Sivu 2/3
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: La Touko 23, 2009 3:20 pm
Kirjoittaja Satu
Tosiaan, pentue on syntynyt
tänään ja nyt sitten toivoisin näkeväni sivuja mahdollisimman pian.
Ai niin ja
Thomas Burberry by myrrha esittäytyy. : D
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: La Touko 23, 2009 6:55 pm
Kirjoittaja jannu
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: La Touko 23, 2009 7:34 pm
Kirjoittaja Kemppu
Olisikos Janita vielä kiinnostunut sijoituksesta? Nytkun jannu ottikin uroksen, tämä sijoitus voisi siirtyä ilomielin janitalle.
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: La Touko 23, 2009 8:00 pm
Kirjoittaja Janina
Juu, jä mä olen sitten Janina sekaannusten välttämiseksi kun täällä on nyt joku muu Janita.
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 7:48 am
Kirjoittaja jannu
SE SIJOTUS OLI MUN, JA KYLLÄ UROKSETKI VOIDAAN SIJOTTAA. :< KIITTI EMPPU.

Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 1:42 pm
Kirjoittaja Petra
Tässä olis mun pennun sivut. Rekisteröittekö te noi pennut kaikki kerralla vai miten?
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 4:36 pm
Kirjoittaja Kemppu
Olis jannu ollut, jos oisit ottanut nartun. Sijotetaan tästä pentueesta vaan narttu, kuten jo ollaan mainittu.
Kiitos petra sivuista, nammss susu (8
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 4:48 pm
Kirjoittaja Janina
Nina Ricci by myrrha "Nina"
/haa, mä sit löysin ne kuvat 8D
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 8:40 am
Kirjoittaja Satu
Janina, kiitos sivuista, mut tuo kuvien koira näyttää mun silmiini enemmän isolta, kuin keskikokoiselta. o-o"
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 4:07 pm
Kirjoittaja Janina
Kuvatekstissä luki standard poodle :o
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 4:14 pm
Kirjoittaja Nona
^Eikös se standard ole ihan iso villakoira?
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | SYNTYVÄT !
Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 4:21 pm
Kirjoittaja Janina
toyvillakoira - toy poodle
kääpiövillakoira - dwarf poodle
keskikokoinen villakoira - miniature poodle
isovillakoira - standard poodle
Hups. Mistä mä nyt taion kuvat :s
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | YKSI PENTU VAPAANA
Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 9:46 am
Kirjoittaja Satu
Nyt olisi vapaana pentu. Mykhasta ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään, eikä häntä ole näkynyt turrilassa, niin pentu lähtee myyntiin.
Kenelläkään kiinnostusta keskikokoista urospentua kohtaan? : )
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | YKSI PENTU VAPAANA
Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 10:04 am
Kirjoittaja juulia
No mulla olis, mut ei oo kuvia. :-o Ihastuin sunnuntaina minikoiriin mut ilman kuvia en viittis koiraa ottaa.
Re: Villavat muotisuunnittelijat by myrrha | YKSI PENTU VAPAANA
Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 10:09 am
Kirjoittaja Satu
Mä olen kyllä pitkin kesää menossa näyttelyihin. Nyt olis periaatteessa het noi mun Iitan kuvat tarjolla (saattaa kyllä olla, että Janina oikeasti nartun ottajana menee edelle..), mutta sit joutuisit etsimään pennulle uuden nimen ja vaihtamaan sukupuolta. Jos vähän huonolaatuisemmat kuvat kelpaavat, katteles vaikka
tätä kansiota. : )