WolfTamen pk colliet (X)
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
-
Evie
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 174
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
- Viesti:
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Jepps, sulleppa se ;> Löytyiskö vielä kiinnostunutta? Pennut voisivat syntyäkin aika pian tässä, mikäli sopivia varauksia ei satu tulemaan enempää. ;--)
Ja Pehkosen päätöstä odotellessaa.. :>
Ja Pehkosen päätöstä odotellessaa.. :>
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Ää, pakko jättää ottamatta, kisautustilanne ei anna myöten. Y -pentuetta odotellessa!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Evie
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 174
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
- Viesti:
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Okeei, harmi. :( Juu, Y-pentueeseen on kyllä vielä jonkun aikaa, että ehdit hyvin kisaamaankin sitten aiempia koirias ; ))
Nyt tarvittais sitä suuremmalla syyllä vielä varaaj(i)a. ;>>
// Joo, eli Lania&Mimmu otti yhteisen pennun, joten nää tais olla tässä. Päätin nyt syntymäpäiväksi 06.06.2009, toivottavasti tää on Monallekkin ok (ja samoin tuo pennun meneminen Hillfieldiin? :D) ? : ))
Sivuja sitten syntymäpäivän jälkeen mielellään 2vk:n kuluessa mulle, mut ei se näin kesäaikaan oo niin justiinsa !
Nyt tarvittais sitä suuremmalla syyllä vielä varaaj(i)a. ;>>
// Joo, eli Lania&Mimmu otti yhteisen pennun, joten nää tais olla tässä. Päätin nyt syntymäpäiväksi 06.06.2009, toivottavasti tää on Monallekkin ok (ja samoin tuo pennun meneminen Hillfieldiin? :D) ? : ))
Sivuja sitten syntymäpäivän jälkeen mielellään 2vk:n kuluessa mulle, mut ei se näin kesäaikaan oo niin justiinsa !
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Pahoittelemme Mimmun kanssa että on jäänyt nyt ihan huomaamatta tämä topa, sivut nyt viimein meiltäkin, Xolker.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Evie
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 174
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
- Viesti:
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Ei se mitään, kiitos sivuista! :) Nyt on sitten tämäkin pentue saatu maailmaan, Xolkerin siskon sivut löytyvät nimittäin täältä. Kivannäköinen poika tuosta näköjään tuli. :--))
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Jei, linkittelenkin nämä Saskan sivuille :).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
