Sivu 2/6

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 10:27 pm
Kirjoittaja Sikko
Hiiskatti, taas ihana kelpupentue. Mulla ois kivat kuvat pelpparille ja noin, mutten tiiä haluanko suvullisen koiran. 8D Otan aina hullut paineet kisauksesta, joten mää mietin tässä ja tuun kirjotteleen jotain lisää, jos kiinnostusta löytyy tarpeeksi. Tuo isä on jopa nätti nly-linjaseksi!

Nii ja mulla ois nimenomaan kuvia sitten wörkkereille, että käyvätkö ne vai pitääkö olla nlykuvat?

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 10:43 pm
Kirjoittaja Hobu
Sikko, Ei sen kisautuksen tarvi kovin kummosta olla. Ja kuvat saa olla ihan working-linjasenki kuvat. Käyttölajit musta on kuitenki ne tärkeimmät.

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Pe Maalis 06, 2009 3:43 pm
Kirjoittaja Roosa
Onko vielä pentujen syntymäajasta tietoa? Minusta ainakin Snobilla on tuloksia jo riittäviin, jos tämä HK3 ja flyball valio (puuttuu 15p). Mutta kävisikös vaikkapa tässä maaliskuussa tai huhtikuun alkupuolella ehkäpä? Nii ja RH-F A tuli myöskin äskettäin ;)

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Pe Maalis 06, 2009 4:28 pm
Kirjoittaja Hobu
Mie haluisin vielä kisata Daxin käyttövalioksi, mutta eihän siltä puutu enään kuin yksi voi1 viestiltä niin sitten se onkin jo valio. Mut eiköhän nää viimeistään huhtikuun alussa sitten synny. Todennäköisesti sitten kyllä jo tän kuun puolella, jos varaajillekkin sopii ja kun sullekkin kerta sopii.

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Lähetetty: La Maalis 07, 2009 11:21 am
Kirjoittaja Ricea
Tuo meitin pentu on tulossa mulle ja Carlyonille Comdamiin. Me koitetaan kattella tässä joku pvä tota sukupuolta (:

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Lähetetty: La Maalis 07, 2009 9:19 pm
Kirjoittaja Roosa
Niin, onko pennuille vielä keksitty nimiä? Ootan niin innolla kun ihana nimiaihe &.&

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Lähetetty: La Maalis 07, 2009 10:01 pm
Kirjoittaja Hobu
Ricea, Jeees

Go-meet-ta, Alotusviestissähän nuo nimet jo ovat. Sieltä vaan valkkaan kiva nimi.

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Lähetetty: La Maalis 07, 2009 10:35 pm
Kirjoittaja Roosa
Oi, onko ne ollu kauanki jo siellä? Mut joo Eahkedan Almmiravda sopis neidille täydellisesti. Voiskos sivuja jo alkaapi tekemään?

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Lähetetty: La Maalis 07, 2009 10:56 pm
Kirjoittaja Hobu
^ Eilen ne sinne lisäsin. ;) Sulle toi. Voi alkaa jo tekeen.

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 2:40 pm
Kirjoittaja Roosa
Olin niin innokas että väsersin jo neidille sivut, Eahkedan Almmiravda. Almaksi pentu ristittiin. On se vaan niin nätti <3_<3. Ihan emänsä näköinenkin XD. Niin eihän se haittaa vaikka neidillä jo etukäteen sivut ovat? Niin ja onko vielä tarkkaa syntymäaikaa tiedossa?

Re: Eahkdean slkt (nimet) & Bordersky akt

Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 3:12 pm
Kirjoittaja Hobu
^ Kiitos sivuista. Tosi kivannäköinen koira tuli Almasta! Hyvä vaan että on jo sivut valmiina. (:

Ja lapparit astutetaan 18.3. ja pennut syntyisivät sitten 20.2. Käykö kaikille?

Re: Eahkdean slkt (PÖPÖ) & Bordersky akt

Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 5:05 pm
Kirjoittaja Juinttu
Mulle vois lähteä tuo Áhkáras :D

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 8:10 pm
Kirjoittaja Hobu
^ Sulle tuo nimi.

Omalla pennullanikin on nyt sivut. Biegga.

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 8:13 pm
Kirjoittaja Viivi
Mut eikös Lapinlumon kennelistä saisi ottaa noita kuvia, en ole kyllä nähnyt sitä kieltomerkkiä, mutta mulla olisi tälläinen käsitys? (: Voin olla väärässäkin. Mää kyllä tahdon teiltä pennun, ehkä sitten seuraavasta!

/ Gomeetan meinaan!

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 8:44 pm
Kirjoittaja Hobu
^ Kelle toi Lapinlumon juttu on? Mut seuraavaan pentueeseen sitten kestää piitkään. (: