Ettoren kesäpennut - syntyneet - rek.numerot!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja kirby »

Mm, agility ja harrastuscockeri olis enemmän kuin jees.. ähh! ei saa kiusata tämmösillä :< ihan puhtaasti käyttökoiraksi, pari näyttelytulosta mutta enemmän sit kaikkia muita lajeja. mut joo, narttupenska olis kiva. kisanäyttöä (näyttelypainoitteista tosin) voi katsoa vaikka Aidalta ja Dempseyltä.

tämmösii kuvii sil:
http://www.kenneldiscovery.se/hundar-co ... ebony1.jpg
http://www.kenneldiscovery.se/hundar-co ... ebony2.jpg
http://www.kenneldiscovery.se/hundar-co ... ebony3.jpg

mulla on kaikki koirat tollai näyttelypainoitteisia, olis kiva saada tämmönen sporttikoira välillä :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

irkkulikka, hieman epäilyttää laittaa sinulle varaus, kun juuri Aksun myit pois. Lisäksi kisanäytöt jäivät hieman epäilyttämään. Mutta jos nyt kuitenkin laitan sinulle varauksen, jos tosiaan sitoudut sitten antamaan pennulle aktiivisen ja pysyvän kodin. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja kirby »

joo, ymmärrän kyllä sua ihan täysin :) älä laita varausta, jos siltä tuntuu, mä voin vaikka ottaa pennun jos joltain tulee peruutus tai jotain.

/ se oli vähän semmonen vaihe niin irl kuin url, että päätin antaa pojalle aktiivisemmin kisaavan kodin. sillon oli pikkasen vaakalaudalla tää virtuaalikoirailu, minusta riippumattomista syistä tosin. :) nyt kuitenkin pystyn takaamaan mahdollisimman pitkäaikaisen ja kisaavan kodin.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

Laitoin nyt kuitenkin sen varauksen, kun olet jonkun verran koirillasi kisannut. Ihmettelen vain, miksi myit Aksun, jos nyt kuitenkin haluat uuden cockerin? :) (Niin ja lisäyksenä, että en mitenkään pahalla kysy vaan ihan vain mielenkiinnosta. Ymmärrän kyllä, jos tilanteesi on muuttunut ja oletkin päätynyt siihen lopputulokseen, että aikaa yhdelle cockerivaaville löytyy.)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja Miira »

EKA (käyttöluokka)
TOKA (avoinluokka)
KOLMAS (avoinluokka)

Enköhän mä sitten sorru ottamaan blueroan uroksen tästä pentueesta. Pitää vaan olla tarkkana, että en itse käytä jalostukseen, kun pelkään yleistäväni taas liikaa Jennin sukua.. Kaikista noista on lisää kuvia. Mietin vielä, minkä koiran kuvat otan, mutta vahvoina ehdokkaina pidän ekan tai tokan koiran kuvia. Onko sulla mielipidettä kuvista? :s
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

Hieno homma, sinulle siis yksi uros. =) Aivan älyttömän ihana tuo ensimmäinen uros, mahtaisikohan vain olla sama koira kuin näissä kuvissa: http://picasaweb.google.fi/sanna919/V07 ... 6453921442 , http://picasaweb.google.fi/sanna919/Apt ... 2260697746 (onkohan noissa edes sama koira ;D)? Tuo jälkimmäinen kuva on nimittäin jo käytössä toisella kasvatillani, mutta siis tuohon ensimmäiseen tykästyin ihan täysin. Tokakin ihan kiva, mutta vähän jykevä. :)


Irkkulikka, nyt vasta huomasin tuon edit -vastauksen. :D Mutta siis juu, kyllä tästä nyt sinullekin pentu lähtee. Ajattelitko käyttää pentua jalostukseen? Niin ja nyt kun noita väriasioita pohdin, niin olisiko sinulla kuvia kirjavalle nartulle? Itseltäni saattaisi joitain löytyä, jos et muuten mistään saisi. Mutta tämä on nyt vielä ihan vain varmistelua, kun en edes tiedä, kuka pentueessa on isänä (jos joku yksivärinen, niin tällöin pennutkin voivat olla minun puolestani yksivärisiä). Ja jos ehdottomasti tykkäät noista kuvista ja haluat ne pennulle, niin kyllä sekin käy. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja kirby »

Juu, mä voin kattella mitä mä löydän :) iteltä löytyy kyllä ainakin blue roan urokselle kuvat, jos ei muuta. Jalostuskäyttöä en ajatellut.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

Irkkulikka, hieno homma. :) Olen kyllä huomenna menossa näyttelyyn, että sieltäkin saattaa tulla joitakin narttujen kuvia (uroksiin en välttämättä ehdi).
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

Noniin, näyttely on käytyä. Valitettavasti en saanut kuin yhdestä kirjavasta nartusta kuvat, mutta ne saatan jättää itselleni.

Ajattelin nyt sitten käyttää pentueen isänä omaa tuontiani Clockstop's Monday Minutea. Mitäs mieltä varaajat ovat? Isällä ei ole vielä kamalasti tuloksia, mutta hyväluonteinen herra, joka on lisäksi tuonti. Nuutille kyllä varmaankin tulisi vielä toinen pentue, joten varaajien mielipiteet ovat nyt erityisen tärkeitä. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja kirby »

Nuuti on musta tosi komea :) Sitä vain että minkä värisiä pentuja toivot? Että osais vähän kattella kuvia. Mä en välttämättä otakaan noita mustan cockerin kuvia käyttöön, oon tässä vähän kysellyt kuvalupia ja toivon että saisin pikkasen paremmat kuvat.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

irkkulikka, vielä en ole ottanut käyttöön mitään tarkempia väriyhdistelmä -juttuja, mutta siis tästä pentueesta haluaisin kaikille pennuille kirjavan koiran kuvat. Ei siis ole väliä muuten kuin että ei mielellään yksivärinen. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja Miira »

Oonkin jo jonkin aikaa ihastellut Nuutia ja mulle käy tosi hyvin, että hää on tämän pentueen isänä :) Nyt vaan mietin, että voisin ottaa käyttöön myös tämän koiran kuvat. Päätän varmaan sitten, kun nimikin on selvillä.. :D
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

Miira, tosi kivan näköinen koira ja ihanan värinenkin. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mulle kelpaisi kanssa Nuutti isäksi (:
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

Hyvä juttu. :)

Gedinalle lähtee kuvalinkit lähiaikoina.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Vastaa Viestiin