fiu

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
kirby
Höpsö veitikka

Re: Foundle's (uusi ulkoasu 19.03)

Viesti Kirjoittaja kirby »

ulkoasu on ilmeisesti aseteltu oikeaan reunaan? mulla se heittää sitä vähän liikaa oikealle niin että joutuu ärsyttävästi skrollaamaan sivulle. muuten kyllä nätti ja simppeli kokonaisuus. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Itseasiassa sen kuuluisi olla keskellä :roll: Mun täytyy vissiin alkaa säätämään jokaisen sivun kanssa erikseen ja kattoa mikä mättää. Kiitoksia kuitenkin kommentista (:

/Tack. Mä en selvästikään ole mikään koodinero. Sivut on nyt vähän sekasin, kun joudun vaihtelemaan tuonne uudet koodit jahka semmoiset edes saan. Lisäilen teidätkin linkkilistalle kunhan tuo ulkoasu saadaan kuntoon :)
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Tuuli
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

Pidin ulkoasun yksinkertaisuudesta, eli tarkemmin, mutta vaikeammin sanottuna sen simppelistä kokonaisuudesta. Siinä oli "sitä jotain", vaikkakin se oli makuuni ehkä liian tumma. Enpä nyt mitään turhaa, innotonta rupea kirjoittamaan (lyhyestä virsi kaunis) mutta näin tiivistettynä oikein mukava ja varteenotettava ulkoasu! Pidin paljon. Peeäs, tällä mun puolimetrisellä näytöllä (erillinen näyttö, mutta näppäimet kannettavan) scrollaa ja paljon!

Pääsisikö Troughts linkkilistalle?

Koodi: Valitse kaikki

<a href="http://kennelrupatellen.webs.com/">Troughts</a>, shetlanninlammaskoirat ja pitkäkarvaiset colliet
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
Liv
Lassien tassuhiki

Re: Foundle's (linkkilistalle)

Viesti Kirjoittaja Liv »

Koodien korjailusta iso kiitos Juintulle! :) Ilmoitelkaas jos joku ei toimi.

/Blogin ulkoasu vaihdettu. Jokaiselle (pääsivulle) lisätty erilaiset koristekuvat ja sisältöä lisäilty & muokkailtu. Linkkilistalle otetaan edelleen porukkaa ja kommenttia sivuista kaipailisin :)

/Ulkoasu vaihtui jälleen kerran. Sivut on vielä hetken sekaisin ja joillakin sivuilla on vielä vanha ulkoasu. Suosittelisin selaamista MF:llä.
Vuoden Herranterttu 2014
Odea
Höpsö veitikka

Re: Foundle's

Viesti Kirjoittaja Odea »

Armastan.

Jotenkin tää virallisuus, simppeliys ja kokonaisvaltainen nöffimäisyys vie miun sydämen mennessään! Sun ulkoasuja olen aina salaa ihaillut ja tämäkin kuuluu idolilistalle. Yksinkertaisuus on pop, ja värit toimii hyvin. Toi nöffilogo on upea myös. :D Sivut ovat kokonaisuudessaan viihdyttävät, koristekuvat tuovat mielekkyyttä sivujen selaamiseen. Tekstiä on juuri riittävästi ja valopilkkuna (info-sivulla) on mukavantuntuinen esittely kotipaikastanne Norjassa. Uutisblogi tuo kivan lisän kenneliin. Tässä on sitä jotain särmikkyyttä mutta kuitenkin virallisuutta, jota kenneliltä kaipaan! Itse nimestä, Foundle's, en tosin niinkään paljon välitä, mutta se sopii nöffeihin kuin nenä päähän ja on omalla tavallaan jo osa sua, Riinaa, ja... tätä!

Sori, jos mulla jotain negatiivista sanottavaa oli (epätodennäköistä) niin en ainakan muista mitä. ;____; Tykkään korupuheilla, en kritisoida!
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

tää on kiva! sisällöltään ihan huippu. :)

(Scarlets on muuttanut, onnistuisko mitenkään osoitteen vaihto?)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Ää, kiitoksia molemmille ihanasta palautteesta! Nöffilogosta voi tosiaan kiittää Miljaa (: Vaihdan tuon linkin kun päivittelen seuraavan kerran.
Vuoden Herranterttu 2014
Liv
Lassien tassuhiki

Re: Foundle's (uusiokäyttötopic vol. 6)

Viesti Kirjoittaja Liv »

Nostetaas tää tuolta parin vuoden takaa taas etusivulle! :mrgreen: Elossa ollaan.
Vuoden Herranterttu 2014
Quattro
Kanada

Viesti Kirjoittaja Quattro »

totakai mun täytyy tulla kommentoimaan kun labradoreista on kyse (: Kokonaisuus on mun mielestä tosi kiva, ulkoasukin on toimiva. Ei mulla oikeastaa ole mitään negatiivista sanottavaa. Todella kivanoloinene kenneli teillä pystyssä. voisin linkittä teidätki Funside'sin sivuille, os tekin vastapalkaksi meidät ?
If you can dream it you can do it
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Funside's linkitetään kans. :)
Vuoden Herranterttu 2014
Quattro
Kanada

Re: Foundle's newfs & labs (uusiokäyttötopic vol. 6)

Viesti Kirjoittaja Quattro »

viitsisitkö vaihtaa tuohon kasvatusrotuun pelkät labradorinnoutaja, koska kasvatamme pelkästään niitä, muita rotuja onv ain tullut siihen ohelle (:
If you can dream it you can do it
Vastaa Viestiin