Olvidan C:t (Katarina, sivut?) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Ferrari tollereita Olvidaan

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Susitytöllä on yksinoikeus jalostamiseen eli jos joku pentu tästä pentueesta pennutetaan niin se on sitten Susitytön koira. Eli hänellä on oikeus jalostaa
Katariina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ferrari tollereita Olvidaan

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Jeps näin ymmärsinkin, mutta tarkistin vielä;) Mielelläni haluaisin uros pennun.
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Nimet tollereille ja Ferrille suoritettu PESO. Ja nyt myös tietoa tulevista pk.weimareista.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Cerradero of Olvida jos voisi tulla meille? (:
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Laitoin sen sulle. Meinasin että nää vois syntyä 15.6. Sopiiko kaikille? Jos tossa ajassa en ehdi Ferristä JK3 kisaamaan niin sitten se on vaan edessä pentujen jälkeen.
Toller
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 137
Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi
Viesti:

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja Toller »

Meille tulevan pennun nimi voisi olla tuo Tuhkimo.
neean
Nostaa rautaa
Viestit: 970
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 2:02 pm

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja neean »

tuollainen pitkäkarvainen weimarinseisoja kiinnostaisi, mutta valitettavasti ei ole kuvia sille ... =( ja hei muuten, et ole enää ainoa joka omistaa weimareita, minulta löytyy tällä hetkellä kaksi =)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Joo käy tuo (:
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

neean: Ai sulla on pitkäkarvasia? En oo nähnyt muita kuin omiani näyttelyissä ja KAERissa joten oon eläny siinä uskossa että mulla on ainoot. Sen tiiän että lyhykäisiä on muilla, tosin mulla ei ole yhtään. Mulla on sulle kuvat sillä varauksella että otan samasta koirasta itselleni kuvat joissa se on AVO ikänen (tänään Aptuksessa kuvattu). Mä voisin antaa sulle sen JUN kuvat. Kyseinen narttu on tosiaan ainut pk mikä käy näyttelyissä täällä etelässä. Mutta jos kelpaa niin laita toki tietoa että minne koira menisi ja minkälaiseen kisautukseen.

Toller laitoin sen nimen sulle
Toller
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 137
Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi
Viesti:

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja Toller »

Minullekin syntymä aikakäy. Katsotaan sitten sivujen tulemisen nopeuden, kun on pari muutakin koiraa vielä tulossa.
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Älä panikoi sen kanssa. Pentujen syntymään on nyt kuitenkin vielä aikaa jonkin verran ja senkin jälkeen saat niin paljon aikaa kun tartteet. :D
Katariina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Minulle pentujen syntymä aika sopii mainiosti:)
Meille voisi lähteä pentu Cielo of Olvida
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Lisään sen sulle
neean
Nostaa rautaa
Viestit: 970
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 2:02 pm

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja neean »

Jaa, luulin et meinasit kaikkia weimareita =) ei mulla pitkäkarvasia weimareita ole, eikä tule kyllä nyt vähään aikaan olemaankaan, kun päätin juuri, että en taidakaan ottaa tästä pentueesta itselleni yhtään pentua ... Koitan pitää tämän 2 koiran rajan vähän aikaa =)
-Milla-
Kriisissä
Viestit: 861
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am

Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Ai sulla no nakkiversio(ta?). Ja ei haittaa vaikket pentua pysty ottamaan. Mä oon valmistautunu siihen et tää weimari pentue ei välttämättä oo kauheen kysytty. Ja ihan hyvä että lyhykäisiä on kanssa ruvennu putkahtelemaan.
Vastaa Viestiin