Sivu 2/3
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Lähetetty: Ma Kesä 15, 2009 1:00 pm
Kirjoittaja vani
Selvä. :)
Sivuja saa siis jo tehdä valmiiksi, ja aikaa on viikko pentujen syntymästä. Eli viimeistään siinä 24. päivä kaikilla sivut valmiit.
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Lähetetty: Ma Kesä 15, 2009 2:09 pm
Kirjoittaja Lania
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Lähetetty: Ma Kesä 15, 2009 2:57 pm
Kirjoittaja Mimmu
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Lähetetty: Ti Kesä 16, 2009 11:20 am
Kirjoittaja vani
Kiitoksia sivuista! Rommiinkin pääsee jo tutustumaan,
http://ikuistettu.net/myrskyluodon/rommi.html
mewsin nimivalintaa ja sivuja vielä odotellaan. Kunhan ne tulevat, laittelen sitten rekisteröintipyyntöä menemään!
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Lähetetty: To Kesä 18, 2009 3:22 pm
Kirjoittaja mews
Jos minulle tulisi tuo Myrskyluodon Routa?
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Lähetetty: Su Kesä 21, 2009 5:37 pm
Kirjoittaja vani
Anteeksi viivästynyt vastaus, palailin nyt vasta kotia. Eli Routa lähtee sulle, mews. Sivut jos saisit tehtyä keskiviikkoon mennessä, ja sitten laittelen rekisterihakemukset, eihän kukaan ole ehtinyt jo tehdä sitä? :)
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Lähetetty: Su Kesä 21, 2009 9:46 pm
Kirjoittaja Lania
En ole ainakaan laittanut rekisterihakemusta menemään, ei kyllä tietääkseni Mimmukaan ole (:
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!
Lähetetty: Ti Kesä 23, 2009 11:06 am
Kirjoittaja vani
Hyvä! Eli huomenna toivottavasti pääsen laittamaan rekkaushakemuksen, mewsin pennun sivuja odotellaan.
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. MEWS!
Lähetetty: To Kesä 25, 2009 10:32 am
Kirjoittaja vani
Nostelenpas vähän päivittääkseni tilannetta. Mews, sivujen piti olla eilen valmiit, eli missä viipyvät? Lähden taas viikonlopuksi pois, joten en ehdi hoitelemaan asiaa silloin, joten tämä jää luultavasti maanantaihin sitten.
Jos sivuja ei siihen mennessä ole valmiina, eli maanantai-aamuna kun tulen katsomaan, joudun ikävä kyllä etsimään pennulle uuden kodin, en ala odottelemaan näitä kovin pitkään, kun asiasta ollaan sovittu. ;)
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Lähetetty: Ma Kesä 29, 2009 10:24 am
Kirjoittaja vani
HUOMIO! Yksi narttu vapautui peruutuksen vuoksi, koska sivuja ei näy, eikä pennun varaajasta kuulu, etsin nartulle nyt uutta kotia. Mieluiten sijoitukseen! Luethan kasvatus-ehdot, ja sijoituskoira-kohdan Myrskyluodosta!
Eli jos olet kiinnostunut sijoitustyttösestä, ja tunnistat itsesi aktiiviseksi kisaajaksi, ja yhteistyökykyiseksi, otathan pikimmiten yhteyttä!
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 10:48 am
Kirjoittaja vani
Nostetaanpas vähän. Pentu edelleen vapaana.
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 3:42 pm
Kirjoittaja Reetta
Voisin olla kiinnostunut tuosta nartusta. :) Kodin koira saisi
Davinheimista, pääsis asusteleen muitten belgien seuraan. Kisanäytöksi voin antaa
Danin,
Kasperin,
Camin ja
Mimosan. Mimosan kanssa ollaan tässä vasta vähän aika sitten alettu kilpailemaan, joten sen sivuilta näet vähän kisaustahdistani. Aktiivisimmin kisaan TOKOssa ja palveluskoiralajeissa, paimennuksessa tulee myös kisattua. Näiden lisäksi kokeillaan aina välillä vesipelastusta ja osallistutaan pelastuskoirakokeisiin. Näyttelyissä kisaan enää vain silloin tällöin, melkein kaikki koirani kun ovat käyttökoiria. Mutta jos löydän kunnon kuvat, niin varmasti tämänkin neidin kanssa tultaisiin rotukehissä piipahtamaan. Pidän aina välillä kisataukoja, mutta sen jälkeen palailen aktiivisesti kisakentille! Minulle käy myös sijoitusnarttu, jos sinun mielestäsi kisaamiseni on riittävää. :)
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 6:00 pm
Kirjoittaja vani
Reetta, sinulle ilomielin pennun annan! :)
Kelpaisiko sijoitukseen?
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 6:06 pm
Kirjoittaja Reetta
Sijoituspentu käy hyvin.
Kuvat ovat nyt vain pieni ongelma, kun en enää (belgeillä) näyttelyissä käy. Mutta selailen tässä belgi kasvattajia ja koitan saada lupia. :) Kun kyllähän niissä näyttelyissä sitten vähän myöhemminkin ehtii käymään!
// tällä hetkellä mahdollisuus
tämän nartun kuviin, mutta katselen vielä.
Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! (SIJOITUS)NARTTU VAPAANA
Lähetetty: La Heinä 11, 2009 6:41 pm
Kirjoittaja vani
Oikein hienoa. :) Eiköhän ne kuvat jostain löydy, nuokin kyllä kelpaavat hyvin! Sivuja voit tehdä heti kun vain ehdit, ilmoitan heti sen jälkeen pennut rekisteriin.