MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Sivuja! / Miruu (& Doris)
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 433
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:02 am
Re: Yenndanes tanskandoggeja,mu&ha/Zandie! Lisää kiinnostuneita?
Anteeksi että on kestänyt vähän, olen ollut viime viikon ulkomailla enkä ole koneen ääreen päässyt. Eli siis kyllä tämän voi varmistaa, ottaisin harlekiinin nartun. Ja piirretyt kuvat tosiaan. :)
Sometimes sunshine does not want to shine on me
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: Yenndanes tanskandoggeja,mu&ha/Zandie! Lisää kiinnostuneita?
Selvä juttu :) Mä alan tässä pikkuhiljaa miettiä synt.aikoja, nimiä jnejne, mutta varautukaa että kaikki ei tapahdu ihan salamavauhtia, ihan jumalattomasti IRL-kiireitä. Yritän kuitenkin mahd. nopeasti saada kaiken aluilleen :)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 433
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:02 am
Re: Yenndanes tanskandoggeja,mu&ha/Zandie! Lisää kiinnostuneita?
Mullakaan ei kyllä ole mikään kiire, jäljellä olevat pari kouluviikkoa tulevat olemaan aika tuskaisen kiireisiä, joten ihan hyvä vaan että menee kesäloman puolelle. Enkä ole sitä kuvaakaan vielä ehtinyt piirtää. :D Minkälaisia nimiä on odotettavissa? Tai siis mikä on kieli ja tuleeko jonkun teeman mukaan vai kirjaimen. :)
Sometimes sunshine does not want to shine on me
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: Yenndanes tanskandoggeja,mu&ha/Zandie! Lisää kiinnostuneita?
Englanniksi ja B-kirjain, en jaksa olla mielikuvituksellinen ihminen. ;)
Ja juu, loman alkupuoli on mitä luultavimmin se aika jolloin pentue tulee syntymään. :)
Ja juu, loman alkupuoli on mitä luultavimmin se aika jolloin pentue tulee syntymään. :)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Miruu
- Alkupalat
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:59 pm
- Paikkakunta: Koirieni sylissä. <3
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Olisin kiinnostunut harlekiininartusta. Kasvatusrotuna katsos on tanskandoggi ja sellainen on hakusessa. Sopivan kuvankin olen mielestäni löytänyt ja jos se ei oikein minun mielestäni tärppää niin etsin uuden.
Yrittäisin saada sen kanssa hyviä tuloksia näyttelyistä, tokosta, pelastuksesta, vesipelastuksesta, työkoirana olemisesta ja mahdollisesti koiratanssista, agilitystä, maastoesteistä. Myös BH-kokeen sen kanssa aion suorittaa.
http://www.nancy.suntuubi.com <-- Kennelini osoite. ;)
Yrittäisin saada sen kanssa hyviä tuloksia näyttelyistä, tokosta, pelastuksesta, vesipelastuksesta, työkoirana olemisesta ja mahdollisesti koiratanssista, agilitystä, maastoesteistä. Myös BH-kokeen sen kanssa aion suorittaa.
http://www.nancy.suntuubi.com <-- Kennelini osoite. ;)
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Toivottavasti sä kuulut niihin joilla kiinnostus pysyy vaikka onkin vasta alussa kennelin kanssa,
edel. kasvatin kohtalosta jäi mulle niin huono maku suuhun :/ Mutta eiköhän, toivottavasti :)
Ja jeps, kyllä sulle narttu voinee lähteä. Saisinko mahd. nähdä kuvat? Ihan mielenkiinnosta :)
(Ja tunnen aikalailla kuvasta varmaan koiran IRL jos Suomesta on ;) )
edel. kasvatin kohtalosta jäi mulle niin huono maku suuhun :/ Mutta eiköhän, toivottavasti :)
Ja jeps, kyllä sulle narttu voinee lähteä. Saisinko mahd. nähdä kuvat? Ihan mielenkiinnosta :)
(Ja tunnen aikalailla kuvasta varmaan koiran IRL jos Suomesta on ;) )
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Mari, nyt olisi sitten seuraavaksi sukupuoli ja värikysymys edessä.
