Sivu 2/3

Re: Hillfield D-nahkat NIMET

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 7:17 pm
Kirjoittaja Lania
Juu, laitan teille nuo (: Laitan syntymäaikaa sitten tarkemmin tänne kunhan isukille saadaan se viimeinen vKUMA agilitystä niin voi syntymäaikaa alkaa miettimään.

Re: Hillfield D-nahkat NIMET

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 7:48 pm
Kirjoittaja Janina
Dimness Sight jos mulle? (:

Re: Hillfield D-nahkat NIMET

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 8:03 pm
Kirjoittaja Lania
^ Jep, sulle tuo (:

Re: Hillfield D-nahkat

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 2:37 pm
Kirjoittaja Lania
Varmistelen nyt kaikilta varaajilta että vieläkö olette ottamassa pentua?

Kun Nuka nyt sai sen viimeisen vKUMAnsa ja valioitui agilitystä, joten nyt voisi miettiä syntymäaikaa, kävisikö varaajille niinkin pian kuin 29.05.?

Re: Hillfield D-nahkat

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 4:46 pm
Kirjoittaja juulia
Mä oon nyt päättänyt lopullisesti lopettaa kaikki virtuaalitouhut, joten en oo nyt tätäkään enää ottamassa. Onneksi sulla on kolme potentiaalista varaajaa, ettei tuskin kamala menetys ole. Olen kuitenkin hirmu pahoillani, näin mahtavasta pentueesta olisi ihana saada pentu, mutta valitettavasti virtuaalikoirailu ei enää mahdu mun elämään.

Re: Hillfield D-nahkat

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 5:51 pm
Kirjoittaja Janina
Minä olen ottamassa! :) Synttisaika on ok.

Re: Hillfield D-nahkat

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 5:53 pm
Kirjoittaja Svart
Toki täällä ollaan vielä pentua ottamassa, ja tuo syntymäaikakin käy :mrgreen:

Re: Hillfield D-nahkat

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 6:20 pm
Kirjoittaja Lania
Selvä, harmi Juulia, mutta ymmärrän kyllä (: Nyt olisi sitten yksi peruutuspaikka saatavissa, löytyykö vielä nyt yhdelle vapaalle pennulle sitten ottajaa?

Re: Hillfield D-nahkat

Lähetetty: Pe Touko 29, 2009 10:23 pm
Kirjoittaja Lania
Pennut syntyivät siis tänään, sivuja saa alkaa laittamaan tänne kun saa valmiiksi. Pentueen oma sivu löytyy täältä.

Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina

Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 5:11 pm
Kirjoittaja Lania
Svartilta ja Janinalta odotellaan vielä sivuja.

Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina

Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 5:42 pm
Kirjoittaja Janina
Yritän tehdä vielä tänään. :>

Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina

Lähetetty: La Kesä 06, 2009 10:26 pm
Kirjoittaja Svart
Yritän tehdä sivut mahdollisimman nopeasti, huomisen aikana laittelen tänne (: Kuvia ei tosiaan poijjalle vielä ole, kun ei ole minkäänlaista vastausta kuulunut paikoista joihin kyselyä laitoin.

//Koodin sivut.

Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina

Lähetetty: Ma Kesä 08, 2009 7:08 pm
Kirjoittaja Lania
^ Kiitoksia Svartille sivuista (:

Re: Hillfield D-nahkat - Janina

Lähetetty: Ma Kesä 08, 2009 7:42 pm
Kirjoittaja Janina
Äh, muistin vasta että tää oli merle/trikkipentue ja mullei kyllä oo muuta ku soopelinartun kuvat. Olisko sulla lahjottaa merle/trikkinartun kuvia? :D Ja Siqra löytyy nyt täältä.

Re: Hillfield D-nahkat - Janina

Lähetetty: Ma Kesä 08, 2009 7:56 pm
Kirjoittaja Lania
^ Hienoa, kiitoksia sinullekin sivuista (: Ööömh, nyt ei kyllä valitettavasti ole antaa, kun Pöpölle meni ainoat trikkinartun kuvat jotka itseltä vielä löytyi.