Aika on tullut...
-
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Aika on tullut...
Kiitos sulle Boksu kaikesta munkin puolestani! Sulla on nyt todella uudet haasteet edessä. Onnentoivotukset sinulle ja nelijalkaisille ystävillesi tulevaisuuteen.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Boksu, todellinen harmi, että jätät virtuaalimaailman. Olet todella kiva ihminen vaikken sellain kunnolla tunnekkaan. Hyvää tulevaisuutta!
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Paljon kiitoksia siitä kaikesta mitä olet tehnyt virtuaalikoirailun hyväksi. Hyviä jatkoja ja onnea tulevaisuuteen!
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Haluan myös omalta osaltani kiittää Boksua merkittävästä panoksesta virtuaalikoirailuun! Kaikkea hyvää sinulle tulevaisuuteen!
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
- Nostaa rautaa
kuten muutkin, minä myös haluan Boksua kiittää kaikesta, mitä virtuaalikoirailun hyväksi olet tehnyt. ja vaikka en henkilökohtaisesti sinua tunne, niin toivotan kaikkea hyvää tästä eteenpäin. :))
hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
- Kemppu
- Söi navetan kaksi nautaa
Kuten moni muukin, tahdon minäkin vuorostani kiittää kaikesta työstä ja siitä miten paljon ja mitä kaikkea sä oot virtuaalikoirailun hyväksi tehnyt. Vaikka mulla ei oo susta sen kummempaa mielikuvaa, kun se, että sun yks todella komea urospuudeli on canichen esimmäisen pentueen isä (kiitos siitäkin, upeasta koirasta, jota käytimme tuottamaan virt. maailmaan mitä ihanimman pentueen), olen mä silti tosi ylpeä siitä, että oot saanu noin paljon aikaan ja jotain niin tärkeetä ja muistamisen arvosta. Kiitos munkin puolesta kaikesta, ja hyvää jatkoa + menestystä!
-
- Kanada
Mäkin ryntään tänne moikkaamaan vielä Boksua. :D Nostan hattua sille, että olet jaksanut olla mukana niinkin kauan kuin mitä olet ollut. Ja sille, mitä kaikkea olet saanut virtuaalikoirien keskuudessa aikaan. Koiriesi perään on tullut kuolattua (ja niitä on tullut kanssa arvostelua). Pakko myöntää, että silloin joskus, kun aloittelin koiraharrastusta, niin olit mun idoli 8) Onnea ja menestystä kasvatusurallesi ja jaksamista kaikkien (muidenkin) IRL-juttujen kanssa!
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
- Syvällistä
Voi, tuli haikea olo tästä.
Olet saanut niin hirveästi vuosien aikana täällä aikaan (itse tosin olen sitä seuraillut vasta vuodesta -05), että uskon, että säilyt meidän kaikkien mielessä aina kun me muut vielä täällä virtuaalikoiramaailmassa pyörimme ja sen jälkeenkin. Ainakin omassa mielessä tulet pysymään sellaisena eräänlaisena esikuvana näissä jutuissa, sen verran monesti olen kenneliäsi ja kasvatustyötäsi ihaillut.
Haluan kiittää Boksua myös ystävyydestä, vaikka ei olla pitkään aikaan mitään juteltu. Yhteinen FP-harrastus oli hienoa aikaa niin kauan kun sitä touhua jaksoi 8D Kaikkea hyvää IRL-kasvatustyöhön ja muuhun elämään!
Olet saanut niin hirveästi vuosien aikana täällä aikaan (itse tosin olen sitä seuraillut vasta vuodesta -05), että uskon, että säilyt meidän kaikkien mielessä aina kun me muut vielä täällä virtuaalikoiramaailmassa pyörimme ja sen jälkeenkin. Ainakin omassa mielessä tulet pysymään sellaisena eräänlaisena esikuvana näissä jutuissa, sen verran monesti olen kenneliäsi ja kasvatustyötäsi ihaillut.
Haluan kiittää Boksua myös ystävyydestä, vaikka ei olla pitkään aikaan mitään juteltu. Yhteinen FP-harrastus oli hienoa aikaa niin kauan kun sitä touhua jaksoi 8D Kaikkea hyvää IRL-kasvatustyöhön ja muuhun elämään!

-
- Pohjasakan hämmentäjä
On aina suuri suru luopua hienosta kirjoitteliasta täältä Turrilasta. Tietysti ymmärrän että muuton takia ei ihan heti halua virt.maailmaan tai kisaukseen. Mutta toivottavasti silti tulet välillä tänne kirjoittelemaan, onhan se kiva kuulla välillä sinunkin mielipiteitäsi. Muuten, ulkomaille kun muutin, minne päin?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
- Alkupalat
Buah, mä en sua hyvästele kun en susta kuitenkaan eroon pääse, nih! >:) Hassua, näissä hommissa on tosiaan pyörähtänyt kohta kymmenen vuotta. Mustahan on tullut ihan seniili. :o
-
- Sumopainija
Kiitokset Boksu, olet tehnyt paljon asioita virtuaalimaailman eteen! Hyvää jatkoa sinulle ja tule kirjoittelemaan joskus vielä tänne. :) Sun kirjoituksia on niin kiva lukea.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
- Alkupalat
Kiitos kaikille.
Toivon, että luovutatte VMKL:n eteenpäin, kun teillä ei ole enää aikaa pitää sitä.
Toivon, että luovutatte VMKL:n eteenpäin, kun teillä ei ole enää aikaa pitää sitä.
-
- Syvällistä
Kaikki hyvä loppuu aikanaan ,muistan sut noilta alkuajoilta. Kaikkea hyvää sulle ja kiitos!
When i feel that something is wrong
Then something is worth to fight for
Something to give, something to die for
It's just different way of living our life
Then something is worth to fight for
Something to give, something to die for
It's just different way of living our life
-
- Kanada
- Viesti:
Kiitos Boksu kaikesta minunkin puolestani! Ja onnea tulevaisuuteen!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Boksulle vielä myöhäisesti kiitos! Paljon olet saanut aikaan, ja sekin kaikki pelkkää hyvää! Kiitos! (:
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO