Sivu 2/2

Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville

Lähetetty: To Touko 07, 2009 1:21 pm
Kirjoittaja Jamie
Nimeksi varaan sitten Hillaliinan Suklaasydän :3

Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville

Lähetetty: To Touko 07, 2009 2:32 pm
Kirjoittaja Summer
Minä varaisin Syysruskaan yhden pennun, jos sopisi? :')
http://www.freewebs.com/syysruskan-kennel

Se voisi olla sitten vaikkapa Uros.

Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville

Lähetetty: To Touko 07, 2009 6:18 pm
Kirjoittaja Viivi
Jamie, sulle varattu (:
Summer, en anna tuollaisella näytöllä. Katselin sivuja ja omistat melkoisen tukun koiria joten en tiedä. Haluan nimettäin koirat hyviin koteihin, tarkoittaen nyt, että kisaaviin.

Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 2:30 pm
Kirjoittaja Summer
Viivi kirjoitti:Jamie, sulle varattu (:
Summer, en anna tuollaisella näytöllä. Katselin sivuja ja omistat melkoisen tukun koiria joten en tiedä. Haluan nimettäin koirat hyviin koteihin, tarkoittaen nyt, että kisaaviin.
Jaa, että en kisauta vai! Minähän ilmoitan melkeinpä jokaiseen näyttelyyni koiriani...
Ja VePe, ToKo ja koiratanssi ovat myöskin tulevia lajeja. Mutta ei sitten, meni mielenkiintokin.

Re: suomenlapinkoiria kesäpäiville

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 6:56 pm
Kirjoittaja Viivi
o_O Ok. Nyt ei oikein ole kyse ainoastaan näyttelyistä vain muistakin lajeista, jossa toivoisin pennun kisaavan melko aktiivisesti. Ja katselin koiriasi sivuilta kisautusta, parilta en löytänyt mitään. Mutta eipä se mitään, ei se minua haittaa, että sinulta meni mielenkiinto.