WolfTamen pk colliet (X)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Johanna »

WolfTame's Xaray Vision mulle ;)
Taukoilua.
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Evie »

Jepps, sulleppa se ;> Löytyiskö vielä kiinnostunutta? Pennut voisivat syntyäkin aika pian tässä, mikäli sopivia varauksia ei satu tulemaan enempää. ;--)

Ja Pehkosen päätöstä odotellessaa.. :>
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Narya »

Ää, pakko jättää ottamatta, kisautustilanne ei anna myöten. Y -pentuetta odotellessa!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Evie »

Okeei, harmi. :( Juu, Y-pentueeseen on kyllä vielä jonkun aikaa, että ehdit hyvin kisaamaankin sitten aiempia koirias ; ))

Nyt tarvittais sitä suuremmalla syyllä vielä varaaj(i)a. ;>>

// Joo, eli Lania&Mimmu otti yhteisen pennun, joten nää tais olla tässä. Päätin nyt syntymäpäiväksi 06.06.2009, toivottavasti tää on Monallekkin ok (ja samoin tuo pennun meneminen Hillfieldiin? :D) ? : ))
Sivuja sitten syntymäpäivän jälkeen mielellään 2vk:n kuluessa mulle, mut ei se näin kesäaikaan oo niin justiinsa !
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Lania »

Pahoittelemme Mimmun kanssa että on jäänyt nyt ihan huomaamatta tämä topa, sivut nyt viimein meiltäkin, Xolker.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Evie »

Ei se mitään, kiitos sivuista! :) Nyt on sitten tämäkin pentue saatu maailmaan, Xolkerin siskon sivut löytyvät nimittäin täältä. Kivannäköinen poika tuosta näköjään tuli. :--))
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Mona »

Jei, linkittelenkin nämä Saskan sivuille :).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Vastaa Viestiin