Sivu 2/4

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Lähetetty: La Kesä 13, 2009 2:18 pm
Kirjoittaja Janina
Saithan sä mun viestin? :)

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Lähetetty: La Kesä 13, 2009 6:29 pm
Kirjoittaja Jacya
Tjuuhh, elikäs nakua toivoisin. :> urospentu olis ihan paras :D Harrastuksina olisi sitten näyttelyt, agility ja miksei maastoesteetkin. Vähän kaikenlaista kokeiltaisiin, eniten painotettaisiin näyttelyihin ja agilityyn. Mutta pelkkää näyttelykoiraa ei tästä pentusesta olisi tulossam eheii.
Ja Piquantiin pääsisi asustelemaan sitten ^^ (linkki ak:ssa)

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 11:59 am
Kirjoittaja Reetta
Janina, sain viestisi. :)

Jacya, laitan sinut varaajiin.

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Lähetetty: Su Kesä 14, 2009 12:10 pm
Kirjoittaja Kitu
Pentu tulisi Chipaan http://www.freewebs.com/vkbelieve/index.htm Kisausta tulisi aikas paljon näyttelystä ja olisi kiva kokeilla toki jt. muutakin kuin agilitya ja koiratanssia sekä sitä näyttelyä mutta niin kisautusta tulisi aika suurimäärä kun rakastan kisaamista XD Jos pentu lähtisi Chipaan luultavasti kiinanharjakoira vaihtuisi kasvaturoduksi papillonin tilalle (vaikka papilloneja jääkin kenneliin) Pentueesta en ole varma kun eihän sitä voi tietää miten koira pärjää mutta mahd. tulevaisuudessa se olisi ihan mahtavaa. Kenneli painottuu ehkä eniten näyttelyyn ja agilityyn mutta koiratanssiakin ollaan koirien kanssa kokeiltu. Lisää voin toki kertoa jos haluat!

EDIT// Eikä laitoin liian myöhään :( Noo pitää koittaa saada sitten seuraavasta pentueesta :(

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla

Lähetetty: La Kesä 20, 2009 5:04 pm
Kirjoittaja Reetta
Kyllä minä taidan nyt vain tuossa neljässä varauksessa pysyä. Voin kuitenkin lähetellä sinullekin sitten sähköpostia tms. kun Ellalle on jossain vaiheessa pentue suunnitteilla. :) Se on ajankohtainen aika varmasti joskus syksyn aikoihin, voi kyllä vierähtää alkutalveenkin.

Alma tullaan astuttamaan heinäkuun ensimmäisellä viikolla! Pennut syntyvät näin ollen toisen ja kolmannen viikon vaihteessa.

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 12:39 am
Kirjoittaja Reetta
Nimet valittavissa! Pennut syntyy 11.7

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 12:15 pm
Kirjoittaja Spyro
Meidän tytön nimeksi voisi tulla Debesis Double Trouble. :)

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 3:23 pm
Kirjoittaja Garnet
Mulle jos tuo Debesis Don't Surrender?

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 3:42 pm
Kirjoittaja Jacya
Voi pöhkö, Garnet ehti viedä mun nimivalinnan x'D

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 4:27 pm
Kirjoittaja Reetta
:D Koitan keksiä tässä viel tän päivän aikana lisää noita nimiä!

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 6:24 pm
Kirjoittaja Elsa
ot. Ihana toi Debesis Double Trouble nimi!

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 7:19 pm
Kirjoittaja Janina
Keksin sellaisen kuin Debesis Do It Well, jos kelpaa :D

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 7:53 pm
Kirjoittaja Reetta
Toi on hyvä. :) Koitan nyt pähkäillä tässä viel mahd. paria nimee, ellei Jacya sitten itse ehdi ensin keksiä.

// Kiitos Elsa, ittekin tykkään tosta nimestä! Tosi ihmeellistä, että keksin sen, kun yleensä pää lyö tyhjää ja tulee ihan pimeitä nimiä. :D

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 9:19 pm
Kirjoittaja Jacya
Joo mäki yritän pähkäillä mutta nyt kyllä lyö pahasti tyhjää x>>


// Debesis Don't Die Before I Do, toi on kyllä aika himskutin pitkä mut jos sää kelpuutat sen niin kyllä jaksan kirjoitella tuon nimen aina xD

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ti Heinä 07, 2009 9:55 pm
Kirjoittaja Reetta
Jos itse jaksat pitkän nimen kirjoittaa, niin mikäs siinä sitten. :D