Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Joo siis kattoo nyt vielä kumpi teettää ja milloin teettää. (: ei meidän tappelemaan varmaan tarvi alkaa. Niin ja nyt mulla on shelttien ja lappareiden lisänä yks aussie. ihan vaan pilkkua viilaan.. :P

voitte molemmat lisää mesee jos haluutte ellu_koirafani[at]hotmail.com
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Dream »

Asiaa kerkeää katsomaan sitten kuukausien päästä, ja katsoo sitten mikä tilanne on kisautuksen kannalta yms. Ja jos molemmat haluaa pennut teettää, niin se vain tarkoittaa pienempää pentuekokoa. unohetaan tämä jo :D

Kiitos Ellu Kiss:in sivuista, vaikuttaa oikein hyvältä :> Kuvia voisi alkaa katselemaan tässä pikkuhiljaa jos jonkinnäköiset jostain löytyisi ^^ Kisauttaa voi alkaa vaikka heti, jos vain löytyy 2.3 tai sen jälkeen olevia kisoja :>
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Janina »

Juu :) Multakin heti sivuja kun paranen ja pääsen toiselle koneelle. Tällä koneella freewebs ei toimi.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Mul ois itseasias kuvat.. laatu ei ole parasta. 1 2 en muista oliko AVO vai NUO narttu..
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Dream »

No nuo kuvat kelpaavat ihan hyvin, jos et halua alusta asti metsästää parempi laatuisia kuvia. Omasta puolestani nuo siis kelpaavat! :>
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Oon ite ottan noi ja jos noist kevään näyttelyist saa vähä parempii ni katon sit uuestaa.. Noilla nyt aluks
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Janina »

Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Ellu »

mä sanoisin eka tai toka
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Dream »

Janita, vaikka en osaa koirien rakenteista sanoa, niin sen nyt ainakin että kolmas on todella voimakkaasti takakorkea > vähentää laatumainintaa. Joku tuomari voi myös katsoa tuon pienen nousun toisen lapinkoiran linjassa takakorkeudeksi, joten siinä mielessä ensimmäinen olisi hyvä vaihtoehto. Mutta kuten Ellu sanoi, ensimmäinen tai toinen :>
Anri
Syvällistä
Viestit: 630
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:37 am
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Anri »

Jos sattuu nyt niin hassusti, että joku peruu niin olen ilomielin ottamassa 8D

edit/ Miepä selostan jos nyt kuitenkin ehkä ottaisit kolmannen varauksen :lol: Eli pentunen olisi tulossa Deattaniin. Jalostukseen aikoisin käyttää. Kisaamisessa painottaisin pk-lajeihin, tokoon ja näyttelyihin. Tavoitteena olisi vPVA vFIN KVA ja vFIN TVA, ja jos kuvilla pärjää niin mahdollisesti näyttelyistäkin titteleitä. Kisa- ja sivunäyttönä toimikoot Zorro. Kuviksi olen kaavaillut alustavasti Pepin kuvia, saa nyt nähdä jos parempia löytyy, kun tuolloin 28.2 oon näyttelyyn menossa.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Janina »

^^ Dream, selvä. Kyllä mäkin sen takakorkeuden huomasin mutta aattelin ettei se nyt ehkä niin hirveästi haittaa *viheltelee* : D
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Kuperkeikan ensipentue

Viesti Kirjoittaja Dream »

Anri, olisin ehdottomasti antamassa sinulle pentua, mutta mietityttää nyt vähän tämä pentue koko ja suunnitelma. Kolmas pentu ei olisi pahitteeksi, mutta se on että kaikki olisivat aikeissa teettää pentueen :/ Joku 2 pennun pentue olisi kyllä kaikilta ihan ok, mutta kuitenkin tulisi aika paljon samaa sukua olevia pentueita. Kuten jo aikaisemmin sanoin, antaisin sulle mielelläni pennun tästä, mutta jos kaikilla pennuilla teetetään pentue, niin kolmas varaus ei enään olisi mahdollista :<
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kuperkeikan ensipentue !Janita, Ellu, Anri!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

jaahaas.. Että muilla on enemmän oikeuksia kuin uroksen omistajalla vai? :roll: Anri saa käyttää jalostukseen jos haluaa ja muilla ei ole mitään lupaa muutakun jos on hyvin kisautettu yms.yms.. Mä voisin samantien perua ja napata Ruskan samalla mukaani. Mun kisautusinto laskee kummasti kun ei ole sitä tavoitetta pentueeseen..
Vastaa Viestiin