Sivu 2/2
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | NIMET
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 10:58 am
Kirjoittaja Narya
^
Selvä!
Käviskös kaikille synttäripäiväksi 22.7.? Sivuja saa tehdä jo. ;)
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | NIMET
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 11:02 am
Kirjoittaja kirby
Selvä, hoituu :)
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | NIMET
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 11:06 am
Kirjoittaja -Milla-
Lilli esittäytyy. Mun mielestä nää vois syntyy aika nopsaan. Yhtään en oo malttamaton.... :D Ja Kirsi, mulla pitäis olla ainakin yhestä uroksesta kuvia, jos kelpaa. Voin tarkastaa.
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | NIMET
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 11:09 am
Kirjoittaja Narya
^
Millalle kiitokset sivuista! Pitää katsella tosiaan tätä syntymäaikaa. :D Kuitenkin nyt olis esim. kivasti näyttelyitäkin tulossa. Haittaako Kirsiä jos nää pullahtavat maailmaan jo esim. seuraavalla viikolla (nyt jokatapauksessa)? Sun ei tarvitse aloittaa kisautusta heti, taukoile vaan ihan rauhassa. (: Ja niillä sivuilla ei ole pahemmin kiire, kun tiedän varmasti sun tekevän ne siinä vaiheessa kun kerkeät.
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | NIMET
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 11:11 am
Kirjoittaja Kirsi
Joo, käy käy :D Ja sivut saat ensi viikon aikana ;)
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | NIMET
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 11:37 am
Kirjoittaja Narya
No niin, hienoa! Pentujen synttäripäivä on 14.07. (päätin nyt ilman teitä, koska uskon, että toi sopii kaikille). (:
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | SYNT.PV & SIVUJA
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 12:21 pm
Kirjoittaja kirby
Elfstory to Cottongrass eli tuttavallisemmin
Taika esittäytyy!
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | SYNT.PV & SIVUJA
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 12:46 pm
Kirjoittaja Narya
^
Kiitoksia sivuista!
Kyllä on molemmat pentueen tytöt niin nättejä. &.& Tulevat kyllä isäänsä.

Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | SYNT.PV & SIVUJA
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 7:37 pm
Kirjoittaja Narya
Voiskos pennunostajat maita kasvattajaksi Pehko + haltiapolun [at] luukku.com koirien sivulla? Kasvattaja ei siis ole Pehko, Haltiapolun (koska kuten aloitusviestissäkin sanotaan, pentue ei liity Haltiapolun kasvatustoimintaan millään muulla tapaa, kuin Draivi itse asustelee siellä huskyjen seassa). (:
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | SYNT.PV & SIVUJA
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 7:42 pm
Kirjoittaja Kirsi
Ei mennyt sivuissa ensi viikkoon asti, esittelen siis
Elfenin! Kuvat tulee sitten, kun tulee.
Minkälaisia kuvia -Milla-:lla ois ollut (jos on)?
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | SYNT.PV & SIVUJA
Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 7:44 pm
Kirjoittaja Narya
^
Suurkiitos sivuista! (:
Nyt odotellaankin sitten enää Kirsin vauvalle kuvia ja pentujen synttäripäivää. (:
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | SYNT.PV & SIVUJA
Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 3:12 pm
Kirjoittaja -Milla-
Kirsi, sori ei mulla ollukkaan uroksista. Kaikki meni ku HP:n huolto kusi jotain omaansa mun läppärin kaa ja pöytäkoneel on vaan nartuista. Sorge.
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | SYNT.PV & SIVUJA
Lähetetty: Su Heinä 12, 2009 3:15 pm
Kirjoittaja Kirsi
Ei voi mitään :S Enköhän mä löydä ne jostain muualtakin.
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | SYNT.PV & SIVUJA
Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 11:14 am
Kirjoittaja Narya
No niin, pentujen synttärit on tänään ja kisaamisen saa aloittaa. :) Pyytäisin vielä irkkulikkaa ja Millaa korjaamaan kasvattajaksi Pehko + haltiapolun[at]luukku.com .
Kiva, kun kaikki lähtivät niin ihaniin koteihin!
Re: Englanninsetterivauvoja huippuvanhemmista | SYNT.PV & SIVUJA
Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 2:43 pm
Kirjoittaja -Milla-
Juu mä korjaan tänään illalla kun on enemmän aikaa.