Sivu 2/2

Re: Hillaliina D-pystispentue

Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 8:10 am
Kirjoittaja smoothtar
Viivi kirjoitti:Varaajat 2/3-4kpl
- Mirzu - Moonwolfiin - u. nimi
- smoothtar - "pihapiiriini" - n. nimi
Tuon "pihapiirini" voi vaihtaa Lauran yksityisiin. Sivut tulevat sille nimelle heti kun saan uudelle ulkoasulle laitetuksi tekstit :)

Re: Hillaliina D-pystispentue

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2009 10:07 am
Kirjoittaja smoothtar
Onko tää pentue tulossa?

Re: Hillaliina D-pystispentue

Lähetetty: To Kesä 25, 2009 8:20 pm
Kirjoittaja Viivi
Valitettavasti peruuntui, anteeksi kun en maininnut asiasta /:

Re: Hillaliina D-pystispentue

Lähetetty: To Kesä 25, 2009 8:38 pm
Kirjoittaja smoothtar
Ei se mitään.. Vähän rupesin ajattelemaankin, että peruuntui.