Sivu 2/2
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Lähetetty: Pe Touko 22, 2009 1:23 pm
Kirjoittaja Johanna
WolfTame's Xaray Vision mulle ;)
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 3:33 pm
Kirjoittaja Evie
Jepps, sulleppa se ;> Löytyiskö vielä kiinnostunutta? Pennut voisivat syntyäkin aika pian tässä, mikäli sopivia varauksia ei satu tulemaan enempää. ;--)
Ja Pehkosen päätöstä odotellessaa.. :>
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Lähetetty: Ma Kesä 01, 2009 3:56 pm
Kirjoittaja Narya
Ää, pakko jättää ottamatta, kisautustilanne ei anna myöten. Y -pentuetta odotellessa!
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 9:44 am
Kirjoittaja Evie
Okeei, harmi. :( Juu, Y-pentueeseen on kyllä vielä jonkun aikaa, että ehdit hyvin kisaamaankin sitten aiempia koirias ; ))
Nyt tarvittais sitä suuremmalla syyllä vielä varaaj(i)a. ;>>
// Joo, eli Lania&Mimmu otti yhteisen pennun, joten nää tais olla tässä. Päätin nyt syntymäpäiväksi 06.06.2009, toivottavasti tää on Monallekkin ok (ja samoin tuo pennun meneminen Hillfieldiin? :D) ? : ))
Sivuja sitten syntymäpäivän jälkeen mielellään 2vk:n kuluessa mulle, mut ei se näin kesäaikaan oo niin justiinsa !
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 1:05 pm
Kirjoittaja Lania
Pahoittelemme Mimmun kanssa että on jäänyt nyt ihan huomaamatta tämä topa, sivut nyt viimein meiltäkin,
Xolker.
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 6:57 pm
Kirjoittaja Evie
Ei se mitään, kiitos sivuista! :) Nyt on sitten tämäkin pentue saatu maailmaan, Xolkerin siskon sivut löytyvät nimittäin
täältä. Kivannäköinen poika tuosta näköjään tuli. :--))
Re: WolfTamen pk colliet (X)
Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 7:48 pm
Kirjoittaja Mona
Jei, linkittelenkin nämä Saskan sivuille :).