Sivu 2/3
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009
Lähetetty: Ti Heinä 21, 2009 1:55 pm
Kirjoittaja Kendra
Selvä! NIMET!
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009
Lähetetty: Ti Heinä 21, 2009 1:58 pm
Kirjoittaja Sikko
OI MÖTIKÖIDEN BIISEJÄ! <3_<3 Ihanaa! Yritäppäs nyt vaan sitten varata noista joku. Veit itse kyllä kivoimman, mutta oisko mahdollista saada Wreck Me? : D
Pidemmän!
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: Ti Heinä 21, 2009 1:59 pm
Kirjoittaja Edite
Mulle Planet Boom by Canyon Coyotes
edit. Mä tykkään enemmän pidemmästä :-)
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: Ti Heinä 21, 2009 2:02 pm
Kirjoittaja Kendra
Sikko, sulle se nimi. Aluksi ajattelin Paramore pentuetta, mutta oli kiinnostavampia nimiä sitten tarjolla.
Edite, selvä juttu.
Vielä redeltä odotellaan nimeä. Sivuja saa alkaa tekemään jo, mikäli haluatte. Kumman loppupäätteen haluatte, pitemmän vai lyhyemmän? Editoikaa edellisiin viesteihin vaikkapa ;D
Eli se on siis pitempi ;D
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: Ti Heinä 21, 2009 3:18 pm
Kirjoittaja rede
Miulle voisi varata
Sticky Sweetin.
//Saanen esitellä [sivut muovautuvat tässä aikojen kuluessa ja voi olla, että kuvat pienenee hieman niin eivät näyttäisi noin höttöisiltä]
Oodin.
Oli kerrankin viitseliäisyyttä tehdä pikaiset sivut.
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: To Heinä 23, 2009 1:47 pm
Kirjoittaja Sikko
Riittikin esittäytyy! Luonne tulee kunhan saan sopivan inspiraation siihen. (--8
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: To Heinä 23, 2009 3:19 pm
Kirjoittaja Kendra
rede kiitokset.
Sikko kiitos myös sinulle. Sivuilla lukee Jojon nimi Castanhal Coyote vaikka ötökkä on Castanhal Koyote ;D
// HOX! Jojo on nyt myös Suomen muotovalio.
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: To Heinä 23, 2009 3:46 pm
Kirjoittaja Sikko
Kendra kirjoitti:rede kiitokset.
Sikko kiitos myös sinulle. Sivuilla lukee Jojon nimi Castanhal Coyote vaikka ötökkä on Castanhal Koyote ;D
// HOX! Jojo on nyt myös Suomen muotovalio.
I know, hoksasin sen jälkeenpäin! :--D Pitääpi korjata.
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: Pe Heinä 24, 2009 12:35 pm
Kirjoittaja Kendra
Hoidatteko pennut itse rekisteriin vai teenkö minä sen? :D
Shake esittäytyy.
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 5:19 pm
Kirjoittaja Kendra
Kysymykseen vastauksia?
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 11:50 pm
Kirjoittaja Sikko
Ööää mää voin hoitaa ite ainaskin!
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: Ti Heinä 28, 2009 8:55 pm
Kirjoittaja Kendra
Hoitakaa ite :D Editeltä kaivataan vielä sivuja.
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: Ti Heinä 28, 2009 9:02 pm
Kirjoittaja Edite
Juu, sivut saat pian. Koira pääsee siis tänne :
XD
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: Ti Heinä 28, 2009 9:06 pm
Kirjoittaja Miria
ot. mut sama kasvatus sivun teksti kuin
täällä?
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Lähetetty: Ti Heinä 28, 2009 9:46 pm
Kirjoittaja Kendra
Miria kuin niin? Mulla on Canyon Coyotes ollu vuodesta 2008 kuten Jojon sivut todistavat.