Sivu 2/3

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Ke Maalis 25, 2009 10:06 am
Kirjoittaja Narya
Thema Dena Dynamite tänne. 8) Teen sivuja kun pääsen kotiin.

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Ke Maalis 25, 2009 9:51 pm
Kirjoittaja Janina
ÄÄH, se Dita Dazzler sittenkin XD

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Su Huhti 19, 2009 12:00 am
Kirjoittaja Twiggy
Nostelen huvikseni, ettei tarvii aina kaivaa tätä tuolta.

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Su Huhti 19, 2009 11:39 am
Kirjoittaja Narya
Voinks ottaa mielummin uroksen sijotukseen? Olis paljon paremmat kuvat nimittäin siinä tapauksessa. :DD Mulla on aika hyvin speissiä tulossa nyt noihin alokasluokkiin, mihin aikaan nää on pullahtamassa maailmaan?

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Su Huhti 19, 2009 5:52 pm
Kirjoittaja Janina
Voisinkos mä viel vaihtaa nimeksi Thema Derra Yazia? : )

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Su Huhti 19, 2009 6:57 pm
Kirjoittaja Bee
Mäkin voisin vielä vaihtaa nimen 8D Eli Thema Dolce'N Deez olisi mun pennun nimi.

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Su Huhti 19, 2009 8:31 pm
Kirjoittaja Twiggy
Pehko, saat uroksen sijotukseen. Kannattaa varmaan vaihtaa nimi, kun Dena Dynamite on aika tyttömäinen? Pennut syntyy Rosin ollessa vKVA, vPVA, vAVA, vTVA. Että ne voi sieltä millon vaan pullahtaa, en ilmota päivämäärää erikseen.

Janita ja Bee, nimivaihdokset onnistuu.

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Ma Huhti 20, 2009 3:51 pm
Kirjoittaja Narya
Myhyy, tykkään tosta Dynamitestä tossa nimessä. 8( Kuulostaisko sun korvaan Derca Dynamite pahalta? Mää vähän funtsin tämmösiä kuvia vauvalle: 83 Tsekissä asuva Sandcastle's -koira. Ja syntymäpäivätiedotus on okrapokra.

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Ma Huhti 20, 2009 4:53 pm
Kirjoittaja Twiggy
Derca Dynamite on ihan hyvä :) Kuvissakin oikein mukavan näköinen uros, tiedätkö tuon nimeä?

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Ma Huhti 20, 2009 7:15 pm
Kirjoittaja Narya
Slovakiassa asuva Suomen tuonti SLO CH Sandcastle's King Of The Swing on tuo IRL -koira. (:
//Oon muute varta vasten säästäny noita kuvia ja Themalainen on NIIN hieno saada, että pakko noi on sit sille iskeä. :mrgreen:

Re: Theman D-nahkat NIMET

Lähetetty: Ma Huhti 20, 2009 8:48 pm
Kirjoittaja Twiggy
Juu koira kyllä näyttää hyvältä! Tähän pentueeseen on kyllä taas tulossa niin mukavan näkösiä pentuja, että meitsi on kyllä pirun tyytyväinen =D

Re: Theman D-nahkat PENNUT SYNTYNEET

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 6:25 pm
Kirjoittaja Twiggy
Rosista tuli viimein vPVA ja vKVA, joten pennut syntyivät 10.05.2009

Re: Theman D-nahkat PENNUT SYNTYNEET

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 6:26 pm
Kirjoittaja Narya
UUJEA. Mulla oikeen syyhyttää päästä kisaamaan Dercaa. :cool: Teen sivuja mahd. pian!

Re: Theman D-nahkat PENNUT SYNTYNEET

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 6:38 pm
Kirjoittaja Bee

Re: Theman D-nahkat PENNUT SYNTYNEET

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 6:52 pm
Kirjoittaja Janina
Thema Derra Yazia ... onkohan kuvien narttu minkä ikäinen? Laitoin sivuille alustavasti NUO. :)