Sivu 2/2

Re: Japaninpystykorvia tulossa, SIVUJA!

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 6:57 pm
Kirjoittaja Janina
Täältä tulee löytymään sivut tässä lähiaikoina, vielä eivät siis ole valmiit. : DD Webs tökkii. >:-(

Re: Japaninpystykorvia tulossa, SIVUJA!

Lähetetty: Ti Maalis 24, 2009 2:04 pm
Kirjoittaja Mari
Janita: Odotellaan sivujen valmistumista ;)

Vielä odotetaan sivuja Minnealta.

Re: Japaninpystykorvia tulossa, SIVUJA!

Lähetetty: Pe Maalis 27, 2009 7:09 pm
Kirjoittaja Minnea
Mulla on nyt hieman kiirus, joten sivut tulevat viimesitään ensi viikon loppupuolella. :)

Re: Japaninpystykorvia tulossa, SIVUJA!

Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 9:56 am
Kirjoittaja Mari
Minnea: Ok :)

Re: Japaninpystykorvia tulossa, SIVUJA!

Lähetetty: La Huhti 11, 2009 7:45 pm
Kirjoittaja Minnea
Noniin, vihdoinkin sain sivut tehtyä :D Piko esittäytyy.

Re: Japaninpystykorvia tulossa, SIVUJA!

Lähetetty: La Huhti 11, 2009 8:07 pm
Kirjoittaja Janina
Kepakko esittäytyy.

Re: Japaninpystykorvia tulossa, SIVUJA!

Lähetetty: Su Huhti 12, 2009 8:12 am
Kirjoittaja Mari
Suuri kiitos teille molemmille sivuista! :)