Sivu 2/2

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 9:35 pm
Kirjoittaja Sikko
Multa saat sivut tässä lähipäivinä, kunhan saisin päätettyä tuon sukupuolen. :mrgreen:

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: Su Heinä 19, 2009 12:03 pm
Kirjoittaja Hobu
Mie voisin ottaa mustan nartun. (:

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: La Heinä 25, 2009 5:16 pm
Kirjoittaja Leevi
Selvä :) Kun sikko saa päätettyä värin ja sukupuolen niin tää pentue voisi sitten syntyä ihan hetimiten.

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: La Heinä 25, 2009 5:43 pm
Kirjoittaja Sikko
No ehkä laitan ne Chilin kuvat eli ruskea uros siis!

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: La Heinä 25, 2009 6:52 pm
Kirjoittaja Leevi
Ne on tosi makeet, hyvä päätös :) Ja shyntymäpäivä voisi olla sitten hetinyt 25.7. ja sivujen väsäily alkakoon.

Ja sivuille tietoja: nimi, syntymäaika, sisarukset linkitettyinä, koko tiedossa oleva suku linkitettynä, sekä linkitettynä kasvattajaksi High 5 (http://www.kattus.net/high5/index.html)

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 8:43 pm
Kirjoittaja Hobu
Pommi sai nimensä isänsä mukaan. (: Onko nuita sisaruksia pakko linkittää?

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 9:27 pm
Kirjoittaja Leevi
Hienot sivut! (Muutenkin hieno toi uus ulkka Borderskyssä) Ois kiva että ne pentuesisarukset linkitettäis, mutta jos se näyttää ihanihan hirveeltä ni ei kait sit oo pakko. Saanen esitellä myös Riitin! Näkyy selvästi samat kuvat ( :mrgreen: :mrgreen: ), mä voin ettiä uudet. Pentuesivu valmistunee lähiaikoina.

//edit. Eli vaihdoin kuvat, ja tässä vielä F-pentueen oma sivu. Missäs sivut sikkoooo :) :)

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: Su Heinä 26, 2009 11:40 pm
Kirjoittaja Sikko
Sikkolta tulee sivut huomenna! Oon nyt ihan koomassa viime yön jäljiltä (nukuin puol tuntia), että parempi jättää huomiseen sivujen rakentaminen.

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: La Elo 01, 2009 7:24 pm
Kirjoittaja Sikko

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: Su Elo 02, 2009 7:14 pm
Kirjoittaja Leevi
Kiitti kiitti, ihana Riimi :) Eksäkää jaksa pistää pentuesisaruksiii? Mutta kuitenkin kiva että sait tehtyä jaja onnea kisaurille!

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: Su Elo 02, 2009 7:45 pm
Kirjoittaja Sikko
Oho, toki jaksan! Edittaan ne tuonne kun jaksan. 8--) Unohtu vaan.

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: Su Elo 02, 2009 8:34 pm
Kirjoittaja Pataposki
Aina liian myöhään paikalla :roll:

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Lähetetty: Su Elo 02, 2009 9:34 pm
Kirjoittaja Leevi
Kiva sikko :)
iittala, valitettavasti näin tällä kertaa, mutta kannattaa olla muhun yhteydessä seuraavan pentueeni tiimoilta Rytmille joskus vuoden loppupuolella. :)