Sivu 2/3

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: La Maalis 21, 2009 7:05 pm
Kirjoittaja Henji
Satu oot ihana ihminen, peräti narttukin tähän poikien sekaan. :D

Ja on tosiaan kova taso mitä itsekkin oon kattonu, mutta onhan se emokin kova pakkaus. :D

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 11:55 am
Kirjoittaja ness
Noin pääsimpäs tännekin.

Minua kiinostaisi tämmöinen afgaani tulevaan kenneliini joka kasvattaisi brozoita ja afgaania. Tämä olisi ensimmäinen virtuaalikoirani, joten näyttöä ei ole tarjota. Mutta harrastaisimme näyttelyitä, tokoa ja juoksua. Mielessäni olisi narttu pentu, kuvista voidaan yhdessä sopia jos saan siis parista kennusta luvat. Jos jotain jäi puuttumaan niin kysy ihmeessä, mutta antaisin koiralle hyvän kodin.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 12:05 pm
Kirjoittaja Eros
Kennelin sivut kyllä haluaisin nähdä jos ne ovat valmiit.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 12:23 pm
Kirjoittaja Milja
Et arvaa, miten paljon tekisi mieli pientä affipupsia upeista vanhemmista. Olen tsiikaillut paria kenneliäkin, ja löytänyt muutamat upeat kuvat. Mutta se vaan huolestuttaa, kun mulla on niin monta keskeneräistä koiraa. Ellet sitten tahtoisi luovuttaa pääasiassa näyttely- ja ratajuoksukoiraksi Sudenyöhön? (ulkoasunvaihdos menossa, sivut näyttävät aika sotkusilta) Mä vielä mietin tätä, jos ylipäätänsä uskaltaisit mulle luovuttaa koiraa (kohta mua pidetään aika epäluotettavana, kun hamstraan kamalasti koiria, vastikään tullut kaksi uutta koiraa..), kisautusnäyttönä kuitenkin Nanook, jolla jo muutamia titteleitä, ja yhtä palkintoa vaille mejävalio. Täytyy nyt kattoa.. Afgaaninvinttikoira olisi ihana.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 12:33 pm
Kirjoittaja Eros
No kyllä mä voin sulle pennun luovuttaa. ^^ Mutta harkitse ihan rauhassa.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 12:58 pm
Kirjoittaja ness
Kennun sivut eivät ole vielä valmiit mutta valmistumassa, valmistuu varmaan n. 27.03

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 12:59 pm
Kirjoittaja Milja
No juu, jos mä nyt kuitenkin sortuisin ottamaan sen pennun, ja sitten lupaan pyhästi olla ottamatta uutta koiraa vähään aikaan. Varaa mulle narttupentu, muuten tulisi aika urosvoittoinen pentue. Nimeksi vaikka Filyra´s The Black Rider, ja kuvaksi tämän koiran kuvat. En ole vielä lupia pyytänyt, mutta jos ne heltiävät, niin sitten nuo kuvat. Jollei, täytyy etsiä toiset kuvat, tietenkin : D

//En ole sitten perehtynyt virtuaalisten affikennelien kuvalupiin, toivottavasti kukaan ei ole tuolta vielä pyytänyt! Ja vaikka olisikin, niin onneksi maailmassa on paljon afgaaninvinttikoirakenneleitä.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 1:09 pm
Kirjoittaja Eros
Noniin, nyt on sitten varauslista täynnä. Sopiiko kaikille jos pentueen syntymäpäivä olisi 1.4.2009? Sivujakin saa jo tehdä.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 1:14 pm
Kirjoittaja Milja
Mulle sopii, meen hetikohta tekemään sivuja.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 3:12 pm
Kirjoittaja Eros
Tässä on mun pojan sivut, kutsumanimeksi tuli Galadon eli jatkoin tuota TSH-teemaa.

Filyra´s The Shadow Of The Past

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 5:24 pm
Kirjoittaja Henji
Samaa teema jatkaen Uruk Hai esittäytyy!

Kuvia en kerinnyt laittaa koska niitä tulee paljon (en osannut rajata vain muutamaan kun tykkäsin monista. :-D), mutta huomenissa. :)

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 8:38 pm
Kirjoittaja Satu
Pentueen ainut tyttönen, Saga esittäytyy. Näettepähän samalla myrrhan uuden ikävä kyllä afgaanittoman lookin. 8))

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Ma Maalis 23, 2009 7:48 am
Kirjoittaja Milja
^Sori pilkunviilaus, mut ei oo ainut tyttö tässä pentueessa (; Teen mun affipupsin pennut tänään valmiiksi.

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Ma Maalis 23, 2009 7:55 am
Kirjoittaja Eros
Kiitoksia sivuista ja aivan ihana ulkka myrrhalla. <3_<3

Re: Afghan hounds from Filyra -> nimet!

Lähetetty: Ti Maalis 24, 2009 5:58 pm
Kirjoittaja Henji
Nyt on Uruk Haille lisätty (liian) monta kuvaa sivuille. :mrgreen: