Sivu 2/3

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 4:30 pm
Kirjoittaja Wolfie
Käyhän mulle. Tosi upee jätkä noissa kuvissa, ainakin mun silmiin miellyttävä, ei liian kevyt tai liian raskas. Ja uros käy hyvin. Laittelen tuonne.
Nythän kaikki ovatkin jo nimet ja sukupuolet valinneet, tämä meni tosi nopeasti. Mukavaa, että oli kysyntää. Odotellaas vielä, jos vaikka jotakuta vielä kiinnostaisi yksi pupsinen. Tietenkin vielä noita Maxin muitakin tuloksia pitää vielä ventata.

//Pentueelle väsäsin vielä oman sivunkin, joka löytyy tästä osoitteesta.

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 7:23 pm
Kirjoittaja mio
mä otankin yhdet toiset kuvat, kun sain luvat yhteen toiseen paikkaan. mut uros kuitenkin mun pentuni sitten on. :---)

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 10:42 pm
Kirjoittaja Wolfie
mio, okei parempihan se vaan on, jos löytyy vieläkin paremmat kuvat.

Max -isä sai sitten toisen VOI1 tuloksensa, eli siltä puuttuu enää yksi, niin se on FIN KVA. Ja enää se yksi KUPI, mä kattelen, jos saisin sen TK2 mahdollisimman nopeasti. Millons porukat tahtoisi, että nää syntyvät? Meneekö kesäkuun puolelle vai toukokuun?

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: La Touko 16, 2009 8:01 am
Kirjoittaja Viivi
Toukokuun loppuun olisi minun ehdotus. Sivut ovat reilassa tuota pikaa!

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: La Touko 16, 2009 5:25 pm
Kirjoittaja Wolfie
Joo, mä mietin, että jos itserakkaasti laittaisin niiden syntymäpäivän samaksi kun mun, eli 29.05 mutta mä en sitten ollenkaan tiedä, saako Max siihen mennessä sen 1xVOI1 ja 1xKUPI mitkä siltä vielä puuttuu. Sivuja voi tehdä toki jos haluaa, muttei ole mikään kiire vielä ;>

tosiaan, vielä on mahdollista saada pieni grontunmöllikkä uuteen kotiin.

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: La Touko 16, 2009 9:13 pm
Kirjoittaja Wolfie
Maxista tuli vPVA, joten enää se VOI1 niin mun puolesta pennut voisivat syntyä, on myös hyvin mahdollista, että pelastuskoira kokeista tulee toinen arvo ennen pentueen syntymää. En valitettavasti usko, että tokossa ehtisimme kirimään ennen kesäkuuta, koska mun käsityksen mukaan haluaisitte pentueen ajankohdan olevan lähellä (?)

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: Su Touko 17, 2009 10:55 am
Kirjoittaja mio
joo no mulle on ihan sama. :---) toisaalta mitä aikasemmin ni sen parempi, ku loppukesästä oon sit kuukauden verran pois. mut ihan hyvin käy molemmat.

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: Su Touko 17, 2009 10:59 am
Kirjoittaja Wolfie
Ookei, odottelen vielä Islalta vastausta niin voidaan päättää, jos tuo 29.05 olisi se ajankohta. Sivusia saa toki alkaa jo tekemään, muttei vieläkään mikään kiire ole.

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: Su Touko 17, 2009 11:07 am
Kirjoittaja Viivi
Leijalla on ne sivuset muuten valmiit! (: Kennelin sivuilta löytyy.

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: Su Touko 17, 2009 11:08 am
Kirjoittaja Wolfie
Viivi, okei hieno juttu. Voitko mulle vielä sen kennelin ja Leijan sivut lähettää, sillä mä en valitettavasti muista ulkoa osoitetta.

Vielä yksi pentu voisi päästä uuteen kotiin.

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: Su Touko 17, 2009 11:12 am
Kirjoittaja Viivi
Bakemonon Gigpig Boogie alias Leija esittäytyy. Emää kun ei vielä tiedetä, niin siinä on nyt varmaan Sotkun sukutaulusta osa. :lol:

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)

Lähetetty: Su Touko 17, 2009 11:17 am
Kirjoittaja Wolfie
Musta tuntuu, että emä pysyy evm -koirana, sillä mun sijoitus gronttunarttu ei ole vielä valmis emäksi, eikä kukaan ole halukas lainaamaan omaa narttuaan Maxille, joten emänä on sitten vaikka evm gronttu narttu Fidge's Commercial Diamond, joka siis ei ole oikeasti olemassakaan :--D Kiitoksia Viivi sivusista, laittelen tonne.

Nii ja hei, pennun sivulle linkuttaisitte Bakemonon ja sitten kasvattajaksi Wolfie, koska olen vain turrilassa nimellä Rebecca

//Max -isä sai kolmannen vKUMA:nsa ja kisaa nyt MAXI II luokassa.

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? YKSI VIELÄ MAHD. VAPAANA

Lähetetty: Ma Touko 18, 2009 8:14 pm
Kirjoittaja mio
mä alanki nyt sitten kasvattaa gronttuja Rawanay-nimellä, eli puppeli on sinne menossa. :---) jos haluat tonne korjailla.

/ tässä olisi sivut. herrasta tuli siis Kitka.
// äsh viivi onko sullakin luvat Callencos-kenneliin? :s mä muistaakseni kysyin tuolla kysymyksissä että onko jollain lupia tonne mut kukaan ei vastannut ni päättelin että ei.

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? YKSI VIELÄ MAHD. VAPAANA

Lähetetty: Ma Touko 18, 2009 8:59 pm
Kirjoittaja Wolfie
Hei kiitti mio paljon sivusista. Ja korjailen tonne ykkösviestiin ton asuinpaikan ja laittelen kanssa Kitkan sivusetkin sinne. Mahtavaa, että säkin rupeat belgejä kasvattamaan 8))
Islalta vielä sivuja odottelen, mutta ei kyllä tosin vieläkään mikään ultimate kiire ole.

jos joku on vielä kiinnostunut pienestä pörröisestä gronttu hurmurista, niin edelleen on mahdollista, että yksi lähtisi.

Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? YKSI VIELÄ MAHD. VAPAANA

Lähetetty: Ma Touko 18, 2009 9:05 pm
Kirjoittaja Isla
Moi oon Turma. Kuvat hommaan joskus jostain, käyn varmaan kuvailemassa piakkoin tai sitten teen siitä PIVIKON :>