Sivu 2/2
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: La Heinä 11, 2009 3:56 am
Kirjoittaja Susityttö
Sopii oikein hyvin.
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: La Heinä 11, 2009 2:29 pm
Kirjoittaja smoothtar
Syntymäaika sopii mulle myös.
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: Ke Syys 16, 2009 9:12 am
Kirjoittaja Jenna
Lasten sivuja kun kerkiätte saa laitella :)
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: To Syys 17, 2009 9:19 am
Kirjoittaja Danay
Ah ja voih!
Vaikka syntypvm onkin jo mennyt, onko vielä mahdollista saada jämptiä tähänkin osoitteeseen? Entuudestaan minulla onkin jämptiuros
Hulttion Efekti, ja tämäkin uusi pentu pääsisi asustelemaan
Choo Choo!:seen. Rakastava, kisaava koti. Piviko-näyttelyitä, mejää ja haukkukokeita pääasiassa olin suunnitellut, mutta myös flyballia, agilitya ja sen sellaista harrastelisimme siinä ohella.
Nartusta olisin kiinnostunut, nimeksi tulisi tuo Petite's Erätoivo.
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: To Syys 17, 2009 9:20 am
Kirjoittaja Jenna
^ Tottakai saat pennun :) sivuja kun ehdit
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: To Syys 17, 2009 10:46 am
Kirjoittaja Danay
Nyt olikin hyvin aikaa askarrella, niin tein sivut ja kuvankin naperolle.
Petite's Erätoivo
Kiitos, että sain pennun :)!
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: To Syys 17, 2009 12:08 pm
Kirjoittaja Jenna
Paljon kiitoksia :) Teen tälle pentueelle pian sivut Petite's kenneliin ja sieltä tulette löytämään sitten niitä tuloksia ja kaikkea muuta pentueesta :)
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: Su Syys 20, 2009 6:03 pm
Kirjoittaja Susityttö
Jysky esittäytyy (:
edit // sain
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: Su Syys 20, 2009 6:21 pm
Kirjoittaja Jenna
^ ihana &.&
saitkos YV:tä?
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: Su Syys 20, 2009 9:06 pm
Kirjoittaja smoothtar
Re: Jämtti vauvoja luvassa
Lähetetty: Ma Syys 21, 2009 6:52 am
Kirjoittaja Jenna
Hienoa! Nyt on kaikilta sivut joten pistän nämä vFCI:n rekisteriin menemään :)