Sivu 2/3

Re: Tervupupseja || vielä yksi pentu jäljellä Syntyy 23.05

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 4:01 pm
Kirjoittaja Eppy
Jos mä en nyt sitä kenneliä heti valmiiksi saa, siis silleen ennen pennun syntymään. Niin pentu tulee toistaiseksi asustelemaan Hedartissa.

Re: Tervupupseja || vielä yksi pentu jäljellä Syntyy 23.05

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 11:48 pm
Kirjoittaja hayano
Okei. :)

Re: Tervupupseja || vielä yksi pentu jäljellä Syntyy 23.05

Lähetetty: Su Touko 17, 2009 1:52 pm
Kirjoittaja hayano
Nonni. Nyt mäkii oon palaillu takas luokkaretkeltä ja kisoista ni voisin alkaa noita nimiä vääntämää. Edittaan ne tähä perään :)


//

WhiteLight's All you need is desire hayano
WhiteLight's All You Need is Hope Kazi
WhiteLight's All You Need is Gone
WhiteLight's All You Need is Love Eppy
WhiteLight's All You Need is Win
WhiteLight's All You Need is Man
WhiteLight's All You Need is Tear

WhiteLight's All You Need is ...

Eli jos sinulla on teemaan sopiva nimi tai sen loppu osa ehdota ihmeessä, mulla lppu ideat kesken.

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Ti Touko 19, 2009 12:09 am
Kirjoittaja hayano
Nii eli sivuja saa alkaa tekemään.

Tuo yks pentu olis vielä ilman kotia :)

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Ti Touko 19, 2009 7:15 am
Kirjoittaja Kazi
Ihania nimiä :D Saisinko mie tuon WhiteLight's All You Need is Hopen?

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Ti Touko 19, 2009 3:58 pm
Kirjoittaja Eppy
WhiteLight's All You Need is Love mulle?

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 5:52 pm
Kirjoittaja hayano
Okie :D Sitte vaa sivuja tekemää äkkiä :)

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 6:39 pm
Kirjoittaja Kazi
Jazz esittäytyy.

Kuvat voi vaihtaa, jos ei oo hyvät. Ja lisäksi ilmoittauduttiin jo kahteen tokokisaan :D

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 6:53 pm
Kirjoittaja hayano
Oho Jazzha onkii upee pojtsu, mielettömän komee uros :D

Ei ku noi kuvat on ihan mielettömän hyvät :)

Kunhan katot vaa että kisan VIP ja PVM. on näitten syntymäpäivän jälkeen vasta ni saa kyllä kisailla jo :)

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 7:24 pm
Kirjoittaja Kazi
Kiva että tykkäät kuvista :)

Tarkistin ilmoittautuessani, että kisapäivämäärät ovat ihan järkevästi pentujen syntymään nähden. Ovat muistaakseni ihan kesäkuun puolella.

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 7:34 pm
Kirjoittaja hayano
Aa okei hieno homma :D

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Pe Touko 22, 2009 7:18 am
Kirjoittaja Miira
Käykö WhiteLight's All You Need Is Destiny? Teen sivut viikonlopun aikana, kun tää päivä on aika kiireinen :s

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Pe Touko 22, 2009 12:27 pm
Kirjoittaja hayano
Juu käy hyvin :)

Nii ja tässä mun pennun sivut.

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Pe Touko 22, 2009 1:35 pm
Kirjoittaja Eppy
Mä lähden viikonlopuksi (tänään) Ouluun, joten en pysty tekemään sivuja kuin vasta ens viikolla. Toivottavasti ei haittaa?

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Lähetetty: Pe Touko 22, 2009 4:01 pm
Kirjoittaja hayano
Juu ei mitää kuhan saat sitte ne tehtyä ku tuut takasin :)