Siperianhuskypentuja
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Siperianhuskypentuja (HUOM! NIMIASIAA, LUE!)
Mulle siis narttu, nimistä aika sama, kummat sitten tulevat, mutta siis A-alkuisista haluaisin tuon Aina Ajoissa ja noista toisista Lento Vedessä, riippuen nyt kummat tulevat.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
- Alkupalat
Minulla on tuonne nimiin vielä ehdotus, Harmaan Aaveen Aurinkoinen :o)
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Juu, mulle pentu tottakai sitten! :-) Ja pakko kyllä sanoa, että nuo uudet nimet ovat aivan ihania! Valinnanvaikeushan noiden kanssa iski. Mulle jokatapauksessa narttu ja nimeksi voisin ottaa noista ensimmäisistä Harmaan Aaveen Arktisen Ajan ja noista toisista sitten (hirveän pohdiskelun jälkeen) tuon Harmaan Aaveen Särkyneen Sydämen Hotelli.:)
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mulle käy kanssa ihan kummat nimet tahansa. Jos A-nimet tulevat käyttöön, niin Harmaan Aaveen Aikojen Alussa, jos taas nuo toiset niin Harmaan Aaveen Varastettu Mieli. Ja taidan tällä kertaa päätyä urokseen.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Hmm, paha tajuta, että kaikille käy perjaatteessa molemmat nimet, se kun meinaa sitä, että loppujen lopuksi mun pitäisi valita että kummat otetaan käyttöön.
Ketun mielipiteen voisi tietysti myös kuulla, mutten tiedä milloin hän pääsee internettiin..
/Hitsit, mä rupeen kohta itekin haluumaan pentua :x Vaikka mulla on Tuhkan sisko Kooma jo.. (ja haluan juu ehdottomasti jakaa tämän tuskan kanssanne)..
Mites jos me otetaan käyttöön nuo jälkimmäiset, eli Uusi Eeden-nimet?
Ketun mielipiteen voisi tietysti myös kuulla, mutten tiedä milloin hän pääsee internettiin..
/Hitsit, mä rupeen kohta itekin haluumaan pentua :x Vaikka mulla on Tuhkan sisko Kooma jo.. (ja haluan juu ehdottomasti jakaa tämän tuskan kanssanne)..
Mites jos me otetaan käyttöön nuo jälkimmäiset, eli Uusi Eeden-nimet?
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Siperianhuskypentuja (HUOM! LISÄÄ ASIAA)
Ehdottomasti jälkimmäiset nimet. A:lla alkavat on jo nähty ja tahkottu itsekin niin moneen kertaan, että alkaa kaikenmaailman Aurinkoiset, Ainutlaatuiset, Aataminikuiset pyöriä hyrrää päässä ja laulaa Ari Koivusta.
Minulle tahtoisin varastaa Harmaan Aaveen Sokean Pianonvirittäjän. Kuvat on edelleenkin haussa vielä, mutta tota. Alustavasti varmaan uskaltaisin hihkaista jotain.. nartusta? Uroksesta? Darrn. Jos saan vielä hetken aikaa pohtia, toi nimi kun sopii oikeastaan kummallekin.
Minulle tahtoisin varastaa Harmaan Aaveen Sokean Pianonvirittäjän. Kuvat on edelleenkin haussa vielä, mutta tota. Alustavasti varmaan uskaltaisin hihkaista jotain.. nartusta? Uroksesta? Darrn. Jos saan vielä hetken aikaa pohtia, toi nimi kun sopii oikeastaan kummallekin.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
-
- Kanada
- Viesti:
Noi tokat !! Meinaan mä tahdon ton Harmaan Aaveen Legenda On Totta-nimen (: en uskalla vielkää sanoo tota sukupuolta..
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Jees, senkus mietitte! Ei kiire.
(pakko muuten myöntää Kettu, että idean tuon lukemani kirjan perusteella nimeämiseen sain kun rakastuin sekä Sokea Pianonvirittäjä-hahmoon että ylipäätään noihin kahteen sanaan).
Teille varaan kuitenkin nuo nimet.
(pakko muuten myöntää Kettu, että idean tuon lukemani kirjan perusteella nimeämiseen sain kun rakastuin sekä Sokea Pianonvirittäjä-hahmoon että ylipäätään noihin kahteen sanaan).
Teille varaan kuitenkin nuo nimet.
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Koska oot muuten suunnitellut pullauttavas nää penikat pihalle? :'D Mietin vaan, että kerkeäisinköhän saada Tuhkalle vielä VFIN JVAn arvon?
