Sivu 2/2
Re: bordercolliepentuja, vielä yksi vapaana
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 6:52 am
Kirjoittaja namida
Ei ole minkään laista näyttöä, ja olen kohta saamassa kenneliä pystyyn (nimikin vielä keksimättä -.-')
Re: bordercolliepentuja, vielä yksi vapaana
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 1:53 pm
Kirjoittaja nisha
No kuinka usein kisaisit? Riittäisikö virtuaalikennelin pidon into vielä pitkään? Tulisiko koiralle pentue?
Re: bordercolliepentuja, vielä yksi vapaana
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 4:33 pm
Kirjoittaja namida
Kisaisin ainakin 3 kertaa kuukaudessa (jokaisessa lajissa) Riittäisi ainakin 3 vuotta ;D Ja ei tulisi pentuetta ellet halua :D
Re: bordercolliepentuja, vielä yksi vapaana
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 7:02 pm
Kirjoittaja nisha
Okei, no mä mietiskelen tässä vielä, näytä vain kennelisi sivut kunhan valmistuvat.
Re: bordercolliepentuja, vielä yksi vapaana
Lähetetty: Pe Huhti 17, 2009 9:08 pm
Kirjoittaja namida
En mie otakkaan, kun tulossa nyt suuren suuri tauko (uusi tulokas )
Re: bordercolliepentuja, vielä yksi vapaana
Lähetetty: La Huhti 18, 2009 3:50 pm
Kirjoittaja sasu.
OT. Vautsi, Arnille on tulossa pentuja 8) Kyllä saa olla Pinssi- isä (marigold's bully) ylpeä pojastaan! :D
Re: bordercolliepentuja, vielä yksi vapaana
Lähetetty: Ke Huhti 22, 2009 8:00 am
Kirjoittaja Kati
Mulla olisi kiinnostusta urokseen,
High Tide'enhän poika sitten pääsisi. Kisautukset yms nyt voikin katsoa kalentereista jne :)
Re: bordercolliepentuja, vielä yksi vapaana
Lähetetty: Ke Huhti 22, 2009 2:36 pm
Kirjoittaja nisha
^ Vau! Miksen mä sulle nyt antaisi. Eli uroksen ottaisit? Sano vain mikä virallinen nimi niin pennun sivun voit tehdä heti. Pennut syntyneet tänään. ;)
Re: bordercolliepentuja, vielä yksi vapaana
Lähetetty: To Huhti 23, 2009 11:43 pm
Kirjoittaja Kati
Only Following You kuulostaisi kivalta, teen sivut pika puoliin ;>
Tuohon mun kisautukseen vielä lisäten että ei se aina kovin aktiivista ole, mulla pitää noi IRL koirat sekä muiden koirat hyvin kiireessä toisinaan, mutta kyllä mä yritän parhaani mukaan kaikilla kisata tasapuolisesti ;>
//edit.
Johnny poika esiintyy :) Toivottavasti kuvat ei vaan ole kellään käytössä vielä.. :S
Re: bordercolliepentuja, vielä yksi vapaana
Lähetetty: Pe Huhti 24, 2009 2:16 pm
Kirjoittaja nisha
Mahtavaa! Ihanat kuvat. &.& Sitten vaan kerran kuussa tai kahdessa ilmoittelet koiruuden tuloksia yksityisviestillä. :)
Re: bordercolliepentuja
Lähetetty: Su Huhti 26, 2009 6:57 pm
Kirjoittaja Kati
Eipä tuolla kyllä moisista "ilmoitteluehdoista" mainittu, ja voin heti kertoa että kerran kuukaudessa ei tule onnistumaan. Joskus ehkä edes kahdessa. Oon todennut että kasvattajan velvollisuus on edes kerran kuukaudessa kahdessa katsoa kasvattiensa sivut että toimivat ja samassahan ne tulokset näkee.