Sivu 2/2

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: Ke Heinä 01, 2009 2:14 pm
Kirjoittaja Jaana
Mulle käy ihan hyvin toi 20.7 mut en välttämättä sivuja just siihen päivään, katotaan.

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: To Heinä 02, 2009 7:50 pm
Kirjoittaja Spiegel
Tässä olisivat muuten Pirta-neidon sivut (:

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: La Heinä 04, 2009 10:25 am
Kirjoittaja Juinttu
Kiitos Spiegel, lisäisitkö vielä minut omistajaksi tai kirjoittaisit, että koira on sijoituksessa. Jaanalta vielä sivusia :)

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: La Heinä 04, 2009 10:45 am
Kirjoittaja Spiegel
Ai niin joo, sori, lisäilin (:

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: La Heinä 04, 2009 11:34 am
Kirjoittaja Jaana
Onks pennut jo syntynyt? Multa sivusia tuota pikaa!

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: La Heinä 04, 2009 12:24 pm
Kirjoittaja Juinttu
^Ei ole vielä syntynyt, mutta syntyy jahka pentueen pennuilla on sivut :D Olisiko vaikka 06.07. hyvä pvm?

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: La Heinä 04, 2009 10:00 pm
Kirjoittaja Jaana
Kai se on, sivut tulee sitten kun saan koodauksen : ))

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: Ma Heinä 06, 2009 2:58 pm
Kirjoittaja Spiegel
Käy käy.

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 1:27 am
Kirjoittaja Juinttu
Jaanalta sivuja venaillaan, mutta pentue syntyy ensi maanantaina, tosin ajankohtaa voi heittää eteen- tai taaksepäin.

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 1:23 pm
Kirjoittaja Jaana
Koodausta vielä odotan.

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 9:41 pm
Kirjoittaja Juinttu
^Jos koodaus on noin suuri ongelma niin voinhan minäkin koodailla..