Sivu 2/2

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 5:52 pm
Kirjoittaja noel
Selvä juttu, tehdään sitten näin :o Muttanäin, laitan nyt sitten vakituisiksi varaajiksi Janitan Ja Apilan! Olisi sitten kaikki varaajat, kun ei nähtävästi ketään muuta kiinnosta. Ilmoittelen yksityisviestillä ja tässä topikissa tarkemmin pentueesta.

// Kertokaas pentujen nimiä ja sukupuolia :)
/// Veikkaan, että narttu? :DD

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 8:58 pm
Kirjoittaja Janina
-

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Lähetetty: Ke Helmi 11, 2009 8:25 pm
Kirjoittaja Apila
Mulle narttu, Donatella Kiipelissä :) Kiitoksia juu :)

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Lähetetty: Ke Helmi 11, 2009 8:27 pm
Kirjoittaja noel
Kiitoksia nimistä ja sukupuolista :D Ilmoittelen sitten syntymäajasta!

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Lähetetty: La Helmi 14, 2009 12:22 pm
Kirjoittaja noel
Nostan ja kerron samalla uusintauutta :D

Syntymäaika tulee olemaan 20. maaliskuuta 2009! Sivuja saa ilmoitella missä välissä vain. Ajattelin, että tuo on tarpeeksi kaukana jos aion kesälle vielä jonkin pentueen tehdä. Sivuja kuitenkin VIIMEISTÄÄN 19. maaliskuuta.

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle! 20.3 SYNTYY

Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 7:25 pm
Kirjoittaja noel
Nostelen hieman, ettei unohdu kokonaan.

Eli muistakaas sitten pian noita sivuja antaa :)

/ Kiitoksia Janita, niitä sitten odotellessa :) Apila?

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle! SYNTYMÄAIKA

Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 7:48 pm
Kirjoittaja Janina
Heti kun kerkeän, sain nyt ihanan sivumallin :)

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Lähetetty: To Maalis 12, 2009 2:05 pm
Kirjoittaja Apila

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Lähetetty: To Maalis 12, 2009 6:34 pm
Kirjoittaja noel
Kiitos todella paljon, nyt olen molemmilta sivut saanut :) Huvittaa vain, miten paljon nuo kutsumanimet muistuttavat toisiaan, hihihii...

Hienot sivut, Apila! Sama juttu näin epäselvyyksien varalta myös sinullekin, voisitko merkata isänisän (Huichelaar) evm-koiraksi? ;)

// Nyt kyllä hävettää kun miä oon ainoa jolta sivuja ei ole, mut mäpäs niitä nyt sitten duunaan...

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Lähetetty: To Maalis 12, 2009 6:43 pm
Kirjoittaja Janina
^^ Ai kappas, sulla Titta ja mulla Titja! : DD

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 11:10 pm
Kirjoittaja Apila
Oho enpäs edes huomannut :) Onko Titjalla siis sivut jo (miksi en löydä linkkiä mistään? :D Sokea minä?)?
noel, kai sinunkin nyt sitten pitää keksiä joku samankaltainen ;D

Ja laitoin sen evm sinne myös ^^,

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Lähetetty: La Maalis 14, 2009 8:02 am
Kirjoittaja Janina
^ Kyllä Titjalla on sivut, pyysin vain ettei noel ihan vielä laittaisi linkkiä tänne kun on uusi ulkoasu ja haluisin et kaikki näkee sen vasta mainostuksista XD Se tulee silti 20.päivä.

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Lähetetty: La Maalis 14, 2009 4:58 pm
Kirjoittaja noel
Haha, ikävä kyllä ei ole nimi lähelläkään noita :DD Kiitos tuosta pienestä evm-merkinnästä! Tosiaan siis Janitan osoitteen laitan vasta myöhemmin.