M: dobermanni ja englanninsetteri

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vermil
Vuohenruokaa

Re: Geewas lopettaa, koirat myynnissä

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Tuon sukutaulun voit katsoa vaikka Kiran siskon Wennan sivuilta. :)
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Myyn Serin itse eteenpäin, joten voit poistaa sen tuosta listaltasi. :) Älä vielä kuitenkaan poista Serin sivuja sitte.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Kumma
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Kumma »

Lissyä kyselisin (taas..) :)

Olen siis kysellyt neitosta aikaisemminkin, ja olen edelleen kiinnostunut :D Ottaisin neitosen mielihyvin KasKummaan, yhen partiksen, grontun ja nahkiaisen kaveriksi. Kisaus on jtn tätä luokkaa, lajeina TOKO, PK, paimennus, näyttö, agility. ihan kaikissa lajeissa ei tosin heti pääse kentille, esim agilityssä tämä nykyinen lauma jumittaa ALOssa :roll: Lissy todnäk tulisi vielä jalostuskäyttöön kunhan saatais titteleitä nimen eteen :)
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
Greywolf
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Greywolf »

Mulle tuo Viima! :>
Eli joo, koira tulisi Kirsikankukkaan. Mulla on vielä muuttohommat geosta freewebsiin niin pahasti kesken, että en mielelläni vielä tuota osoitetta antaisi, mutta koira saa tästä huolimatta totta kai sivut ajallaan. Viiman kanssa voitaisiin aloittaa flyball, koiratanssi, toko ja agility, sekä jatkaa maastoesteitä ja valjakkoajoa. Lisäksi muutamat näyttelyt voidaan käydä läpi, vaikka minun on myönnettävä, että en koiranäyttelyissä ole ollut kovin innokas kisailija. Myös muihin lajeihin saattaisin Viimaa vähän satunnaisemmin ilmoitella. Kisanäyttöä mulla ei oikein tällä hetkellä ole, kun koiriakin on kennelissä vasta yksi ja sekin hankittu hetki sitten, mutta Adan kisakalenteria voi vähän kurkkia, vaikka se onkin päivittämätön. Ainakaan koirien määrän takia Viiman kisauksen ei pitäisi jäädä vähälle. Kodin pysyvyydestä voin sanoa sen verran, että todennäköisesti pidän Viiman itselläni niin kauan kuin Kirsikankukka on pystyssä.:)

Kuten jo aikaisemmin mainitsin, kennelissäni on melko iso muutto kesken, joten minkäänlaisia pentuesuunnitelmia en ole vielä oikeastaan miettinyt. Mahdollisesti kuitenkin myöhemmin siinä tapauksessa, että Viima alkaa menestymään hyvin, voisin pentueen teettää.:) Ilmoitan tottakai näistä suunnitelmista sinulle hyvissä ajoin ennen minkään päätöksen lukkoonlyömistä.

Noh, toivottavasti Viima lähtee minulle! :)
Kuva
"He's a dog-walker. I need a king, not a jester."
donga
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja donga »

Turolle saa kuvat mukaan sitten. Jaaa kylläpä sä varmaan osaat hyvät kodit molemmille pojille etsiskellä.
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Tarjoanpas tuosta Viimasta. :D

