Sivu 2/3
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Lähetetty: La Huhti 04, 2009 7:53 pm
Kirjoittaja sasu.
Ninni, valitettavasti Pehkon kanssa siihen tulokseen, että pentua ei sinulle nyt lähde.
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Lähetetty: Su Huhti 05, 2009 4:51 pm
Kirjoittaja Ninni
No ei voi mitään sitten.
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Lähetetty: Ke Huhti 08, 2009 6:12 pm
Kirjoittaja sasu.
Ja nämä tulee syntymään joko huhtikuun viimeisellä viikolla tai mahdollisesti toukokuun ensimmäisellä viikolla. :)
Nimiä tulee varmaan sitten ensi viikon aikana esille niin pääsette valitsemaan omanne.
YKSI VARAAJA OTETAAN VIELÄ
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Lähetetty: Ke Huhti 08, 2009 9:26 pm
Kirjoittaja Narya
Laitan tähän nyt ne nimet. :D sasu. voi täydennellä kun en muista kaikkia ulkoa. :DD
Kuurakuun Auringon Korona
Kuurakuun Aavekaira
Kuurakuun Aavekerot
Kuurakuun Aina Pohjoisessa
Kuurakuun Aamunkajastus
Kuurakuun Aina Sydämessäsi
Kuurakuun Astu Pimeyteen
Kuurakuun Avain Kaikkeen
Kuurakuun Arvovalta
Ja Pehko ryöstää tuolta tuon Kuurakuun Auringon Koronan.
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Lähetetty: To Huhti 09, 2009 11:07 am
Kirjoittaja Jacya
Onko Aavekaira -nimi vapaana? Voisisisisin sen kaapata nimeksi tälle pupsille... ? :>
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Lähetetty: To Huhti 09, 2009 1:44 pm
Kirjoittaja sasu.
Kiitos Pehko nimistä, joo sulle tuli tuo olinkin jo sen laittanu :D
Jacya, ei ole kukaan vielä varannut nimeä joten saat sen :)
MUUTKIN NIMIÄ VARAILEMAAN JA SIVUJA SAA JO TEHDÄ JOS JAKSAA JA HALUAA :D
// Kuurakuun Anarkiaa "
Deia"
^ tuossapa tuo meidän narttu. :)
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Lähetetty: Pe Huhti 10, 2009 5:50 pm
Kirjoittaja sasu.
Nyt haluan kuulla teidän mielipidettä siitä syntyykö nämä huhtikuun viimeisellä viikolla vai toukokuun ensimmäisellä viikolla? :)
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Lähetetty: La Huhti 11, 2009 12:39 pm
Kirjoittaja Narya
Toukokuun eka viikko sopis parhaiten. :D
Kaira näytille sit tätäkin kautta. :D
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!
Lähetetty: Su Huhti 12, 2009 3:17 pm
Kirjoittaja sasu.
Okei, kiitos Pehko! Kyllä Kaira on edelleenkin upean näköinen <3
MUUTKIN VARAAJAT PAIKALLE
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!
Lähetetty: Su Huhti 12, 2009 4:13 pm
Kirjoittaja Mineas
Minulle ei väliä syntyykö huhtikuun lopulla vai toukokuun alulla (:. Kumpi sattuu käymään muille paremmin.
// Rekisteröitkö sinä pennut VFCI:hin vai tulevat omistajat?
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!
Lähetetty: Su Huhti 12, 2009 4:29 pm
Kirjoittaja sasu.
^ Sekhmet, okei kiitos vastauksesta! En rekisteröi pentuja vaan omistajat saavat itse rekisteröidä. :)
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!
Lähetetty: To Huhti 23, 2009 7:44 pm
Kirjoittaja sasu.
KAIKILLE TIEDOKSI ETTÄ NÄÄ SYNTYY SITTEN 3.5! Sen jälkeen saa sitten rueta kisaamaan, Jacyalta vielä sivut haluaisin!
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/VARAAJAT TÄNNE
Lähetetty: To Huhti 23, 2009 8:07 pm
Kirjoittaja Jamie
Voi, kovasti haluaisin :3
Coldridge (ei, emme kasvata huskyja) tuli juuri tauolta ja kun en noilla koirilla ole ehtinyt kunnolla vielä kisata :/ Koirien kanssa kilpailen agilityssa, paimennuksessa, valjakossa, näyttelyissä ja BH tietenkin jokaiselta koiralta.(koitan parhaani mukaan mahd. monipuolisesti) Pennun kanssa varmasti panostaisin erityisesti valjakkoon ja näyttelyihin. Jälkikasvua voisin toki miettiä pennulle, kunhan saadaan ensin BH läpi ja joitakin kunnollisia tuloksia.
Pikkuinen saisi pysyvän kodin, sen lupaan :>
Kuvia ei vielä ole, mutta kunhan saan ensin vastauksen niin rupean kyselemään lupia : )
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/VARAAJAT TÄNNE
Lähetetty: Pe Huhti 24, 2009 8:35 pm
Kirjoittaja sasu.
^ Jamie, joo kyllä sulle tästä se viides pentu lähtee! Kuullostaa todella lupaavalta kodilta. Jalostusasioista voidaan keskustella sitten kun pentue sinun mielestäsi olisi ajankohtainen. Tällä hetkellä ainakin kahdella pennuista on tulossa jo pentuja jossain vaiheessa, joten en vielä uskalla mennä jalostusoikeuksia lupaamaan. :) Otatko uroksen vai nartun? :D Ja mikä nimi?
JACYALTA SIVUJA
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/VARAAJAT TÄNNE
Lähetetty: Su Huhti 26, 2009 7:38 pm
Kirjoittaja Jamie
Hienoa :D
Urosta ajattelin. Ja nimeksi Kuurakuun Avain Kaikkeen. Rupeankin tästä kyselemään kuva lupia :)
//
Sain luvatkin täältä :)
/// Ja sivutkin tuli valmiiksi. Saanen esitellä: Kuurakuun Avain Kaikkeen aka
Kenda