Sivu 2/3

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 6:53 pm
Kirjoittaja kirby
^ Hei, se olis hirmu mukavaa. :D

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: Su Huhti 19, 2009 4:21 pm
Kirjoittaja Minnea
Mä joudun peruuttamaan pentuvaraukseni. Mulle alkaa taas kertyä nuita koiria ihan hirveästi, vaikka yritänkin pitää määrän pienenä .______.

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: To Huhti 30, 2009 8:57 pm
Kirjoittaja Nona
Kiitti tiedosta Minnea.

Nyt saisi alkaa varmistamaan varauksia, nimet alkaa olla mietittyinä ja sukupuolet on tiedossa irkkulikan ja Jerryn pentujen osalta. Hobu, kumpaa olette suunnitelleet? Nimet laittelen piakkoin aloitusviestiin, kunhan Jerry auttaa keksimään loppuja. Abbylle odotellaan vielä niitä paria tulosta, jonka jälkeen olisikin sitten ajankohtaista miettiä pentujen syntymäaikaa.

Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B

Lähetetty: To Huhti 30, 2009 9:34 pm
Kirjoittaja Spyro
// mulla ei ollutkaan mitään asiaa :D

Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?

Lähetetty: Pe Touko 01, 2009 5:39 am
Kirjoittaja kirby
Juu ehdottomasti löytyy vielä kiinnostusta! :)

Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 4:22 pm
Kirjoittaja Hobu
Me ollaan vielä ottamassa pentua Grizzin kanssa. :)

Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 5:23 pm
Kirjoittaja Nona
^Urosta, narttua?

Abbykin on saanut kivasti lisää tuloksia, mm. hausta VOI1 (yksi puuttuu valionarvosta) ja paimennuksessa siirto A III. Jerryn koiramäärä on tällä hetkellä niin suuri, että (sijoitus)pennun ottaminen peruuntui - siispä, löytyykö kiinnostusta sijoituspennun ottamiseen?

Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?

Lähetetty: Ti Touko 12, 2009 6:06 pm
Kirjoittaja Hobu
Me voitas ottaa toi sijotusnarttu. :)

Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 1:45 pm
Kirjoittaja Nona
Abby on vAVA, joten enää pari hassua tulosta.. Nimet tulee varmasti tällä viikolla.

Re: Remrock B / nimet tällä viikolla

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 12:20 pm
Kirjoittaja kirby
Saaks urkkia että koska nimet tulee? :) Ja mä mietin vielä niitä Sonyn (oliko se koira joku Sony niissä kuvissa?) kuvien ottamista, eli jos saan tuonne yhteen paikkaan kuvaluvat niin otan sieltä sitten ennemmin.

Re: Remrock B / nimet

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 5:04 pm
Kirjoittaja Nona
^Laita yksärillä, kuvia jos siis mietit 8)

Nimet tulevatkin jo tässä:

Remrock Bright Mind
Remrock Bright Jewel
Remrock Bright Novelty - Hobu ja Grizz
Remrock Bright Reaction - Jeanne
Remrock Bright Figure
Remrock Bright Shimmer
Remrock Bright Glow
Remrock Bright Blissful
Remrock Bright Reach
Remrock Bright Point - irkkulikka
Remrock Bright Doubt

Re: Remrock B / nimet

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 5:22 pm
Kirjoittaja jeanne
Minä voisin ottaa Remrock Bright Reactionin :)

Re: Remrock B / nimet

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 7:29 pm
Kirjoittaja kirby
mulle tuo Remrock Bright Point :) Mä päätin kutsumanimenkin, tytöstä tulee Sonic.

Re: Remrock B / nimet

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 8:07 pm
Kirjoittaja Hobu
Meille Remrock Bright Novelty.

Re: Remrock B / nimet

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 8:10 pm
Kirjoittaja Nona
Sivuja saa tehdä kun ehtii, Abbylle koitetaan saada vielä ne pari tulosta.