Sivu 2/3

Re: Ainutlaatuista yhteistyötä! Saksanpaimenkoiria

Lähetetty: To Helmi 26, 2009 9:55 pm
Kirjoittaja Mona
Johannan kanssa antaisimme mielellämme pennut Pilville ja Hobulle, jos heillä vielä kiinnostusta riittää. Kävisikö Pilville yhteistyö minun kanssani, ja tuo sijoituspentu?

Johanna ei ole vielä varma jättääkö hän sittenkään itselleen pentua, joten etsimme vielä yhtä varaajaa (:

// Anna_ ja Kuunsirppi, sääli että osui niin harmittavan lähelle tuo suku >:

Re: Ainutlaatuista yhteistyötä! Saksanpaimenkoiria

Lähetetty: To Helmi 26, 2009 10:34 pm
Kirjoittaja Pilvi
Käy toki yhteistyö, jos vaan luotat pennun mulle, kun en tosiaan ole aikaisemmin seeffereitä harrastanut. Kuviahan mulla ei ole vielä, joskin olen menossa Lappeenrannan näyttelyyn mutta sisänäyttelyt on aina sisänäyttelyitä, että en tiedä minkälaisia kuvia sieltä sitten saa.

//Mona, mulle ei oo sukupuolella väliä, päätäpä sinä. :)

Re: Ainutlaatuista yhteistyötä! Saksanpaimenkoiria

Lähetetty: To Helmi 26, 2009 11:01 pm
Kirjoittaja Mona
^ Ei kuvilla mitään kiirettä ole :). Haluaisitko uroksen vai nartun?

Re: Ainutlaatuista yhteistyötä! Saksanpaimenkoiria

Lähetetty: Pe Helmi 27, 2009 4:15 pm
Kirjoittaja Hobu
Oi, ihanaa saada tästä yhdistelmästä pentu. Eli kiinnostusta kyllä löytyy vielä. (:

Re: Ainutlaatuista yhteistyötä! Saksanpaimenkoiria

Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 9:23 pm
Kirjoittaja Mona
Saataisko me vielä yksi kiinnostunut tähän mahtavaan pentueeseen? Voitaisiin sitten puuhailla tätä projektia eteenpäin :).

Alettiin Dolcen kanssa kisata tokossa, herralla on tällä hetkellä yksi I-palkinto AVO:sta. Lisäksi se sai paimennuksessa KUPI:n.

Onko muuten Johanna ottamassa pentua vai ei? Entä Pilvi, haluaisitko nartun vai uroksen?

Re: Saksanpaimenkoiria :: 1 vapaana!

Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 10:31 pm
Kirjoittaja Pilvi
Muokkailin tonne ylemmäs viestiini jo helmikuun puolella kun ajattelin salakavalasti, että huomaisit sieltä mutta eipä tuo mitään, en vaan viitsinyt kirjoittaa uutta viestiä melkein heti omani perään. Mulle ei siis ole sukupuolella väliä, molemmat käy ja molemmille mulla on yhtä huonosti kuvia. :D Lappeenrantaan olen menossa fci1-päivänä ehkäpä, joten sieltä olisi tosiaan ehkä mahdollisuus kuvata, mutta halli mikä halli..

Mutta ehtiihän niitä kuvia miettiä myöhemminkin, mutta saat nyt kunnian päättää penskan sukupuolen. :D

Re: Saksanpaimenkoiria :: 1 vapaana!

Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 6:01 pm
Kirjoittaja juulia
Olisin tosi kiinnostunut, mutta en yleensä periaatteideni mukaisesti varaa pentua (vaikka saksanpaimenkoiria kasvattava virtuaalikennel onkin tulossa) ennen kuin olen saanut ainakin yhdestä kennelistä kuvaluvat. Toisaalta tästä pentueesta varmaan menee tuo vika varaus melko pian, joten en nyt oikein tiedä mitä tehdä.

Täytyy tänään ryhdistäytyä lähettelemään kuvalupapyyntöjä, että kennel saataisiin pystyyn. Voiko tästä pentueesta varata alustavasti (jos siis kirjoittelisin pidemmän viestin vielä, jossa kisanäytöt yms)?

/taino, nyt tarkemmin ajatellen, sakemannihan on käyttörotu ja tuskin tekään siihen kuolisitte jos kuvia ei heti olisi tarjolla, mutta olisi niiiin mukava saada ensin se kennel tehtyä! Mutta harkitsen nyt vielä, laitanko varausta tulemaan. Päätin, etten mitään alustavia juttuja nyt ala kyyhäämään, vaan jos harkinnan tuloksena päätän ottaa pennun niin sit kans otan :D.