Mitä itse olet miettinyt? Minulle on periaatteessa skp ihan sama, mutta kun nyt on tulossa ainakin kaksi
harlenarttua ja kaksi? harleurosta, niin olisihan sitä mustaakin kiva saada mukaan :)
Mitä itse olet miettinyt? Minulle on periaatteessa skp ihan sama, mutta kun nyt on tulossa ainakin kaksi
harlenarttua ja kaksi? harleurosta, niin olisihan sitä mustaakin kiva saada mukaan :)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Miruu
- Alkupalat
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:59 pm
- Paikkakunta: Koirieni sylissä. <3
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Siis, hups...
Siis, ei ole löytynyt vielä sopivaa kuvaa mutta ehkä on löytynyt, kunhan nyt vain asiat järjestyy ja saisin sen.
Täytyypä miettiä, mistä sellainen sopiva kuva löytyisi, jos muualta etsisi. Ihan vain hätätapauksen varalle. ;)
Siis, ei ole löytynyt vielä sopivaa kuvaa mutta ehkä on löytynyt, kunhan nyt vain asiat järjestyy ja saisin sen.
Täytyypä miettiä, mistä sellainen sopiva kuva löytyisi, jos muualta etsisi. Ihan vain hätätapauksen varalle. ;)
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Jees, jos/kun löydät niin infoilehan!
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Miruu
- Alkupalat
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:59 pm
- Paikkakunta: Koirieni sylissä. <3
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Kuvaa en varmaan itse mistään ehdi varmaan näpsimään, mutta ehkä menen Turkuun 8.8 tai Tuusulaan 4.7. Katsos, täytyy löytää sopiva näyttely jossa on FCI 5 & 2 samana päivänä, koska vien omaa koiraani (joka kuuluu FCI 5:n ryhmään) näyttelyyn.
Muuten en oikein näyttelyissä käy.
Tuuriin olen nyt menossa, mutta harmiksi ryhmät ovat eri päivinä. :(
Tuuriin olen nyt menossa, mutta harmiksi ryhmät ovat eri päivinä. :(
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Jees, no pentuehan syntyy jo ensi kuussa, joten sääli jos siitä vasta 1-2kk eteenpäin saa kuvat koiralle. Mä koitan, JOS ehtisin sillekin kuvat räpsiä. Aika paljolti vaan nyt menee näyttelyissä itellä aika keltasten doggien parissa, mutta esim. Aptuksessa voisin yrittää ehtiä (ellei lähetä kennelporukalla siinä välissä just syömään tms). Yritän auttaa mikäli vaan ehdinpystynkykenen. :)
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Mari
- Nakkisotilas
- Viestit: 293
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:39 pm
- Paikkakunta: Kitee // Lemi
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Yenn: Mulle ei oo mitään väliä, onko uros vai narttu. Musta olisi väreistä mukavin, jos vaan sulta löytyy mustalle dogille kuvat :D
Eli oikeastaan kaikki käy, mä oon niin innoissani tästä ensimmäisestä jättiläisestä
Eli oikeastaan kaikki käy, mä oon niin innoissani tästä ensimmäisestä jättiläisestä
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Selvä juttu, koitan katella! Aptuksesta en ehtinyt kuvailla eikä mustia montaa ollutkaan kehässä, mutta on tässä nyt nlyitä.
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.
-
Miruu
- Alkupalat
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ma Touko 18, 2009 12:59 pm
- Paikkakunta: Koirieni sylissä. <3
- Viesti:
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Tai mäkin piirrän pennun, koska Herkkusuu on vaarassa lopettaa ja mulla on toinen kennel jossa on pelkkiä piirrettyjä koiria. Pentu menisi tähän osoitteeseen:
http://www.tonguen.webs.com
http://www.tonguen.webs.com
-
yenndanes
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 437
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:37 am
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
-
Turrilassa enää suurimmaksi osaksi IRL-näyttelyjuttujen vuoksi.