Ja aion muuten ulkoasunvaihdon yhteydessä poistaa noi koirien terveystulokset, koska en omasta mielestäni niitä koirien sivuilla tarvitse, niin ei tarvitse enää sit kauhistella noita Tuhkan hybridillisiä B/C -lonkkia.
Ja aion muuten ulkoasunvaihdon yhteydessä poistaa noi koirien terveystulokset, koska en omasta mielestäni niitä koirien sivuilla tarvitse, niin ei tarvitse enää sit kauhistella noita Tuhkan hybridillisiä B/C -lonkkia.

WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
^kannatetaan tota lonkkatulosten kadottamista 8D
Pentuja höm. Voisit vaikka keretäkin siihen 'lisävalionarvoon', mikään hengenhätä kun tässä ei kuitenkaan ole..
Pentuja höm. Voisit vaikka keretäkin siihen 'lisävalionarvoon', mikään hengenhätä kun tässä ei kuitenkaan ole..
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
Hyvä! Onhan Tuhkalla mun makuun jo riittävästi tuloksia, VVL KVA ainakin, siihen olen tyytyväinen. Itselläni vaan vähän kyrsii kun ainoa sen lisäksi ''oikea'' valionarvo on toi VAVA, kun en noita hupilajien VFBV:n ja VKTV:n arvoja pidä niin suuressa arvossa. Niin mun mielestä siks olis kiva kokeilla saada Tuhkalle vielä se yks meriitti sinne. (: Tilannehan on se, että Tuhka kilpailee VOI -luokassa (mun käsittääkseni), koska päivitän kisakalenteria nyt uudelle ulkoasulle, joka on eri osoitteessa (teen sitten sellasen shockeveryone -tyylisen ulkoasunvaihdoksen :D), joten se ei nyt tossa tämänhetkisessä tilanteessa ole toi Tuhkan sivujen kisakalenteri.
Hyvä! Onhan Tuhkalla mun makuun jo riittävästi tuloksia, VVL KVA ainakin, siihen olen tyytyväinen. Itselläni vaan vähän kyrsii kun ainoa sen lisäksi ''oikea'' valionarvo on toi VAVA, kun en noita hupilajien VFBV:n ja VKTV:n arvoja pidä niin suuressa arvossa. Niin mun mielestä siks olis kiva kokeilla saada Tuhkalle vielä se yks meriitti sinne. (: Tilannehan on se, että Tuhka kilpailee VOI -luokassa (mun käsittääkseni), koska päivitän kisakalenteria nyt uudelle ulkoasulle, joka on eri osoitteessa (teen sitten sellasen shockeveryone -tyylisen ulkoasunvaihdoksen :D), joten se ei nyt tossa tämänhetkisessä tilanteessa ole toi Tuhkan sivujen kisakalenteri.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Jees. Mulla se pointti koirien kanssa on, että valjakkoajo hoituu (kuten Tuhkalla ihanteellisesti) ja koira näyttääkin rekikoiralta - tämäkin pätee Tuhkaan.
Jotenka jotenka, eihän se yksi uusi meriitti huonokaan juttu ole, muttei välttämätönkään.
Jotenka jotenka, eihän se yksi uusi meriitti huonokaan juttu ole, muttei välttämätönkään.
-
- Kanada
- Viesti:
Re: Siperianhuskypentuja
Mä olen nyt päätökseni tehnyt siitä, että uros tulee. Tämä kuva tulee käyttöön, mutta mutta Hobu varmaan piirtää sen uusiks koneella (;
//edit: Carlyonkin on mulle nyt piirtämässä huskyä, joten taitaa tulla hänen piirtämänsä kuvat käyttöön! :--D En osannut päättää..
//edit: Carlyonkin on mulle nyt piirtämässä huskyä, joten taitaa tulla hänen piirtämänsä kuvat käyttöön! :--D En osannut päättää..
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Siperianhuskypentuja
Oukhei. Nätti kasvatti tulossa!
Ja sitten vielä odottelemme Kettua, niin päätän sen jälkeen pentueen syntymispäivän.
Ja sitten vielä odottelemme Kettua, niin päätän sen jälkeen pentueen syntymispäivän.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Siperianhuskypentuja, syntymäpäivä-ehdotus
Oukhei, Kettu ilmoittelikin mulle, että miettii vielä kuvia (ja sitä kautta pennun sukupuolta.)
Ehdottaisin pentueen syntymäpäiväksi aprillipäivää, eli 01.04.
Kellään ei taida olla mitään sitä vastaan?
Ehdottaisin pentueen syntymäpäiväksi aprillipäivää, eli 01.04.
Kellään ei taida olla mitään sitä vastaan?