Sivu 2/2

Re: Phöymereinians!

Lähetetty: Pe Huhti 10, 2009 1:54 pm
Kirjoittaja Musti
Anteeksi kauheasti että on kestänyt! Kiirettä ei kuitenkaan onneksi edelleen ole.

Nimien suhteen oli kauheat tuskat kun en keksinyt mitään. Lopulta päädyin Lenny Kravitzin tuotantoon. Etusivulla on vaihtoehdot. Jos mikään niistä ei miellytä niin voitte ehdotella eri biisejä samalta artistilta, mut Kravitzia kiitos!

Re: Phöymereinians!

Lähetetty: Pe Huhti 10, 2009 2:08 pm
Kirjoittaja Eros
Mulle nimeksi Let's Get High. Edittaan sivut tähän samaan viestiin kotvan kuluttua. :)

// Dodiin, tässäpä sivut ->
http://www.geocities.com/k_filyra/Mordor.html

Re: Phöymereinians!

Lähetetty: Pe Huhti 10, 2009 2:46 pm
Kirjoittaja Liana
Mulle Starmakes Stillness Of Heart. Yritän tehdä sivut viikonlopun aikana. :--)

Re: Phöymereinians! NIMET!

Lähetetty: Pe Huhti 10, 2009 3:26 pm
Kirjoittaja Kukka
Mulle toi Starmaker Always on the run (:

Re: Phöymereinians! NIMET!

Lähetetty: Pe Huhti 10, 2009 3:30 pm
Kirjoittaja Musti
Hienoa, kiitos Erokselle sivuista!

Deadline ois sitten se 27. pvä. Henji ja Elina vielä valitsemaan nimet :)

Re: Phöymereinians! NIMET!

Lähetetty: Pe Huhti 10, 2009 7:19 pm
Kirjoittaja Henji
Mulle All I Ever Wanted. :D
Sivuja yritän tänään. :-)

// Starmaker All I Ever Wanted esittäytyy! :D Suvusta sivulle tulossa lisää tekstiä, nyt en kerkeä. :S

Re: Phöymereinians! NIMET!

Lähetetty: Su Huhti 12, 2009 4:18 pm
Kirjoittaja Liana
Starmaker Stillness Of Heart "Hani".

Re: Phöymereinians! NIMET!

Lähetetty: Su Huhti 12, 2009 4:37 pm
Kirjoittaja Musti
Kiitos Henji ja esdu, tosi upeat sivut! :)

esdu muuten, se on sitten Stillness! Säkin sait luvat Star-Ginteristä? Mullakin on sieltä luvat, mutta eiköhän me pystytä noista sopimaan.

Re: Phöymereinians! NIMET!

Lähetetty: Ti Huhti 14, 2009 8:41 pm
Kirjoittaja Elina
Fields of Joy mulle ja sivut tekasen heti kun seuraavan kerran ehdin koneen ääreen! :> Viikonloppuna ehkä viimeistäänki, aikasemminki mahdollisesti.

//Joyn sivut. Ja sukutaulua täytellessä huomasin, että joltisenkin verran sisäsiittoisuutta tässä pentueessa ilmenee, kun isän ja emän puolelta löytyy kolmannesta polvesta tuo Spitrin's Snick Alin, ainaki minun tietojen mukaan. :mrgreen:

Re: Phöymereinians! NIMET!

Lähetetty: La Huhti 18, 2009 4:06 pm
Kirjoittaja Musti
Kiitos sivuista! :)

Sisäsiittoisuutta on vähän, kyllä, mutta ei niin paha prosentti kuin mitä voisi (mikäli muistat ketä aluksi pyysin isäksi) :mrgreen:

Re: Phöymereinians! NIMET!

Lähetetty: La Huhti 18, 2009 5:57 pm
Kirjoittaja Henji
Ei että tykkään tuon Joyn kuvista. Aivan ihastuttava koira mun silmään. :3