Sivu 2/2

Re: Kysyntää Moon-pehkopentueelle?

Lähetetty: La Helmi 07, 2009 2:15 pm
Kirjoittaja Narya
Voi ei, tää lisää kiinnostusta entisestään. :mrgreen: Haluaisin kyllä kovasti vekaran Polar Circle'siin, etenki ku tarvisin vähän uutta jalostusmatskuakin sinne. Ärsyttää vaan, kun en tiedä mikä mun virtuaalikoirailutilanne on tuolloin. Voisin periaatteessa varata alustavasti pennun, mutta siinä voi käydä sitten ihan viime hetken peruutus, niin en haluais sen takia vielä varmasti varata vielä tässä vaiheessa. :s Hankalaa!

Re: Kysyntää Moon -pehkoille ja Hillispystiksille?

Lähetetty: To Helmi 26, 2009 4:24 pm
Kirjoittaja Viivi
Mieti rauhassa vaan, mää laitat sut kumminkin tonne listalle, tuo ei siis ole mitenkään pakottava-lista vaan listaan ketkä kaikki on kiinnostuneita.

PYSTISPENTUE TULOSSA HILLALIINAAN!

Re: Moon- pehkot ja Hillis- pystispentueet

Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 9:22 am
Kirjoittaja juulia
Viivinen, mä voisin olla valmis ottamaan itselleni yksityisen tuosta suomenpystykorvapentueesta. Mulla olis piirretty kuvakin valmiina, oma tehty. Mut näytän sulle sen kuvan msn kun ollaan seuraavan kerran samaan aikaan ja jos se on susta ok niin alan tekemään varausta. :-)

Re: Moon- pehkot ja Hillis- pystispentueet

Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 6:05 pm
Kirjoittaja Viivi
Oh se olisi mukavaa jos ottaisit, sinulle ehdottomasti sellaisen voisinkin antaa. Toivottavasti ollaan samaan aikaan mesessä (: