Olvidan C:t (Katarina, sivut?) ja Sea-pentue (pk.weimari)
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Susitytöllä on yksinoikeus jalostamiseen eli jos joku pentu tästä pentueesta pennutetaan niin se on sitten Susitytön koira. Eli hänellä on oikeus jalostaa
-
Katariina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Jeps näin ymmärsinkin, mutta tarkistin vielä;) Mielelläni haluaisin uros pennun.
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Nimet tollereille ja Ferrille suoritettu PESO. Ja nyt myös tietoa tulevista pk.weimareista.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Cerradero of Olvida jos voisi tulla meille? (:
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Laitoin sen sulle. Meinasin että nää vois syntyä 15.6. Sopiiko kaikille? Jos tossa ajassa en ehdi Ferristä JK3 kisaamaan niin sitten se on vaan edessä pentujen jälkeen.
-
Toller
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 137
- Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
- Paikkakunta: Etelä Suomi
- Viesti:
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Meille tulevan pennun nimi voisi olla tuo Tuhkimo.
-
neean
- Nostaa rautaa
- Viestit: 970
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 2:02 pm
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
tuollainen pitkäkarvainen weimarinseisoja kiinnostaisi, mutta valitettavasti ei ole kuvia sille ... =( ja hei muuten, et ole enää ainoa joka omistaa weimareita, minulta löytyy tällä hetkellä kaksi =)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Joo käy tuo (:
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
neean: Ai sulla on pitkäkarvasia? En oo nähnyt muita kuin omiani näyttelyissä ja KAERissa joten oon eläny siinä uskossa että mulla on ainoot. Sen tiiän että lyhykäisiä on muilla, tosin mulla ei ole yhtään. Mulla on sulle kuvat sillä varauksella että otan samasta koirasta itselleni kuvat joissa se on AVO ikänen (tänään Aptuksessa kuvattu). Mä voisin antaa sulle sen JUN kuvat. Kyseinen narttu on tosiaan ainut pk mikä käy näyttelyissä täällä etelässä. Mutta jos kelpaa niin laita toki tietoa että minne koira menisi ja minkälaiseen kisautukseen.
Toller laitoin sen nimen sulle
Toller laitoin sen nimen sulle
-
Toller
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 137
- Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
- Paikkakunta: Etelä Suomi
- Viesti:
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Minullekin syntymä aikakäy. Katsotaan sitten sivujen tulemisen nopeuden, kun on pari muutakin koiraa vielä tulossa.
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Älä panikoi sen kanssa. Pentujen syntymään on nyt kuitenkin vielä aikaa jonkin verran ja senkin jälkeen saat niin paljon aikaa kun tartteet. :D
-
Katariina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Minulle pentujen syntymä aika sopii mainiosti:)
Meille voisi lähteä pentu Cielo of Olvida
Meille voisi lähteä pentu Cielo of Olvida
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
-
neean
- Nostaa rautaa
- Viestit: 970
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 2:02 pm
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Jaa, luulin et meinasit kaikkia weimareita =) ei mulla pitkäkarvasia weimareita ole, eikä tule kyllä nyt vähään aikaan olemaankaan, kun päätin juuri, että en taidakaan ottaa tästä pentueesta itselleni yhtään pentua ... Koitan pitää tämän 2 koiran rajan vähän aikaa =)
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Ai sulla no nakkiversio(ta?). Ja ei haittaa vaikket pentua pysty ottamaan. Mä oon valmistautunu siihen et tää weimari pentue ei välttämättä oo kauheen kysytty. Ja ihan hyvä että lyhykäisiä on kanssa ruvennu putkahtelemaan.