Sivu 2/3
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ti Touko 19, 2009 2:56 pm
Kirjoittaja Milja
Minulle tuo Lasimeren Kosher, mutta sukupuoli vielä harkinnassa, katson vielä niitä kuvia (;
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ti Touko 19, 2009 7:31 pm
Kirjoittaja Shagan
Minulle Lasimeren Karma Killer, vaikka nimi onkin hieman urosmainen nartulle. :'D
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ti Touko 26, 2009 1:53 pm
Kirjoittaja Johanna
Milja ja Shagan, ok! :)
Käykö kaikille, jos astutus olisi tuossa huomenna? Pennut syntyisivät sitten tuossa 3.6.
/ Niin, ja sivuja tosiaan saa jo alkaa tehdä! ;)
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ti Touko 26, 2009 1:55 pm
Kirjoittaja Janina
Oli pakko revetä Lasimeren Karate Kickille, ihana nimi : DD
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ti Touko 26, 2009 2:16 pm
Kirjoittaja Spiegel
Käy käy. Edittailen sivuset tähän pian.
//
Kiiwi (:
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ti Touko 26, 2009 2:17 pm
Kirjoittaja Shagan
Minulle ainakin sopii hyvin tuo ajankohta. (:
Sivut koitan saada jo aiemmin valmiiksi, sillä minulla on kesän alusta aivan älyttömiä kiireitä (eli kisaamankaan ei päästä ihan heti). Toivottavasti ei haittaa. :3
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ti Touko 26, 2009 2:36 pm
Kirjoittaja Milja
Hei, mä yritän saada ne sivut mahd. pian kuntoon, mutta mä saan Kirsiltä ulkoasun toivottavasti pian, eli saas nyt nähdä, milloin sivut tulevat. Mutta linkittelen ne sitten sulle.
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ti Touko 26, 2009 2:43 pm
Kirjoittaja Roosa
Mäkin oon vääntämäs just sivuja neidille. Laittelen sitte linkkiä pikimmiten. Tuli kyl taas tuo kuvaongelma mieleen.. Tosin säähän sanoit et sul ois jotain kuvia? Urokselle ois tälläset näyttelylinjaset kuvat mut ku täähän on narttu : >
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ke Touko 27, 2009 11:56 am
Kirjoittaja Johanna
Spiegel, kiitoksia sivuista! Todella nätti neiti! <3_<3
Shagan, ei haittaa ollenkaan. Kyllä sitä kisata kerkeää.
Milja, ok. (:
Go-meet-ta, on jotain kuvia. Voin vaikka yv:llä taas laitella.
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: To Touko 28, 2009 2:23 pm
Kirjoittaja Roosa
Pikku tuholaisemme esittäytyy kasvattajatädille.
Lasimeren Kookaburra, nykyisemmin Kira piipahtaa käymään kasvattajan luona. Kaunis neiti täytyy myöntää &.& . Ja Johanna, kiitos muuten kuvista! Neitiä saa varmaan alkaa ilmoittamaan jo 3.6 -> olevista kisoista?
/Rekisteröitkö muuten pennut vai pitääkö itse laittaa hakemus? Onko Kira muuten Nuo/ Avo ikäinen? Ei kai se Jun ole? :o
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: To Touko 28, 2009 4:36 pm
Kirjoittaja Johanna
Kiitoksia sivuista! Hyvältä näyttää ;)
Rekisteröin tosiaan pentueen itse heti, kun kaikkien sivut on valmiina. Ja koira on tuossa tosiaan AVO-ikäinen.
Kisautuksen voi aloittaa noihin 3.6. jälkeen järjestettäviin kisoihin, jos on jo niin ahkera.

Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 5:56 pm
Kirjoittaja Johanna
Nostellaan vähän. :)
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 6:02 pm
Kirjoittaja Milja
Sori kun en oo sivuja tehnyt, tarkotus oli, että bortsu olisi päässyt Spiffy Miracleen, kenneliin, jota aioin ystäväni kanssa pitää, mutta siitä ei sitten tullutkaan mitään, joten yritän saada tehtyä sille jonnekin väliaikaiset sivut, ja saada oman kennelin pystyyn. Jonkin aikaa siis vielä menee, mutta toivottavasti jaksat odottaa. Ja mulle uroskoira, pikku Kosher (:
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 12:16 pm
Kirjoittaja Shagan
Lasimeren Karma Killer alias
Era esittäytyy. Tarkoituksena oli etsiä kuvaluvat jostain kennelistä, mutta löysin tuollaiset nätit kuvat flickristä, niin pakkohan ne oli laittaa. :3 Luonne tulee mahdollisimman pian ja muutenkin nuita sivuja hieman parantelen, kun nyt ne ovat hieman kököt. Mutta toivottavasti kuitenkin kelpaa! (:
// Eijeij sittenkään! :P En otakaan nuita kuvia, sillä tahtoisin kovasti piirretyt kuvat. En ole varma, keskusteltiinko me jo tästä, mutta käyhän se sinulle? Kun olisi kiva saada joitain muitakin koiria kisaamaan pivikossa. Itse piirtäisin koiran (paitsi jos Hobu suostuu piirtämään) ja jonkin aikaa kestää. Väriksi päätin kuitenkin punavalkoisen. Toivottavasti sinulle kalpaisi. (:
Re: Lasimeren K (bc)
Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 4:03 pm
Kirjoittaja Johanna
Milja, ei paniikkia sivujen kanssa! ;)
Shagan, kiitoksia sivuista! Jo nuo piirretyt kuvat tosiaan käyvät erittäin hyvin. :)