Sivu 2/2

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: La Huhti 18, 2009 2:33 pm
Kirjoittaja Susityttö
Jos minulle voisi tulla Suklaanapin Bombiino [oma]? (: Sivuissa nyt saattaa kestää hetki, kun on vähän kaikkea häslinkiä tässä.

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: La Huhti 18, 2009 2:38 pm
Kirjoittaja Kristel
^Joo käy hyvin (:

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: Ma Huhti 20, 2009 9:43 pm
Kirjoittaja Jacya
voi apua. yritän väsää nuo sivut heti ku mahd.

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: Ti Huhti 21, 2009 4:38 pm
Kirjoittaja Kristel
^Tee ne sitten kun ehdit, mutta minkä nimen haluaisit koiralle? (:

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 3:09 pm
Kirjoittaja Susityttö
Pennusta tuli nyt sitten musta. Toivottavasti sua ei haittaa, että vaaleista vanhemmista syntyy musta pentuja? :D
Poika tuntee nimen Bombbu ja me kerittiin suorittaan jo PAKK hyväksytysti.

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 3:26 pm
Kirjoittaja Kristel
^Ei se mitään haittaa vaikka uros onkin musta, voihan se väri tulla jostain kaukaa suvusta... ;) Mutta tosi nätit sivut ja kuvatkin ovat hienot ja olettepas olleet nopeita kun jo BHkin saatu. Tsemppiä teille kisailuihin. (:

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 6:46 pm
Kirjoittaja Mineas
Anteeks näitten sivujen viivästys, vielä en vaan ole keksinyt mieleistä nimeä :D Kuvat olen saanut jo, kehittelen tuota nimeä ja yritän saada sivut huomiseksi (:

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: Pe Touko 01, 2009 12:15 pm
Kirjoittaja Kristel
^tee ne sivut sitten kun ehdit, oletkos jo keksinyt nimen?

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: La Touko 02, 2009 2:18 pm
Kirjoittaja Mineas
Nimeksi olen ajatellut Suklaanapin Bistaasia, kävisikö tämä? Sivut löytyvät [url=htto://www.freewebs.com/lacbrule/moko.htm]tästä[/url], kuvat ja luonne tulevat mahdollisimman pian (:

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: La Touko 02, 2009 2:46 pm
Kirjoittaja Kristel
^ nimi käy oikein hyvin. Ja tee luonne ja laita kuvat sitten kun ehdit. (:

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 7:55 pm
Kirjoittaja Kristel
up

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: Ma Touko 11, 2009 8:54 pm
Kirjoittaja Jacya
Bosti Bete meille ja sivut teille... Aivan pian. Anteeksi tämä ARMOTON venyminen.

Re: Suklaanappiin Labbiksia :) SYNTYNEET, SIVUJA

Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 9:12 pm
Kirjoittaja Kristel
^No mutta pääasia että sait sivut tehtyä (: