Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 165
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 4:26 pm
Viesti:

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Nettah »

kyllä mun mielestä jo tää kolme pentua on ihan hyvä tähän pentueeseen ;) kyl varmaan vielä kesällä syntyy, kunhan noille vanhemmille sais vähän enempi noita tuloksia ;)

// ainiin multa saattaa joitain gööttikuvia löytyä, mun pitää vilkasta vaan että minkälainen laatu niis kuvissa on, ja ootella että iskä saa ton toisen koneen korjattua, kun kuvat siellä :)
Koirat ovat minulle elämä, entä sinulle?
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Selvä, pidän sitten silmät auki tämän topikin kanssa ;) Ja olisi mukavaa jos jotain kuvia löytyisi, kun itsellä ei tosiaan ole (:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 165
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 4:26 pm
Viesti:

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Nettah »

nostelen ;)
Koirat ovat minulle elämä, entä sinulle?
neean
Nostaa rautaa
Viestit: 970
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 2:02 pm

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja neean »

millonkas näitä pentuja olisi sitten tulossa ? =) nukkasuon jengi odottaa jo innolla uutta tulokasta !
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 165
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 4:26 pm
Viesti:

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Nettah »

^ mun puolesta voidaan päivämääriä ruveta katteleen, et millon sulle ja Iiville sopis pentu sinne kotia tulla :--)

Äiskän kisaaminen mulla on vähän köhköh jäänyt, mutta ollan me paimennusta käyty kokeilemassa, mut heikoin tuloksin. Toivottavasti kuitenkin saisin sillekin vähän niitä tuloksia enempi.
Isukkihan on nyt epävirallisesti vFIN PMVA, ja sertejä siltä löytyy vähän sieltä ja sieltä :) valioituis useammastakin paikkaa, jos saisin sille sen bh-kokeen suoritetuksi (ranska,ruotsi,tanska). tällä hetkellä puuttuu kaikista edellä mainituista 2 sertiä. :)
Koirien sivuilta puuttuu suoraan sanottuna kaikki tulokset, mitä siellä kuuluis olla, pitäs ne sivut päivitellä. Isän sivulta nyt löytyy kaikki näyttelytulokset muttei muuta..

kaveri lupaili tässä, että hältä vois löytyä gööttikuvia teille, jos on tarvetta. :) Eli turrilassa liikkuu nickin Nettei takana, että hältä voi sitten kysellä niitä jos haluaa :)
Koirat ovat minulle elämä, entä sinulle?
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Päivämäärällä ei ainakaan minulle ole niinkään väliä, koska tahansa sopii :) Onkos nimiä tiedossa?
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 165
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 4:26 pm
Viesti:

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Nettah »

Mä just niit nimiä aattelin alkaa suunnittelee, ei yhtään ideaa että mihin liittyis ees :--D
Koirat ovat minulle elämä, entä sinulle?
neean
Nostaa rautaa
Viestit: 970
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 2:02 pm

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja neean »

mulle vois käydä ihan millon tahansa =) ensviikolla en varmaan sivuja ehdi tehä, ku on menoa, mutta sitten sen jälkeen pitäis olla aikaa ... =) nimiä täällä ootellaan kanssa, tosin iteki oon aina ihan hirveen surkee keksimään nimiä, joten musta ei taija olla apua =D
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 165
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 4:26 pm
Viesti:

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Nettah »

Mäkään en oo ens viikolla kotona, joten sillon ei sovi..hmm.. mutta jos sitten vaikka 31.07? sopisko teille?


Tässä nyt joitain nimiä, siitä voi valkata, tai keksiä itse :)

Läpinäkyvän Syyllisyys
Läpinäkyvän Valkoinen valhe
Läpinäkyvän Vastine
Läpinäkyvän Läpinäkyvää
Läpinäkyvän Salaisuus
Läpinäkyvän Syyllisyyden tunne
Läpinäkyvän Syytetty
Läpinäkyvän Ilmiantaja
Läpinäkyvän = keksi itse, mutta koita saada sopimaan joukkoon :)
Koirat ovat minulle elämä, entä sinulle?
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Mulle Läpinäkyvän Valkoinen valhe :D Syntymäpäiväkin sopii hyvin!
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
neean
Nostaa rautaa
Viestit: 970
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 2:02 pm

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja neean »

mulle Läpinäkyvän Syytetty =) Syntymäpäivä sopii mainiosti ! nii ja skp on uros =)

// sain tehtyä jo sivut =) affe, kuvat ja luonne puuttuu vielä, mut muuten valmista =)
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 165
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 4:26 pm
Viesti:

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Nettah »

hienoa että kummallekin sopii :) sitten vaan sivuja tekemään ;> ja kisoihinhan voi ilmoittaa elokuun ensimmäisestä päivästä eteenpäin :)
neean >> kiitos sivuista :)
Koirat ovat minulle elämä, entä sinulle?
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Vaala esittäytyy, neitokainen hänestä tuli :) Kuvat uupuu vielä, toivottavasti saan sellaiset pian hankittua. Muutamaan kisaankin ollaan jo ilmoittauduttu :D
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Gööttikuvia oon luvannut näyttää jos teitä kiinnostaa, tässä ois joitain kuvia :) Mä onnistuin säheltämään, ja jotkut kuvat saattaa olla kahteen kertaan, ja tarkistelen parhaillani, että puuttuuko sieltä joitain kuvia. :> ja laatuhan ei ole noissa kuvissa mitään kaikkein parasta, ja kuvissa esiintyy 4 tai 5 eri koiraa.

// edit. oon siis Nettahin irl kaveri :---D
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Iivi »

^Olen kauhean huono sukupuolissa, onko tämä uros vai narttu? :D
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Vastaa Viestiin