Sivu 2/3
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Lähetetty: La Touko 23, 2009 7:21 am
Kirjoittaja -Milla-
Susitytöllä on yksinoikeus jalostamiseen eli jos joku pentu tästä pentueesta pennutetaan niin se on sitten Susitytön koira. Eli hänellä on oikeus jalostaa
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Lähetetty: La Touko 23, 2009 12:09 pm
Kirjoittaja Katariina
Jeps näin ymmärsinkin, mutta tarkistin vielä;) Mielelläni haluaisin uros pennun.
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: La Touko 23, 2009 8:20 pm
Kirjoittaja -Milla-
Nimet tollereille ja Ferrille suoritettu PESO. Ja nyt myös tietoa tulevista pk.weimareista.
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: La Touko 23, 2009 10:54 pm
Kirjoittaja Susityttö
Cerradero of Olvida jos voisi tulla meille? (:
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: La Touko 23, 2009 10:56 pm
Kirjoittaja -Milla-
Laitoin sen sulle. Meinasin että nää vois syntyä 15.6. Sopiiko kaikille? Jos tossa ajassa en ehdi Ferristä JK3 kisaamaan niin sitten se on vaan edessä pentujen jälkeen.
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 7:38 am
Kirjoittaja Toller
Meille tulevan pennun nimi voisi olla tuo Tuhkimo.
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 11:15 am
Kirjoittaja neean
tuollainen pitkäkarvainen weimarinseisoja kiinnostaisi, mutta valitettavasti ei ole kuvia sille ... =( ja hei muuten, et ole enää ainoa joka omistaa weimareita, minulta löytyy tällä hetkellä kaksi =)
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 2:05 pm
Kirjoittaja Susityttö
Joo käy tuo (:
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 3:48 pm
Kirjoittaja -Milla-
neean: Ai sulla on pitkäkarvasia? En oo nähnyt muita kuin omiani näyttelyissä ja KAERissa joten oon eläny siinä uskossa että mulla on ainoot. Sen tiiän että lyhykäisiä on muilla, tosin mulla ei ole yhtään. Mulla on sulle kuvat sillä varauksella että otan samasta koirasta itselleni kuvat joissa se on AVO ikänen (tänään Aptuksessa kuvattu). Mä voisin antaa sulle sen JUN kuvat. Kyseinen narttu on tosiaan ainut pk mikä käy näyttelyissä täällä etelässä. Mutta jos kelpaa niin laita toki tietoa että minne koira menisi ja minkälaiseen kisautukseen.
Toller laitoin sen nimen sulle
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 5:47 pm
Kirjoittaja Toller
Minullekin syntymä aikakäy. Katsotaan sitten sivujen tulemisen nopeuden, kun on pari muutakin koiraa vielä tulossa.
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 6:40 pm
Kirjoittaja -Milla-
Älä panikoi sen kanssa. Pentujen syntymään on nyt kuitenkin vielä aikaa jonkin verran ja senkin jälkeen saat niin paljon aikaa kun tartteet. :D
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 7:14 pm
Kirjoittaja Katariina
Minulle pentujen syntymä aika sopii mainiosti:)
Meille voisi lähteä pentu Cielo of Olvida
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 7:57 pm
Kirjoittaja -Milla-
Lisään sen sulle
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 5:30 pm
Kirjoittaja neean
Jaa, luulin et meinasit kaikkia weimareita =) ei mulla pitkäkarvasia weimareita ole, eikä tule kyllä nyt vähään aikaan olemaankaan, kun päätin juuri, että en taidakaan ottaa tästä pentueesta itselleni yhtään pentua ... Koitan pitää tämän 2 koiran rajan vähän aikaa =)
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 6:45 pm
Kirjoittaja -Milla-
Ai sulla no nakkiversio(ta?). Ja ei haittaa vaikket pentua pysty ottamaan. Mä oon valmistautunu siihen et tää weimari pentue ei välttämättä oo kauheen kysytty. Ja ihan hyvä että lyhykäisiä on kanssa ruvennu putkahtelemaan.