Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kuperkeikan ensipentue
Joo siis kattoo nyt vielä kumpi teettää ja milloin teettää. (: ei meidän tappelemaan varmaan tarvi alkaa. Niin ja nyt mulla on shelttien ja lappareiden lisänä yks aussie. ihan vaan pilkkua viilaan.. :P
voitte molemmat lisää mesee jos haluutte ellu_koirafani[at]hotmail.com
voitte molemmat lisää mesee jos haluutte ellu_koirafani[at]hotmail.com
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kuperkeikan ensipentue
Asiaa kerkeää katsomaan sitten kuukausien päästä, ja katsoo sitten mikä tilanne on kisautuksen kannalta yms. Ja jos molemmat haluaa pennut teettää, niin se vain tarkoittaa pienempää pentuekokoa. unohetaan tämä jo :D
Kiitos Ellu Kiss:in sivuista, vaikuttaa oikein hyvältä :> Kuvia voisi alkaa katselemaan tässä pikkuhiljaa jos jonkinnäköiset jostain löytyisi ^^ Kisauttaa voi alkaa vaikka heti, jos vain löytyy 2.3 tai sen jälkeen olevia kisoja :>
Kiitos Ellu Kiss:in sivuista, vaikuttaa oikein hyvältä :> Kuvia voisi alkaa katselemaan tässä pikkuhiljaa jos jonkinnäköiset jostain löytyisi ^^ Kisauttaa voi alkaa vaikka heti, jos vain löytyy 2.3 tai sen jälkeen olevia kisoja :>
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Kuperkeikan ensipentue
Juu :) Multakin heti sivuja kun paranen ja pääsen toiselle koneelle. Tällä koneella freewebs ei toimi.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kuperkeikan ensipentue
No nuo kuvat kelpaavat ihan hyvin, jos et halua alusta asti metsästää parempi laatuisia kuvia. Omasta puolestani nuo siis kelpaavat! :>
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kuperkeikan ensipentue
Oon ite ottan noi ja jos noist kevään näyttelyist saa vähä parempii ni katon sit uuestaa.. Noilla nyt aluks
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kuperkeikan ensipentue
Janita, vaikka en osaa koirien rakenteista sanoa, niin sen nyt ainakin että kolmas on todella voimakkaasti takakorkea > vähentää laatumainintaa. Joku tuomari voi myös katsoa tuon pienen nousun toisen lapinkoiran linjassa takakorkeudeksi, joten siinä mielessä ensimmäinen olisi hyvä vaihtoehto. Mutta kuten Ellu sanoi, ensimmäinen tai toinen :>
-
Anri
- Syvällistä
- Viestit: 630
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:37 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Kuperkeikan ensipentue
Jos sattuu nyt niin hassusti, että joku peruu niin olen ilomielin ottamassa 8D
edit/ Miepä selostan jos nyt kuitenkin ehkä ottaisit kolmannen varauksen
Eli pentunen olisi tulossa Deattaniin. Jalostukseen aikoisin käyttää. Kisaamisessa painottaisin pk-lajeihin, tokoon ja näyttelyihin. Tavoitteena olisi vPVA vFIN KVA ja vFIN TVA, ja jos kuvilla pärjää niin mahdollisesti näyttelyistäkin titteleitä. Kisa- ja sivunäyttönä toimikoot Zorro. Kuviksi olen kaavaillut alustavasti Pepin kuvia, saa nyt nähdä jos parempia löytyy, kun tuolloin 28.2 oon näyttelyyn menossa.
edit/ Miepä selostan jos nyt kuitenkin ehkä ottaisit kolmannen varauksen
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Kuperkeikan ensipentue
^^ Dream, selvä. Kyllä mäkin sen takakorkeuden huomasin mutta aattelin ettei se nyt ehkä niin hirveästi haittaa *viheltelee* : D
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Kuperkeikan ensipentue
Anri, olisin ehdottomasti antamassa sinulle pentua, mutta mietityttää nyt vähän tämä pentue koko ja suunnitelma. Kolmas pentu ei olisi pahitteeksi, mutta se on että kaikki olisivat aikeissa teettää pentueen :/ Joku 2 pennun pentue olisi kyllä kaikilta ihan ok, mutta kuitenkin tulisi aika paljon samaa sukua olevia pentueita. Kuten jo aikaisemmin sanoin, antaisin sulle mielelläni pennun tästä, mutta jos kaikilla pennuilla teetetään pentue, niin kolmas varaus ei enään olisi mahdollista :<
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kuperkeikan ensipentue !Janita, Ellu, Anri!
jaahaas.. Että muilla on enemmän oikeuksia kuin uroksen omistajalla vai?
Anri saa käyttää jalostukseen jos haluaa ja muilla ei ole mitään lupaa muutakun jos on hyvin kisautettu yms.yms.. Mä voisin samantien perua ja napata Ruskan samalla mukaani. Mun kisautusinto laskee kummasti kun ei ole sitä tavoitetta pentueeseen..