Karhukoiria, gronttu ja shar pei! + FCI 3 ja 10
-
eww
- Epätoivoinen katse
Re: Soittoniekan lopettaa, karhukoiria, gronttu ja shar pei!
Ylösylös! Vielä näin monen kuukauden jälkeenkin :D Eli laitoin nuo myynnissä olevat koirat selkeämmin esille, ja koska tässä ketjussa esiintyneistä ostajaehdokkaista ei ole kuulunut mitään, niin kaikki koirat jälleen myynnissä (Paitsi Faxe siirtyi sateenkaarisillalle Kaapon kanssa, ja Alexhan sai kodin...)
-
Vera
- Vuohenruokaa
Re: Karhukoiria, gronttu ja shar pei! + FCI 3 ja 10
Mitäs terrierejä olisi tarjolla? ;) Mulla olisi Yoldia (silkkiterrieri & kiinanharjakoirat + yksi aussi ja norwitchi.)
, jossa olen ajatellut kasvattaa laumaa muun rotuisilla terriereillä, elikkä olisin kiinnostunut näkemään terrierit :)
, jossa olen ajatellut kasvattaa laumaa muun rotuisilla terriereillä, elikkä olisin kiinnostunut näkemään terrierit :)
the weather changes
-
Joana
- Floodari
mua kanssa kiinnostais kuulla lisää noista terriereistä ja kympeistä :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
eww
- Epätoivoinen katse
http://www.freewebs.com/vallattoman/koirat.htm
Tuolta lähtisivät luultavasti ainaskin saluki (n. Hadaya El Tareef), afgaani (n. Beautifulljazz' After Your Love), irlanninsusikoira (u. Sweetdream's Just Play It), sk.ketturerrieri (n. Crollare of Tao-Hi), australianterrieri (n. Edelweiss Finiky Fill-In), manchesterinterrieri (n. Cosmopolitan of Tao-Hi)
Ja kasvateista olisi myynnissä salukeja ;)
Tuolta lähtisivät luultavasti ainaskin saluki (n. Hadaya El Tareef), afgaani (n. Beautifulljazz' After Your Love), irlanninsusikoira (u. Sweetdream's Just Play It), sk.ketturerrieri (n. Crollare of Tao-Hi), australianterrieri (n. Edelweiss Finiky Fill-In), manchesterinterrieri (n. Cosmopolitan of Tao-Hi)
Ja kasvateista olisi myynnissä salukeja ;)
-
Vera
- Vuohenruokaa
Olisin todella kiinnostunut aussista ja manchesterinterrieristä, koska niitä minulla löytyy jo :) Aussi tulisi Yoldiaan, jossa on jo yksi aussineito http://yoldia.webs.com/cleo.htm ja manchesteri Partaveikkoihin, jossa on jo yksi manchesterineito http://partaveikot.webs.com/nina.htm
Kodit olisivat todennäköisesti heidän elinikäisiään, sillä ainakaan lähiaikoina en ole ajatellut lopettaa niitä.
Kumpienkin kanssa harrastaisimme mejää, näyttelyitä, agilityä sekä (ehkä) tuholaistorjuntaa ja koiratanssia. Kummallekin tietysti bh-koe mukaan :P
Terriereistä minulla on varmaan eniten kokemusta IRL. Tunnen hyvin yhden silkin ja yhden aussin sekä vehniksiä.
Tulevista jalostussuunnitelmista minulla ei ole vielä mitään tietoa, mutta ei varmaan vielä ainakaan...
Nooh, tässä oli jotakin esittelyä... toivottavsti koirat lähtisivät meille päin ;) Ai niin, tulevatko kuvat mukaan? Kyllä tuo kettuterrieri ja borderikin kiinnostaisivat, mutta sitten tulisi jo ihan liikaa koiria, joten tyydyn aussiin ja manchesteriin :D
Kodit olisivat todennäköisesti heidän elinikäisiään, sillä ainakaan lähiaikoina en ole ajatellut lopettaa niitä.
Kumpienkin kanssa harrastaisimme mejää, näyttelyitä, agilityä sekä (ehkä) tuholaistorjuntaa ja koiratanssia. Kummallekin tietysti bh-koe mukaan :P
Terriereistä minulla on varmaan eniten kokemusta IRL. Tunnen hyvin yhden silkin ja yhden aussin sekä vehniksiä.
Tulevista jalostussuunnitelmista minulla ei ole vielä mitään tietoa, mutta ei varmaan vielä ainakaan...
Nooh, tässä oli jotakin esittelyä... toivottavsti koirat lähtisivät meille päin ;) Ai niin, tulevatko kuvat mukaan? Kyllä tuo kettuterrieri ja borderikin kiinnostaisivat, mutta sitten tulisi jo ihan liikaa koiria, joten tyydyn aussiin ja manchesteriin :D
the weather changes
-
eww
- Epätoivoinen katse
Joo eli voit saada manssin ja aussin. Kuvia ei mukaan, kun manssin kuvat ei edes ole omakuvaamiani ja australianterrierinkään kuvia en mielelläni antaisi...