Re: Harmaita norjanhirvikoiria
Lähetetty: La Kesä 20, 2009 1:44 pm
Mukavaa kun tämäkin alkaa jo olemaan ajankohtainen. (:
Itse koitan sivut väsätä ennen syntymää ja katselen vielä nuita kuviakin kun minulla on luvat yhden nätin tytsyn kuviin. Ja voit ottaa pois tuolta varaukseni perästä Lay Upin, harmaa tuleekin vain yksityiseksi kun ei minkään rodun kasvatus tällä hetkellä oikein kiinnosta (eli Lay Up lopettaa kunhan saan siirrettyä koirat yksityisiin).
Nimenkin koitan keksiä, voiko siis olla että Valioluokan jälkeen tulee C-llä alkava sana ja tämän jälkeen vielä muita sanoja? Sillä itse pidän hieman pidemmistä nimistä, enkä muuten oikein saa keksittyä mitään. (:
Itse koitan sivut väsätä ennen syntymää ja katselen vielä nuita kuviakin kun minulla on luvat yhden nätin tytsyn kuviin. Ja voit ottaa pois tuolta varaukseni perästä Lay Upin, harmaa tuleekin vain yksityiseksi kun ei minkään rodun kasvatus tällä hetkellä oikein kiinnosta (eli Lay Up lopettaa kunhan saan siirrettyä koirat yksityisiin).
Nimenkin koitan keksiä, voiko siis olla että Valioluokan jälkeen tulee C-llä alkava sana ja tämän jälkeen vielä muita sanoja? Sillä itse pidän hieman pidemmistä nimistä, enkä muuten oikein saa keksittyä mitään. (: