Sivu 2/2
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: Ke Tammi 28, 2009 5:47 pm
Kirjoittaja manna
kiva juttu :3 mulla ei itelläni oo schipperkekuvia yhtään, elikkä odottelen varmaan niitä tampereen kuvia <:
// mulle Firielin Epoch Making <:
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: To Tammi 29, 2009 7:40 am
Kirjoittaja Jenna
Kuvat sopii oikein hyvin =) Kiitoksia!
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 7:10 pm
Kirjoittaja Kirsi
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 10:21 pm
Kirjoittaja Lania
^ Kirsille kiitos sivuista, komia poika kyllä onpi n__n Niin ja tässä olisi myös oman ipanani sivut myös,
Skaly esittäytyy. Sivuja saapi sitten alkaa laittamaan loputkin kun ehtii, mites tuota, millainen syntymäpäivä teille sopisi, kun nyt kuitenkin varaukset menivät aika nopsasti täyteen ja näin, niin pennut voisi toteuttaa aikaisemminkin jos teille sopii. Miltäs kuulostaisi
14.päivä helmikuuta?
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 10:59 pm
Kirjoittaja Kirsi
Minusta tuo kuulostaa oikein hyvältä :)
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 3:43 pm
Kirjoittaja manna
^Oi, ystävänpäivälapsia. Sopii oikein hyvin <: Mä teen sivut tän päivän aikana tai viimestään huomenna.
//
Firielin Epoch Making esittäytyy! Mesin kuvat tosiaan tulee sitten myöhemmin <:
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: Ma Helmi 09, 2009 7:01 pm
Kirjoittaja juulia
Heippa! Olen jo kauan ihaillut schipperkejä, erityisesti Firielin kasvatteja, ja olisin kiinnostunut kysymään F- pentueesta. Millon sellaista olisi suunnitteilla? Voinko laittaa sulle vaikka privatella, ää, millä nimellä sitä kutsuisin, jonkinlaista "ostotarjousta" pennusta F- pentueesta, jos sellainen on suunnitteilla? Katsos kun nää pennut revitään käsistä aina, olen huomannut töpöjä seuraillessani, niin silloin saisin ainakin varmasti pennun. Ellei sulla oo F- pennutkin jo menneet alustavasti.

Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: Ma Helmi 09, 2009 8:13 pm
Kirjoittaja Lania
^^ Mannalle suuri kiitos sivuista! (: Kuvailen sinulle sitten Tampereelta jos et sitä ennen kuvia ole saanut mistään.
^Juulia, hienoa että löytyy nyt jo kiinnostuneita seuraaville pennuille (: Ja F-pennuille ei vielä ole muita kiinnostuneita ehtinyt tulemaan :'D Olen miettinyt F-pentuetta omalle urokselleni
Jazzille. Ennen pentuja olisi tarkoitus saada Jazzista paimennusvalio (kahden KUPI'n päässä) sekä tottelevaisuusvalio (kahden I-palkinnon päässä). Myöskin odotellaan josko tulisi kerättyä SERT'ejä sen verran että saataisiin se 7 maan muotovalion arvot kasaan (: Elikkä, pennut saattaisivat syntyä kyllä jo ensikuulle jos hyvin käy (; Ja kyllä ihan näinkin voisin luvatakin sinulle pennun jo, kunhan hieman jotain sivu- ja kisanäyttöä näytät.
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 4:05 pm
Kirjoittaja Kirsi
Eli pennut syntyvät huomenna? :)
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 4:19 pm
Kirjoittaja Lania
^ Kyllä, syntyvät (: Pennut saa rekisteröidä sitten itse jos haluaa. Jennalta vielä sivuja odotellaan.
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: La Helmi 14, 2009 10:10 am
Kirjoittaja Lania
Pennut syntyneet. Synnytys kävi helposti ja pennut näkivät tänään päivänvalon ensimmäistä kertaa aamun sarastaessa (: Odotan vielä Jennalta oman pentunsa sivuja. Toivotan kaikille onnea pentujensa kanssa tulevaisuuteen (; Pennut saa siis rekisteröidä sitten itse. Penteen oma sivu löytyy
täältä.
Re: Firielin E (schipperke)
Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 12:59 pm
Kirjoittaja Lania
Jenna, sinulta kaipaillaan vieläkin sivuja (:
Re: Firielin E (schipperke) JENNA
Lähetetty: To Maalis 12, 2009 11:39 am
Kirjoittaja Jenna
mä yritän mahdollisimman pian! Anteeksi tämä kestäminen! Koulu vie taas suurimman ajan :/
Re: Firielin E (schipperke) JENNA
Lähetetty: To Maalis 12, 2009 11:41 am
Kirjoittaja Lania
^ Juu ei mitään, ymmärrän kyllä erittäin hyvin IRL-kiireet (: