Sivu 2/2

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 6:30 pm
Kirjoittaja Grizz
Juu, käy mulle : D

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Lähetetty: To Helmi 12, 2009 8:28 pm
Kirjoittaja Hannazz
Saisinkos minä nimeksi Derribar Demolition Love

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 9:36 pm
Kirjoittaja Grizz
Jep, laitan sen sulle (:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 11:13 am
Kirjoittaja peace sells
Oi kun kiinnostaisi ihan mielettömästi tästä pentu. : oo Otatko vielä varauksia vastaan? : D

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 6:47 pm
Kirjoittaja Grizz
No eiköhän sullekin peace sells pentu lähde! Nimeä vaan valitsemaan ja sukupuolta ilmoittamaan. Hannaz ja Spiegel sivuja?

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 7:42 pm
Kirjoittaja Spiegel
Meidän Dustie-poika (:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Lähetetty: Pe Helmi 27, 2009 3:56 pm
Kirjoittaja peace sells
Jes, hienoa. : DD Mäpäs otan sitten nartun ja nimeksi mielellään Derribar Dirty Dancing. : )

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Lähetetty: Pe Helmi 27, 2009 8:41 pm
Kirjoittaja Grizz
Oi onpas Dustie komea poika, kiitos sivuista ja kiitos peace sellsille nimi- ja sukupuoli-ilmoituksesta :) Vielä kun Hannazzilta saisi sivuja (ja tietenkin peace sellsiltä) :)

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle SIVUJA LOPUTKIN :)

Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 4:47 pm
Kirjoittaja peace sells
Tatatatattaaaaa... meidän pikkuinen Dana! : D Olikos se syntymäpäivä 24.2? : ) Ilmottele jos sivuilla on jtn. häikkää : D Kuvia katselen vielä, mitkä otan. : D

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz

Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 11:03 am
Kirjoittaja Grizz
Juu sovitaan synttäripäiväks 24.2, nätti tyttönen Danakin on enkä löytänyt sivuilta huomautettavaa :D Kisatahan noilla saa alkaa vaikka heti jos haluaa!

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!

Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 6:33 pm
Kirjoittaja Hannazz
Anteeksi kun en ole vielä saanut sivuja valmiiksi. Kone sai kohtauksen eikä kirjastoa ole lähimaillakaan. Sivun saan valmiiksi huomenna.

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!

Lähetetty: To Maalis 12, 2009 3:48 pm
Kirjoittaja Grizz
Aa ymmärrän :D Linkitäs tänne sitte sivuset =)

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!

Lähetetty: Pe Kesä 19, 2009 3:37 pm
Kirjoittaja Hannazz
Olenko ehkä hieman saamaton? Tässä nyt tämä linkki.

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!

Lähetetty: Pe Kesä 19, 2009 5:00 pm
Kirjoittaja Anri
Olen löytänyt sivut jo aikoja sitten, kiitos kuitenkin =)

t. Grizz