Sivu 2/3
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 3:46 pm
Kirjoittaja Ember
Hienoa, kiitos! :) Sij. narttu kyllä, ja mustaa ajattelin. Kuvaluvat mulla on
tänne, ja jotakin näistä nartuista ajattelin, mikäli ei ole jollakulla jo käytössä, en tosin ole huomannut, virt. mudeja kun on sen verran vähän. Itse pidän kyllä eniten
tästä koirasta.
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 4:25 pm
Kirjoittaja Kate
wenya: En tee kuolemaa, vaikka saman koiran kuvat olisikin. :D Itsehän enemmänkin olen käyttölajeja ajatellut, joten me Maisan kanssa ei oikeastaan varsinaisesti näyttelyitä tulla pahemmin kiertelemään. Mitä nyt sillon tällöin joissakin piipahdetaan. Ota vain minun puolestani kyseisen neidon muita kuvia käyttöön. (:
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 5:53 pm
Kirjoittaja Leevi
Wenya ja Ember, kuullostaa hyvältä (:
Lisäilin jonkunlaisia nimiehdotuksia aloitusviestiin.
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 6:07 pm
Kirjoittaja Risto
Kate: Hyvä juttu, kuten jo olen aikaisemmissa viestissä sanonut, niin tämäkin tytön kanssa kisataan enemmän käyttölajeissa, mutta parissa näyttelyissä piipahdetaan ihan vain huvin vuoksi.
Miun mudineitokaisen nimeksi voisi tulla High 5 dáma.
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: La Huhti 04, 2009 9:17 am
Kirjoittaja Ember
Mulle sitten vaikkapa high 5 dráva. ^
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: La Huhti 04, 2009 6:11 pm
Kirjoittaja Leevi
Hienoa aktiivisuutta (: Deneo tulee varailemaan vielä nimen pennulleen, niin saadaan rakkauslapset maailmaan (: Värkkäilen just pentuesivua ja ihastelen näitä maailman söpöimpiä pentukuvia <3
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 6:06 pm
Kirjoittaja Deneo
Mulle vaikkapa High 5 daijs :> Ja pupsi tulee tod. näköisesti olemaan musta.
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 6:19 pm
Kirjoittaja Leevi
Hienoa hienoa, elikkäs pennut syntyivät 5.4., joten pentueiden sivuja odotellessa toivotan ahkeria kisaushetkiä mudienne kanssa! (:
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 6:52 pm
Kirjoittaja Ember
Tässä sitten meidän
Ania-neitonen (: Sanothan jos jotain puuttuu kaikesta huolimatta. ^
Sisarusten sivut linkitetään myöhemmin.
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 7:36 pm
Kirjoittaja Leevi
Hienot sivut on (: Ei huomautettavaa, paitsi High 5 voisi tietysti olla isolla kirjoitettuna :DD
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 9:25 pm
Kirjoittaja Ember
Korjaan, mutta eikö virallisessa nimessä se kuitenkin ole pienellä? Tai niin mie ainekii ymmärsin ^
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Ma Huhti 06, 2009 1:51 am
Kirjoittaja Risto
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Ma Huhti 06, 2009 2:07 pm
Kirjoittaja Leevi
Ember, virallinen nimi on siis High 5 (ekakirjain isolla) dráva (ekakirjain pienellä) (:
Ja wenya, tosi hienot sivut! Jos vielä pentuesisarukset saisi sitten ajallaan linkitettyä (:
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Ma Huhti 06, 2009 5:52 pm
Kirjoittaja Risto
Ooh! Unohdin ihan linkittää ne, muokkailen tässä jossain vaiheessa. :)
Re: Hikin d-mudit
Lähetetty: Ma Huhti 06, 2009 6:01 pm
Kirjoittaja Leevi
Selkis (: (Kävin muuten vähän stalkkailemassa Jauniklisia ja mikäs ihme juttu
tää nyt oikeen on 