Sivu 2/2
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Lähetetty: La Heinä 18, 2009 3:46 pm
Kirjoittaja Kirsi
Joana, goood! Milja, voi harmi :---( Ymmärrän kuiteski, tekis mieli omiaki koiriaki vähentää reilulla kädellä (jos raaskis).
//// Ajattelin varata itsellenikin pennun, mutta katotaan jos saankin suostuteltua yhden muun ottamaan (siinä tapauksessa en itse ota) :D Nimistä juttua aloitusviestissä, sitä saa alkaa jo keksimään.
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Lähetetty: La Heinä 18, 2009 4:36 pm
Kirjoittaja Joana
Mulle vois tulla Lilithia Beginner's Guide, eli aloittelijan opas.
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Lähetetty: La Heinä 18, 2009 4:49 pm
Kirjoittaja Kirsi
Laitan ton sulle! Tuli mieleen, että nimet voivat olla myös kolmiosaisia sillä osin, että välissä on of/from/and/jne -tapainen sana.
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Lähetetty: Ti Heinä 21, 2009 11:44 am
Kirjoittaja Kirsi
Missäs Sonj. on? Marizan olin näkeväni laittavan jotain juttua leiristä valituksiin, mutta Sonj.:sta en ole kyllä kuullut pihahdustakaan :o
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 1:54 pm
Kirjoittaja Marcia
Joo eli mulle pentu siis.. Olisko mahdollista saada Lilitha Back to Basics?
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Nimet
Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 5:33 pm
Kirjoittaja Kirsi
Sulle se! Odottelen tässä sitä Sonj.:aa, mutta kovasti alkaa tuntua siltä, ettei tyyppiä tule :/ Kävisikös kaikille syntymäajaksi 4.8.?
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti
Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 7:02 pm
Kirjoittaja Joana
Käy mulle =)
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti
Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 7:46 pm
Kirjoittaja Marcia
mullekkin sopii :)
Sivujakin voisi ruveta tässä tekemään kohtapuoliin..
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti
Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 9:05 pm
Kirjoittaja Kirsi
Jep, sivuja saa toki tehdä! Kisailu kuitenkin aloitetaan vasta syntymäpäivänä, tuo vähän realistisuutta tähänkin :D
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Syntymäpäivä viim. viesti
Lähetetty: Pe Heinä 31, 2009 9:32 am
Kirjoittaja Kirsi
Marizalta sain sivut, ja oman koirani sivut tulevat kanssa aivan kohta.
Jos Sonj.:sta ei kuulu tiistaihin (syntymäpäivään) mennessä, niin pentu jää vapaaksi.
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Sivuja
Lähetetty: Su Elo 02, 2009 7:00 pm
Kirjoittaja Joana
Re: Sk kettuja - Sonj.! / Sivuja
Lähetetty: Su Elo 02, 2009 7:03 pm
Kirjoittaja Kirsi
Hienot sivut, kiitos paljon!
Re: Sk kettuja - Sonj.!!
Lähetetty: Ti Elo 04, 2009 7:22 am
Kirjoittaja Kirsi
Noniin! Kello neljän aikaan aamulla Sumu pyöräytti neljä pentua maailmaan. Sieltähän tuli kaksi urosta ja kaksi narttua, joten kaikki (tietysti) saivat pentunsa :--D Ensimmäisenä tuli Marizan pentu, sitten minun, kolmantena Joanan ja neljäs jääkin nyt sitten vapaaksi Sonj.:an katoamisen myötä. Pentuesivun teen Liliin tämän päivän aikana.
Ja kaikkihan nyt laittaa muutaman tunnin ikäiset kakaransa jo kisakentille treenaamaan, eiks niin?

Re: Sk kettuja
Lähetetty: Ti Elo 04, 2009 11:29 am
Kirjoittaja Joana
Me koitetaan Peggyn kanssa pikkuhiljaa suunnata luokakokeisiin sekä agilityyn ja maastoesteisiin =)
Re: Lukkoon
Lähetetty: Ti Elo 04, 2009 12:31 pm
Kirjoittaja Kirsi
Kuulostaa erinomaiselta, etenkin nuo luolakokeet (:
//
Pentuesivu on tässä, jos joku sillä jotain tekee. Isän suku on myös keksitty, jos haluatte täydentää sukutaulua.