Sivu 2/2

Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 2:52 pm
Kirjoittaja Emine
Juuri olin Breathtakingin sivuilla tsekkaamassa Luen sivut! Muistelinkin että se on sulla. Hmm.. ei taida Luella enää sukua olla, koska silloin kun tuo pentue syntyi niin ne pennut meni tosi huonosti kaupaksi ja vanhemmat + yksi sisarus joka oli mulla on jo kuollut (Southcast's Bambino - http://www.geocities.com/vk_southcast/bambi.htm). Muita Luen sisaruksia on Southcast's Beach Babe, B.B. King ja Boogieman. Noista mä tiiän vaan et Boogieman oli Smoothtarilla ja se on kuollut. B.B. King oli muistaakseni Vaaleassa Kuiskauksessa kans josta se meni johonkin kenneliin joka on varmaan sekin jo kuollut ja Beach Babesta en oo kuullut varmaan koskaan mitään, mut sen omistaja onkin virtuaalihommat lopettanut jo parisen vuotta sitten. Mut hienoa että edes yksi kasvatti on elossa vielä ja aktiivisessa kisautuksessa! :--) Ootko sä meinannut Luella pentuetta teettää, musta ois ihana saada ees yks sellanen koira jolla ois vielä Southcastin aikasia sukulaisia?

Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 2:57 pm
Kirjoittaja Joana
Jalostuskäyttöä silmällä pitäen just tota kysyinkin, sillä Luella haluaisin mielelläni teettää pennut, kunhan plakkarissa olisi ensin vFIN JVA, ja jokin muukin valionarvo. Luella on pian edessään muutto, mutta ilmoittelen uuden osoitteen vaikka yksärillä joskus :)

Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 4:10 pm
Kirjoittaja Emine
Siitä pennusta olisin sitten todellakin kiinnostunut! Joten muista ilmoittaa kun se on ajankohtaista. :--) Tuleeko muuten nyt tämä pentue elokuussa vai kesäkuussa?

Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 4:20 pm
Kirjoittaja Joana
Tämä pentue on suunniteltu syntyväksi 18. kesäkuuta, eli vähän yli viikon päästä. Tokovaliotavoitetta ei luultavasti ehditä täyttämään, mutta vanhemmat ovat molemmat nyt jäljestämisvalioita. Mutta ilmoittelen sulle sitten yksärillä siitä Luen pentueesta :) Mulla on vielä mietinnässä, käytänkö Konstaa uroksena siihen pentueeseen, vai säästänkö tulevaan.

Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ

Lähetetty: Su Kesä 21, 2009 5:19 pm
Kirjoittaja Joana
Noniin, pentue syntyi siis torstaina ja kasvattaja odottelee sivuja :>

Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 6:10 am
Kirjoittaja Emine
Mulla saattaa mennä jokin aika noissa sivuissa, kun vaihdan nyt tässä kaikki sivuni uudelle domainilleni ja siinä prosessissa saattaa kestää jonkin aikaa. Tuun kuitenkin sulle kertomaan pojan osotteen kun saan vaan ne sivut tehtyä. Pidän kuitenkin nyt etusijalla Nauriksen sivuja jne. Toivottavasti tämä on ok.

Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 2:34 pm
Kirjoittaja Joana
Joo on ihan ok, hyvä kun ilmoitit! :)

Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! 1 VAPAANA NIMIÄ

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 3:35 pm
Kirjoittaja Susityttö
Mulla kanssa kestää sivuissa jonkun aikaa!

edit // Hileen sivut.

Re: Irlanninterriereitä upeista vanhemmista! SIVUJA

Lähetetty: Pe Heinä 17, 2009 11:44 am
Kirjoittaja Joana
Susitytölle kiitos sivuista, munkin pitäisi pikku hiljaa skarpata ja tehäd ne kuvat =) mia, ymmärtääkseni sulla on yhä se domaininvaihto kesken? Kävisikö, että ilmoitat sivut yksityisellä kun saat tehtyä, tätä topiccia kun en enää kauheasti seuraa. Oma urospentuni Riley saavutti jo RYP-4 sijoituksen, kisaonnea myös muille pennuille, muistakaa kertoa kuulumisia aina välillä! =)