Dwelin'sin sammarivauvat, synt. 21.3, peace sells!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

tulin vain ilmoittamaan, että olisi narttu kyseessä.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Meidänkin pentu olisi narttu. :3
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 184
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
Paikkakunta: Hakunila, grrr
Viesti:

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Mä voisin ottaa uroksen, ku narttuja näyttää olevan niin paljon : DDD
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Pilvi
Analysaattori
Viestit: 2951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Löytyisiköhän tästä listasta mieluisia nimiä? Mikäli ei, niin omankin saa keksiä, ehdot että L-kirjaimella alettava sekä englannin kieli.

Dwelin's Let's Go
Dwelin's Last Word
Dwelin's Leave Home
Dwelin's Lost In Dream
Dwelin's Like Before
Dwelin's Love-Story
Dwelin's Love Potion
Dwelin's Likelihood
Dwelin's Little Finger
Dwelin's Lick Into Shape
Dwelin's Lap Of Luxury
Dwelin's Last Dance
Dwelin's Look Here
Dwelin's Let's See
Dwelin's Letter Of Thanks
Kuva
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Saisiko tuon Like Before? (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 184
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
Paikkakunta: Hakunila, grrr
Viesti:

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Mä otan Dwelin's Let's Go : D
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja noel »

Mä tykkään tosta Dwelin's Last Dance :)
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

mulle Dwelin's Let's See
Pilvi
Analysaattori
Viestit: 2951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Nyt on kaikkien pentujen nimet merkattu ekaan viestiin. Vielä ei pentue ole todennäköisesti ihan syntymässä, josko vaikka tuossa maaliskuun puolessa välissä tai jotain, jos vaan maltatte odottaa. :)
Kuva
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja noel »

Tottahan toki tätä pentuetta kannattaakin odottaa! :D Hirmuset täpinät päällä kun jo odottaa pentujen syntymää! Saako sivuja jo ryhtyä duunailemaan? :D
Pilvi
Analysaattori
Viestit: 2951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Sivuja saa toki tehdä.

Emäksi tulee evm. narttu Mustto Bailji Wei, hunden från Portugal. Kyseinen narttu astutetaan lauantaina 14.3 ja pennut syntyvät 21.3, jolloin pennuilla saa myös alkaa kisata. :) Sitä ennen ei pentua saa ilmoittaa kokeisiin, näyttelyihin jne.
Kuva
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Tässä meidän pennun sivut. Toivottavasti ei haittaa, kun tuo kutsumanimi on Tanssi - en huomannut, että tuon noelin pennun nimi on Last Dance.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja noel »

Ei ainakaan itteäni haittaa yhtään :D

Unohin ihan kokonaan tän jutun, saat Pilvi sivuja ihan pian!
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Meijänkin pupsi ilmoittautuu:
Dwelin's Let's See // Xenia. Kuvia olen nyt ahkerasti kysellyt ja katsotaan vastaako kukaan.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009

Viesti Kirjoittaja noel »

Dwelin's Last Dance eli Devi esittelee itsensä ;)
Vastaa Viestiin