Sivu 2/2

Re: Harmaita norjanhirvikoiria

Lähetetty: La Kesä 20, 2009 1:44 pm
Kirjoittaja Shagan
Mukavaa kun tämäkin alkaa jo olemaan ajankohtainen. (:
Itse koitan sivut väsätä ennen syntymää ja katselen vielä nuita kuviakin kun minulla on luvat yhden nätin tytsyn kuviin. Ja voit ottaa pois tuolta varaukseni perästä Lay Upin, harmaa tuleekin vain yksityiseksi kun ei minkään rodun kasvatus tällä hetkellä oikein kiinnosta (eli Lay Up lopettaa kunhan saan siirrettyä koirat yksityisiin).
Nimenkin koitan keksiä, voiko siis olla että Valioluokan jälkeen tulee C-llä alkava sana ja tämän jälkeen vielä muita sanoja? Sillä itse pidän hieman pidemmistä nimistä, enkä muuten oikein saa keksittyä mitään. (:

Re: Harmaita norjanhirvikoiria

Lähetetty: Ke Heinä 01, 2009 10:56 pm
Kirjoittaja July
Shagan, nimi voi olla ihan hyvin pisempikin. :)

30.06.2009 syntyi neljä pientä pentua, 2 urosta ja 2 narttua. Pennut voivat hyvin ja nyt sitten nimiä kehiin varaajat :) Nimet alkavat C kirjaimella.

Re: Harmaita norjanhirvikoiria

Lähetetty: To Heinä 02, 2009 10:07 am
Kirjoittaja Shagan
Valioluokan Crip and Crap alias Cipa esittäytyy. (: Tuon nimen voin muuttaa, jos se on sinusta ihan kamala (sillä suomennettuna tuo ei ole mikään kaunis nimi). Mutta itse kuitenkin pidän siitä ja toivottavasti sai keksiä englanninkielisen nimen. Voin kuitenkin tarvittaessa vielä muuttaa, jos haluat sen olevan suomea. Kisaamisen koitan aloittaa mahdollisimman pian. :3

Re: Harmaita norjanhirvikoiria

Lähetetty: To Heinä 02, 2009 10:08 am
Kirjoittaja Jacya
Huijjuijuii :DD Mä alan väkertämään sivuja ja keksimään nimeä ^^

Re: Harmaita norjanhirvikoiria

Lähetetty: La Heinä 11, 2009 9:11 pm
Kirjoittaja Jacya
Rolli esittäytyy, eli Valioluokan Cappuccino! :>>

//ollu koko ajan nimellä Caesar, miksihän tässä on tämmöne nimi.. x) noo, kai asia on ollu jo selvä aika kauan.. :P