Sivu 2/9

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 10:46 am
Kirjoittaja Milja
Olen nyt ilmottanut Majan moneen kokeeseen, mm. mejään, BH, maastoesteet, jne. Ja kahdesta ekasta kisasta, joihin on tulokset tullut, ollaan molemmissa saatu hyvää menestystä: mejästä I-tulos, ja maastoesteistä MEKUMA, kun tultiin ensimmäisiksi (1.) kahdestakymmenestäviidestä (25.) koirasta.
Mutta pentueeseen on toki aikaa, niin että katsotaan sitten lähempänä tuota ajankohtaa. Uskon että syksyyn mennessä ollaan mukavasti tuloksia jo kerätty.

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 10:52 am
Kirjoittaja Narya
Shagan, juu, nuo kuvat eivät ole valitettavasti oikein mieleeni, mutta hyvä jos saat etsittyä vielä jotain muitakin kuvia!
Milja, hyvältä tuo sinun kisautustahti kuulostaa jo tässä vaiheessa. (: Hyvä että lähtee uusi Haltiapolkulainen syksyllä taas hyvään kotiin. <:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 1:54 pm
Kirjoittaja Kate
Railon pennustahan meillä oli viimeksi puhetta? Olen siis edelleen kiinnostunut. Ajankohta kuulostaa todella hyvältä, kun taas on pientä taukoa ilmassa lähinnä prelien ja kirjotusten vuoksi. Mutta jos edelleen olet valmis minulle pennun luovuttamaan niin koti on edelleen tiedossa ja tosiaan kisaamisessa painotetaan valjakkoon ja muihin käyttölajeihin. (:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 3:20 pm
Kirjoittaja sasu.
Voi ei myöhästyinkö mä? :D
Me puhuttiin siis tosta Yorun pennusta Kuurakuuhun, joten vieläkö lähtisi? :D Tai ainakin varalle voitaisiin tulla jos joku peruu. Uroshan se siis oli, mutta mä laitan enemmän infoo myöhemmin tai kerron mesessä. =)

// Joo jos siis Kuurakuuhun tulee urospentu niin..

Poika saa kisautusta muutamissa päälajeissa ja mahdollisesti myös parissa lajissa joista ei odoteta niin suurta menestystä.
Panostettaisiin pennun kanssa tokoon, agilityyn ja valjakkoon. Plussana tulisi varmaan jossain vaiheessa myös koiratanssi tai flyball. Tavoitteina on myös saada tuloksia ja valioitua noista päälajeista tai ainakin osasta niistä. :) Sitten BH- koe tullaan suorittamaan hyväksytysti ja näyttelyissä käymään.
Kuvina mulla on siis ne Escipión el Africano de Ciukcin kuvat (sawo shown voittaja). Näytinkin sulle niitä jo kerran, mutta tässä yksi kuva.

Eli tämmöiset on suunnitelmat. Ja en muistanut katsoa onko jollekin mennyt jo sijoitukseen, mutta jos ei niin meille voi kyllä tulla. :D

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 5:10 pm
Kirjoittaja Narya
Kate, kyllähän tosta puhetta tais olla. (: Mielelläni näkisin vaan ensin kisautusnäyttöä, mahdolliset kuvat ja mihin pentu olisi menossa.
sasu., voi ei, kyselitkö säkin tästä pentueesta? :'D Oon oikeasti menny ihan sekasin näiden kanssa. Voi olla, että teetän tosta viiden pennun pentueen sitten, kerran tälle on noin kivasti kysyntää. Annas vähän lisäinfoa vaikka tässä, onko kuvia, kisautusnäyttöä?

HUOM! Railon pentueen syntyminen ei olekaan enää 100% varmaa, vaan se riippuu ihan teidän kiinnostuksesta. Toivottavasti saadaan vielä lisää kiinnostuneita.

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 7:56 am
Kirjoittaja Milja
Tulin vaan ilmottelemaan, että Maja suoritti nyt sitten BH-kokeen läpi, että tällasella tasaisella vauhdilla mennään eteenpäin. (: (vaivihkainen up)

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 2:45 pm
Kirjoittaja peace sells
Hörhör, tulin tänne kyttäilemää. : DD

Eli oisko ton Yorun pentue syntymässä enemmä maaliskuun vai enemmän huhtikuun puolella? : > Vai miten oot aatellu? 8DD

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 4:06 pm
Kirjoittaja Narya
sasu., okei, enköhän mä sulle nyt tosta voi vielä yhden varauksen laittaa... :'D Kun on noin hyvät kuvat ja kisautusnäyttökin.
Milja, hienosti teillä menee. (:
peace sells., riippuu ihan siitä, miten saan Yorua kisattua. Tarkoituksena olis ainakin noita rankkipisteitä kerätä vielä, samoin jokin kisa- tai käyttökoetulos.

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 4:30 pm
Kirjoittaja Dream
^Tuli vaan mieleen, että Haltipolkusen kasvatilla Yukillaki on tuon Escipión el Africano de Ciukcin kuvat käytössään. Koirat kyllä näyttävät eri koirilta, et en sit tiiä...

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 4:45 pm
Kirjoittaja Narya
^
Olen toki tiedostanut tuon. (: Minua ei ainakaan haittaa jos kuvien koirat ovat samat, mutta voitte keskenään keskustella sasu.n kanssa jos jompikumpi tai molemmat näkevät tämän ongelmana.

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: Ma Tammi 26, 2009 7:47 pm
Kirjoittaja Shagan
Jee, sain todella hyvät kuvaluvat. Vihdoin, olen kysellyt monista paikoista ja nyt löysin erään todella nätin neidin kuvat. <3
Täällä erityisesti Elba on mieleeni. (Klikkaa kuvaa niin pääset sivuille) Ainakaan lupalistan mukaan kenelläkään ei ole lupaa nuihin kuviin. Ajattelin kuitenkin kysyä mielipidettäsi, että mikä koirista on sinun mieleesi? Ja milloin on varmaa, saanko minä pennun? Voin tietysti odottaa, mutta olisi kiva tietää onko minulla lainkaan mahiksia saada pentua. :>

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 8:30 pm
Kirjoittaja sasu.
Dream, minua ei ainakaan haittaa vaikka kuvat samat, koska eri tapahtumasta :)

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 9:24 pm
Kirjoittaja Narya
Shagan, hyvältä näyttää. Saako noita kuvia isommiksi? Mistä pentueista olet kiinnostunut?
sasu., hyvä, että asia on sun osaltas ok. <:

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 7:07 am
Kirjoittaja Shagan
Kuvien omistaja lupasi lähettää minulle uusia kuvia ja ajttelin kysyä siltä saisiko nuita sen sivuilla olevia koristekuvia oikeassa koossa. Eli nuo kuvat saisi isommaksi, kunhan vain saan kuvien omistajalla kirjoittettua.
Ja itse olisin siis kiinnostunut tuosta syksyllä syntyvästä pentueesta, eli Seitan pentueesta. Uskon tuohon mennessä saavani kisautettua koirani niin, että pentu pääsisi useimmissa lajeissa heti kisaamaan.

Re: Haltiapolun vuoden 2009 pentueet

Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 9:09 am
Kirjoittaja Narya
Shagan, kuulostaa erinomaiselta! Kyllä sulle tosta syksyn pentueesta yksi vauva lähtee. Ja Seidan jälkeläisen siis haluaisit?