ELi tämä husky pääsisi Burnt Iceen jonka kasvatusrotu ovat huskyt. Kenneli on melko uusi, joten sivut ovat vielä, kröhöm, "kunnostuksen alla" ja koiriakaan ei mukamas ole, vaikka ihan 4kpl evm huskyja on kyllä. : > Olen ollut nyt tauolla, joten mitään hirveän kisattua koiraa ei ole tarjota, mutta ennen tauolle lähtemistä voisin väläyttää Isabellan sekä Pennyn. Nykyisistä koiristani (joilla ei olla kauan ehditty kisata ;>) voisinpa näyttää Bean sekä Niken (koirilla merkitään vai merkittävät tulokset). Ja sivuja muokkallaan vielä, mutta Niken kaltaiset sivut Viima tulisi saamaan. ;> Mitäkös sitten Viimalla tultaisiin harrastamaan? No, enenn kaikkea valjakossa pyrittäisiin valioitumaan. Tässä kohtaa ei joustella. ;> Sitten jatkaisimme pelastuskoira sekä maastoeste uraa. Lisäksi mukaan ottaisimme agilityn, tokon, flyballin sekä koiratanssin ja myös mejän. Näyttelyitäkin kierreltäisiin ahkerasti, toivottavasti hyvällä menestyksellä. Kaikista edellä mainituista lajeista tavoitteemme olisi valioitua. Korkeat ovat tavoitteet, mutt aniinhän niiden pitääkin olla, että sitten riittää motivaatiota ja yritystä. ; ) Käyttäisin häntä mielellään jalostuksessa, mutta keskustelen asiasta kasvattajan kanssa, kunhan tulee ajankohtaiseksi. ;>
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Kirsi; minun puolestani Vilja lähtee sulle! Laittelen vaan kasvattajalle viestiä, että sopiiko.
vveera; okei. =)
Kumma; kyllä mä uskaltaisin sulle Lissyn antaa. Saat sen ihan heti itselles, kun olen Lissyn kasvattaja, niin ei tarvi kysellä keneltäkään. Sivuja 2vk kuluessa!
Greywolf; mun puolesta Viima lähtee sulle, kysyn vielä pehkolta, mitä mieltä se on. :mrgreen:
donga; enköhän. =)
peace sells; valitettavasti Viima ehti jo mennä Greywolfille. Harmi kun sulla on noi huskyt kasvatusrotuna, niin en oikein muitakaan koiria voi sulle tarjota. Mutta jos huskyt kiinnostaa, niin vveera myy Serin (Ratapihan Jade Jindja) jossain vaiheessa, niin voithan sille sitten tarjota kotia!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Voit Remuksen (Jääkyyneleen Rusty Nail) laittaa myyntiin, jos et millään kotia löydä, ilmoita minulle niin otan pojan takaisin.
Toivoisin, että tuleva omistaja ilmoittaisi minulle sivut, kun ne ovat valmiit ja muutenkin ilmoittelisi kuulumisia pojasta. Ja jos tuleva omistaja haluaa, voin Remukselle luonteen kirjoitella (:
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kiva kuulla! Jäänkin sitten odottelemaan kasvattajan vastausta 8)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Kasvattaja ilmoittautuu o/

Mä tossa jo Kirsin kanssa mesessä juttelin, joten Vilja voi hyvin muuttaa Kirsin luokse asumaan (:
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Toinen kasvattaja ilmottautuu.

Eli voit myydä Kaapon itse. Kaapon mahdollinen uusi omistaja voi sitten kysellä multa noista kuvista. Ilmottele jos et Kaapolle kotia löydä. Saatan ottaa sen itselleni asumaan.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Ja nykyisen Layan sivut ovat täällä! Meinasin ottaa luonteen mukaan, mutta siinä olisi ollut niin paljon muuttamista, että kaipa se on parhainta kirjoittaa kokonaan uudelleen ajan kanssa :D
Kumma
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Kumma »

Lissy is now Lilja! Sainpas väsättyä sivut neitoselle :>
Kuvat haussa paraikaa ja kokonaan uusi luonne tulee kunhan inspis iskee. Jos tuolla sivuilla on jtn pielessä, vinkkaa niin korjailen :>
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Heiheihei! Mikset ole ilmoittanut minulle mitään Viiman myynnistä? Olen pahoillani, etenkin Greywolfia kohtaan, mutta tahdon etsiä Viimalle uuden kodin itse. Olen todella pettynyt, sillä kasvatussivulla lukee aivan selkeästi seuraavaa:
+ Kasvattiani ei saa myydä eteenpäin ilman suostumustani tai siitä minulle kertomatta.
Eli, jos vain mahdollista, komento takaisin ja myyn Viiman itse. Olen saanut kyseisestä koirasta mesen välityksellä ja muutenkin jo kyselyitä, joten haluan kokeilla vielä myyntiä itse ja annan Viiman aktiivisimpaan kotiin.

Ei nyt mitenkään henkilökohtaisesti Greywolfia kohtaan tarkoita pahaa, mutta kasvatussääntöihini kuuluu, että välitän kasvattini itse eteenpäin.

Toivottavasti asia järjestyy.

//Nii ja olis kiva, jos mun kasvattia harkitessanne katsoisitte myös mun kasvatusperiaatteet, kiitos. Etenkin, jos meinaa kasvatillani pentueen teettää, olis hyödyllistä keskustella vielä tarkemmin. Viiman sisarta olen luvannut antaa jalostukseen, koska Kirsi on kisannut Valon esimerkillisesti jo pian siihen pisteeseen, että sieltä suunnasta voi odottaa pentuja. Minulla on myös samoin sijoitusnarttu samasta pentueesta, joten jalostukselliseksi vaihtoehdoksi Viima ei ole paras mahdollinen.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Greywolf
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Greywolf »

^ Harmi. Minä tietysti ymmärrän, että haluat kasvattisi itse myydä, enkä tietenkään ota tuota minkäänlaisena henkilökohtaisena loukkauksena varsinkaan, kun koiralle on jo mahdollisesti aktiivisempi koti tarjolla.:) Eli minun puolestani asia on ok.
Kuva
"He's a dog-walker. I need a king, not a jester."
Vastaa Viestiin