vielä saada kuvat jostain mahd. pian. Jos ei turreilta löydy, niin alan sitten kerjäyskierrokselle kenneleihin :D
// Löytyihän ne kuvatkin :>

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 4:14 pm
Kirjoittaja manna
Hulttion Fobiakammo mulle, ja uros <: sivut teen huomiseksi.

// EDIT EDIT, sivut valmistui ja nuori herra Foksi löytyy täältä <;

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 2:30 pm
Kirjoittaja Wolfie
Fanaatikkomieli mulle ^^ teen sivut tässä piakkoin varmaan tänään tai viimeistään keskiviikkona

Editto// Hulttion Fanaatikkomieli "Sakke"

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 2:36 pm
Kirjoittaja donga
Kiitos paljon kaikille ja nyt odotellaan Hugon viimestä JK3:sta ja paimennuksesta viimestä KUPIa 8)

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 5:54 pm
Kirjoittaja donga
PENNUT SYNTYVÄT 10.03!
Hugo ei vieläkään ole valio paimennuksesta eikä palveluksesta, olen kisannut kyllä, mutta tällä hetkellä mulla on IRL sellasia juttuja etten ole kerennyt virtuaalijuttujen pariin eikä kiinnostus ole riittänyt. Mikäli tämä ei kuitenkaan haittaa pennun omistajia, että pentue syntyy ilman, että isä on valio..?

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 6:00 pm
Kirjoittaja Wolfie
Ei haittaa, olenkin odotellutkin jo että milloin pentue syntyy 10.3 sopii vallan mainiosti. ja kyllähän Hugolla on muuten hyviä tuloksia joten ei sellainen vPVA tittelin puuttuminen haittaa.

Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon

Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 6:04 pm
Kirjoittaja Kirsi
Ei haittaa yhtään muakaan, tuo 10. päivä on oikein hyvä :3