Sivu 2/2
Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia
Lähetetty: La Huhti 18, 2009 2:32 pm
Kirjoittaja Susityttö
Jos tuon Vampire Thistle niminen pentu voisi meille tulla? (:
Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia
Lähetetty: Su Huhti 19, 2009 1:22 pm
Kirjoittaja Kettu
Järvisaran Birren kuvat on jo käytössä, mutta Jomfrutoppen's G F F Tuiman kuvia saat käyttää. Mulla on muutamat kuvat lisääkin vielä, voin linkitellä tässä myöhemmin tähän.
Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia
Lähetetty: Su Huhti 19, 2009 1:40 pm
Kirjoittaja Dream
Kettu kirjoitti:Nostellaan vähän.
Susityttö:
Sälli:
http://athariwa.org/ssu.jpg &
http://athariwa.org/ssu2.jpg
Baron:
http://athariwa.org/ssu3.jpg &
http://athariwa.org/ssu4.jpg
Kävisikö teille astutuspäiväksi 19.4., jolloin pentujen syntymä olisi siinä vapun tienoilla tai hieman ennen? Nimilistaa heittelen tänne, kunhan aikaa löytyy.. Eli varmaan tänä yönä.
Omia nimiä saa ehdottaa. V-kirjaimella, ei suomeksi.
Joy Vision..
Vampire Thistle - Dream
Vanilla Vargas
Velvet Tongue
Vernal Equinox - kelpie
Violent 'n' Sweet
Valse Star
Valhalla Swan
V For Vendetta
Victim of Russian Roulette
Vegetable of Glory
Vikingarna
Velvet Underground
Velvet Revolver
Viogression
Vio-Lence
Violet Skin
Viper in a Teacup - Kettu
Voices of Fury
Vox Voicebox - Spyro
Onko tuossa minun lihavoimassa kohdassa tarkoituksella tuo - Dream tuolla perässä, eli kuuluuko se nimeen, vai miten? Itse en ainakaan ole mitään nimeä / pentua varannut (vaikka yhdessä vaiheessa se oli hilkulla).

ot.
Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia
Lähetetty: Su Huhti 19, 2009 1:51 pm
Kirjoittaja mews
Jeps, eli voisin ottaa ne Jomfrutoppen's G F F Tuiman kuvat käyttöön.
nickinvaihdos
Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia
Lähetetty: Su Huhti 19, 2009 2:01 pm
Kirjoittaja Kettu
^^ Ai kato perkele, mulla on konseptit ihan sekaisin

Susityttöhän sen tosiaan on varannut..
Eli tota. Astutus tapahtui tänään ja onnistui hyvin. Odotettu syntymäpäivä on siis vappuaattona, 30.4.2009.
Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia
Lähetetty: Ke Huhti 29, 2009 4:27 pm
Kirjoittaja Kettu
..huomennahan ne syntyy, eli saa jo sivuja alkaa tehdä.
Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia
Lähetetty: Ke Huhti 29, 2009 6:15 pm
Kirjoittaja Spyro
Olin kerrankin tehokas, ja tein sivut tässä jokin aika sitten :> Elikkäs saanen esitellä Joy Vision Vox Voiceboxin, mutta kutsukaamme poikaa kuitenkin
Vimmaksi.
// saa ilmoittaa, jos jotain oleellista puuttuu.
Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia
Lähetetty: Pe Touko 01, 2009 9:36 am
Kirjoittaja Kettu
Oi, kiitokset :) Hienot sivut! Joy Vision Viper in a Teacup eli
Käärme. Toi Käärmeen kuvissa oleva Luco von der Madlage näyttää aivan pentueen isän (Descending Winters of Marbled Skywalker) kuvissa olevalta Caapolta irlissä. :o Tosin Caapolla ei ole tohon Lucoon verrattuna ollenkaan jalo pää.
Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia
Lähetetty: La Touko 02, 2009 11:56 am
Kirjoittaja Susityttö
Osaisitko sanoa yhtään minkä ikäinen koira Baron on? (:
Vamppyyri esittäytyy, lyhyemmin tunnemme pojan Hirrenä. Kuvat laitan pojalle, kun pääsen omalle koneelle. Tein Lintuhaukulle omat sivut, jonne Vamppyyri sitten pääsi. Vamppyyrin sivulle tulee kuvat, kun pääsen omalle koneelle. Samalla kerralla olisi tarkoitus myös päivittää sukutaulu kuntoon.
Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia
Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 10:09 am
Kirjoittaja Kettu
Jees, hienoa, kiitokset sivuista!
Vielä odotellaan mewsin pennun sivuja. Kohta pitää varmaan ruveta jotain deadlinea asettamaan, etteivät jää tekemättä :P