Re: Saksanpaimenkoiria :: 1 vapaana!

Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 6:14 pm
Kirjoittaja Dream
Aattelin tässä just että jos sakemanni pentuja olis tuloilla, varaisin sellaisen. Ja tätä olen katsellut jo aikaisemmin, joten jos yksi narttupentu lähtisi tänne päin? :>

Pentu tulisi siis Kuperkeikkaan, jossa se pääsisi aloittelemaan kisauraansa Paimennuksen, PK-lajien ja näyttelyiden parissa (sain Tampereelta kuvia ERI:n saaneesta, kivannäköisestä nartusta). Muihin lajeihin siirryttäisiin sitten kunhan toiset koirani siirtyvät pois alimmasta luokasta (tarkoittaen tokoa & agilityä). Elinikäinen koti olisi varmasti luvassa!
Mahdollisesta jalostuskäytöstä olen kiinnostunut, jos tyttösen kanssa saadaan kisakentiltä tuloksia. Kisanäyttöä voi katsella Kuperkeikan kaikilta koirilta! :>

Eiköhän tuossa tullut kaikki tarpeellinen esille, toivottavasti :>

Re: Saksanpaimenkoiria :: 1 vapaana!

Lähetetty: Ti Maalis 17, 2009 6:19 pm
Kirjoittaja Johanna
Mulle tosiaan ei sitä pentua nyt sitten jää.

Re: Saksanpaimenkoiria :: NIMET

Lähetetty: Ke Maalis 18, 2009 1:33 pm
Kirjoittaja Mona
Päätettiin Johannan kanssa, että viimeinen pentu lähtee Dreamille. Pilvin sijoituspentu tulee sitten olemaan uros, että saadaan vähän miehistä vahvistusta tähänkin laumaan :mrgreen: . Toki jos nyt tämän luettuasi haluatkin nartun, niin onnistuu!

Kunhan Johanna vastailee, niin nimet ja syntymäpäivä julkistetaan (:. Nimet tulevat ensimmäiseen viestiin, ja voitte sieltä valita varausjärjestyksessä (Pilvi, Hobu & Ricea, Dream). Valitettavasti nimiä ei nyt voi itse ehdottaa, koska teema tulee olemaan erittäin rajattu.


// NIMET ovat nyt tulleet!

Pilvi: minun lempparini on Nightmare Of Elm, mutta saat puolestani päättää pennun nimen ;]. Minulle käy nuo kaikki!

Re: Saksanpaimenkoiria :: NIMET

Lähetetty: Ke Maalis 18, 2009 2:15 pm
Kirjoittaja Dream
Kiva että meillekin pentu lähtee :> Syntyvätkös nämä milloin, ja saako milloin halajat sivuja? :> Pidän itse tuosta April Fools nimestä eniten, vinkvink

Re: Saksanpaimenkoiria :: NIMET

Lähetetty: Ke Maalis 18, 2009 3:49 pm
Kirjoittaja Pilvi
Mulle sopii hyvinkin tuo Nightmare of Elm nimi, sopivan miehekäskin. Glass Ocean olisi ollut muuten lemppari, mutta se on jotenkin paremmin tytsylle sopiva nimi joten tulkoon meidän pennusta sitten LES Nightmare of Elm. :)

Re: Saksanpaimenkoiria :: NIMET

Lähetetty: Ke Maalis 18, 2009 8:30 pm
Kirjoittaja Hobu
Mulle ja Ricealle ehdottomasti toi LES April Fools. Just täydellinen nimi meidän tulvalle pennulle.

Re: Saksanpaimenkoiria :: NIMET

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 1:07 pm
Kirjoittaja Mona
Dream, valitettavasti April Fools sujahti Hobulle ja Ricealle, mutta toivottavasti sinulle kelpaa jompi kumpi jäljellä olevista nimistä :).

Pennut syntyvät ensi viikon perjantaina 27.3., sivuja voi alkaa tekemään! Muistattehan merkitä kasvattajaksi sekä minut (Elm Street) että Johannan (Lasimeren) linkitettyinä.

Re: Saksanpaimenkoiria :: NIMET

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 4:47 pm
Kirjoittaja Dream
Harmi että tuo April Fools meni jo, mutta niin minä hieman arvelinkin että siitä muutkin tykkää :> Jos minulle sitten tulisi tuo LES Chain Reaction, vaikkei se kovin tyttömäinen ole :D Mitä muuten pidät tästä sakusta (ainut sakemanni tuolla kansiossa) jonka kuvat tyttöselle laittelen?